Gå til innhold

Jeg blir gal av mangel på sex og nærhet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Fru Ugle skrev:

Så trist å høre. 

Gjør dere noe hyggelig sammen noen ganger? 

Elsker du han? 

Ikke som par. Jeg foreslår, men han vil alltid at ungene skal inkluderes i alt vi gjør. 

Jeg elsker han og vil at det skal fungere! Men det er mye dårlig stemning, siden han er så kritisk til alt jeg gjør. Før bare jeg godtok jeg all kritikk, nå tar jeg igjen. 

Anonymkode: 4be7d...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Antarctica
59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke som par. Jeg foreslår, men han vil alltid at ungene skal inkluderes i alt vi gjør. 

Jeg elsker han og vil at det skal fungere! Men det er mye dårlig stemning, siden han er så kritisk til alt jeg gjør. Før bare jeg godtok jeg all kritikk, nå tar jeg igjen. 

Anonymkode: 4be7d...0ab

Merker han selv hvor kritisk han er, da? Ser han sin egen rolle i denne stemningen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Pashla skrev:

Merker han selv hvor kritisk han er, da? Ser han sin egen rolle i denne stemningen? 

Nei, når jeg konfronterer han så sier han alltid «jeg mente det jo ikke sånn». Men hans eneste dialog er klaging; «hvorfor ligger denne her? Hvorfor har ingen gjort ditt? Hvorfor har noen gjort datt» Klagemonolog..  

Ungene forholder seg mest til meg og sier til han at han klager og maser.. Vi blir sliten av det alle mann.. 

 

Anonymkode: 4be7d...0ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, når jeg konfronterer han så sier han alltid «jeg mente det jo ikke sånn». Men hans eneste dialog er klaging; «hvorfor ligger denne her? Hvorfor har ingen gjort ditt? Hvorfor har noen gjort datt» Klagemonolog..  

Ungene forholder seg mest til meg og sier til han at han klager og maser.. Vi blir sliten av det alle mann.. 

 

Anonymkode: 4be7d...0ab

Kanskje det hadde vært en gave for dere alle om dette tok slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2019 den 19.27, Anonym bruker skrev:

Er han homo? Sånn seriøst altså? Siden han ikke ønsker nærhet av en dame?

Anonymkode: eedb0...446

Tror det likevel er unormalt en mann ikke ønsker nærhet av en dame. De fleste menn ønsker nærhet av en dame, og gjerne hver dag. Ingenting kan måle seg med samleie med en kåt kvinne.

Anonymkode: 6a9f2...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror det likevel er unormalt en mann ikke ønsker nærhet av en dame. De fleste menn ønsker nærhet av en dame, og gjerne hver dag. Ingenting kan måle seg med samleie med en kåt kvinne.

Anonymkode: 6a9f2...72e

Dette 👆

Anonymkode: 4944b...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig, jeg hadde funnet meg en elsker å sett hva jeg hadde tenkt etterhvert .

Anonymkode: 3cc7c...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt ærlig, jeg hadde funnet meg en elsker å sett hva jeg hadde tenkt etterhvert .

Anonymkode: 3cc7c...bdd

😂

Anonymkode: 4944b...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...