Gå til innhold

Tobarnsmor og 22 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du hvis du hører at ei på 21 er gravid med nr 2 (fyller 22 før fødsel)? 

Anonymkode: 3dc0c...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker ikke noe spesielt om det, burde jeg det?

Anonymkode: 30612...106

Skrevet

Tenker ikke noe spesielt. Har nok med meg selv. 

Anonymkode: 4011f...bf8

Skrevet

At det er synd å ikke leve litt før man skal være den voksne ansvarsfulle. At det er synd å ikke skaffe seg mer kunnskap om verden og seg selv. At det er trist å bruke opp barnas barndom på å bli den voksne man burde vært før man fikk dem. At det sjelden er de smarteste som gjør de valgene.

Anonymkode: 01e7c...eb2

Skrevet

Vel, når man først har fått en tidlig kan man jo like gjerne få en til dersom man ønsker flere barn. 

Anonymkode: 421cd...998

Skrevet

At det kunne være meg🙂Fikk nr.3 da jeg var 25.

Anonymkode: 74304...d53

Skrevet

Jeg tenker ingenting, bortsett fra; heldige henne som har barn #2 på vei. 🤰

Anonymkode: 4c518...c98

Skrevet

Tenker at jeg håper hun har en mann som stilller opp.

Anonymkode: 65382...59f

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva tenker du hvis du hører at ei på 21 er gravid med nr 2 (fyller 22 før fødsel)? 

Anonymkode: 3dc0c...b31

Så lenge det er med samme gutten helt ok. Hvis det er 2 forskjellige vil jeg tenke at hun planlegger feil.

Skrevet

Det går nok bra! Hvis mor og far er sånn nogenlunde oppegående...

Anonymkode: fc146...500

Skrevet

At det må være skummelt å ha ansvaret for to barn så ung. Men at hun sannsynligvis har mye mer energi til ungene sone enn meg, en utslitt og gravid trebarnsmor på 40...

Anonymkode: bda87...943

Skrevet

Jeg fikk nr 2 når jeg var 22.. Nå har jeg to flotte unger på 20 og 23 ❤ Tror de har hatt en veldig bra oppvekst. Jeg føler selv at jeg aldri har savnet no ungdomstid. Men jeg har nå mulighet til å reise rundt uten å måtte skaffe barnevakt for alt mulig. Er fortsatt relativt ung ;) (42)

Anonymkode: 1c684...817

Skrevet

Tenker at det må være flott å få 2 tette, og selv være ung å ha overskudd til dem.

Anonymkode: bad3d...1c0

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

At det er synd å ikke leve litt før man skal være den voksne ansvarsfulle. At det er synd å ikke skaffe seg mer kunnskap om verden og seg selv. At det er trist å bruke opp barnas barndom på å bli den voksne man burde vært før man fikk dem. At det sjelden er de smarteste som gjør de valgene.

Åhhh, herregud! dømmende much?

Anonymkode: ec02d...339

Skrevet

Høres ut som meg. Har gått bra med barna mine hittils. Skoleflinke og flotte barn. For min egen del har jeg også rukket å ta seks års høyere utdanning før yngste fylte fire.

Anonymkode: c6f87...af8

Skrevet

At hun har råd til å ha to barn. 

Anonymkode: d1e06...ad1

Skrevet

Tenker at hun er svært ung.

Anonymkode: cd18e...643

Skrevet

Tenker at hun låser seg veldig fast. 20-årene burde brukes til utdannelse, reiseliv og å bli kjent med seg selv. 

Man har mer enn nok tid til å produsere unger på. 

Anonymkode: 75f8f...157

Skrevet

Håper at hun har bosted, jobb og utdannelse på stell. 

Gjest Marihønne
Skrevet
3 hours ago, Anonym bruker said:

Du snakker som om det hadde vært en 15 åring. 22 er faktisk ikke så utrolig ungt. Gjennomsnittet for førstegangsfødende for bare 10 - 15 år siden var faktisk 25. 

Skrevet
7 minutter siden, Marihønne skrev:

Du snakker som om det hadde vært en 15 åring. 22 er faktisk ikke så utrolig ungt. Gjennomsnittet for førstegangsfødende for bare 10 - 15 år siden var faktisk 25. 

22 er ikke veldig voksent, nei.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du fortsatt var et barn som 22-årig, så syns jeg ikke du skal snakke så høyt om hvem som er smarte... hvor late bloomer er det egentlig normalt å være? Jeg fikk ikke barn før jeg var 27, men jeg var voksen mange år før den tid.

Anonymkode: 1eb4d...3e6

Skrevet
8 timer siden, Marihønne skrev:

Nei, for 10-15 år siden var snittet over 30.

Anonymkode: e95a6...f89

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

22 er ikke veldig voksent, nei.

Jeg var selv 20 da jeg fikk barn. Man er fortsatt ung, ja, men man er ikke et barn. Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men selve alderen tilsier ikke at man er et barn i hodet, altså. Hadde jeg skulle planlagt barnet ville jeg ventet noen ekstra år, men jeg føler ikke at jeg har gått glipp av ungdomstiden. Jeg har hatt den, bare noen år kortere enn min venner. Det er ikke alle som har behov for å feste, reise og "bli kjent med seg selv" i 10 år. 4 år holdt for meg!

Barnet mitt er ei strålende jente som lever et liv akkurat som barn med eldre mødre, og jeg har fullført fire år med utdanning og har en jobb jeg trives i.  

Anonymkode: 421cd...998

Skrevet
9 timer siden, Marihønne skrev:

Slutt å finne på "fakta" som det passer deg. Dette er jo den diktning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...