Gå til innhold

Håpløst forelsket i en mann ... Som jeg ikke kan få?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Poenget er at du er manisk med disse trådene dine og at du lyver om hvorfor du oppretter flere av dem, samt forsøker å vrenge historien for å ikke bli gjenkjent. Det er ikke friskt å være så besatt av en annen slik du holder på nå.

Anonymkode: 6c37d...c55

Det er vel lov å være betatt/forelsket, er det ikke det? Har du kjent følelsen..?;)

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det er vel lov å være betatt/forelsket, er det ikke det? Har du kjent følelsen..?;)

Anonymkode: 0af92...39c

Betatt og forelsket - helt klart.

Men når man holder på som deg, da har du bikket over i det besatte og maniske. Du lyver i dine egne tråder, du lyver for å forsøke å skjule at du har startet flere tråder om temaet, og når du innrømmer det så lyver du til og med om årsaken til det - selv om det er lett å se at det du sier bare er unnskyldninger.

Men for all del - gjør det deg lykkelig å lyve til deg selv og alle andre, så fortsett. Om du blir lykkelig av å tro at han eeeegentlig vil ha deg til tross for at han ikke gjør noe som helst for å ha kontakt med deg, så for all del.

Anonymkode: 6c37d...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er NØDT til å roe ned, for gudsskyld! Hvorfor sender du ikke den forbaskede meldingen?? FÅ DET GJORT! NÅ!!

Jeg selv har gjort det, var ikke like opphengt som deg da heldigvis🤣 Jeg er av den oppfatning at vi lever bare en gang og er det noe jeg øsnker å gjøre visst faen gjør jeg det nå mens jeg er ung og det burde du også. Ikke ta deg selv så jævla høytidelig... Hva er det værste som kan skje liksom? at han avviser deg? Javel, greit. Du vil angre mer av å ikke gjøre det enn å gjøre det. Du trenger vel ikke se ham mer etter det uansett ???? Hvis du mot formodning er nødt å se ham flere ganger er jo hele situasjonen bare latterlig morsom?? tror jeg ville fått tidenes latterkrampe... :) 

Jeg gjorde det ikke "forsiktig" slik som normale mennesker gjør og slik som du sikkert ville gjort det! Skrev jeg vil ha pikken hans jeg !! Ganske rett ut 😂 bryr jeg meg?? NEI. Hadde jeg kunnet ville jeg bare sendt avgårde ett heidundrende dirtypic og spurt om han vil begrave ansiktet i puppene mine!!

Fikk deretter ett svar og godtok det. Nå er det i glemmeboken. Jeg ble avvist, noe jeg regnet med og noe du sikkert også må regne med.

Jeg vil tro det egentlig ikke er ham du liker, kanskje heller situasjonen rundt? Jeg har ett seriøst problem med at jeg liker ingen som liker meg, jeg liker de jeg må jakte på og de som er utilgjengelige for meg. Jeg kunne aldri forelsket meg i noen jeg har på kroken fra første sekund. Det må være vanskelig, jo vanskeligere jo bedre!! dette har nok også noe med at jeg alltid blir lagt an på uansett hvor jeg er og har aldri hatt problem med å få hvem jeg vil. Vanlige menn som ønsker meg er kjedelige rett og slett. Jeg må ha spenning.Tror jeg har en slags diagnose for å være ærlig ; en psykisk en😂😝

Uansett, gjør det nå og bli ferdig med det. Verden sentrerer seg ikke rundt deg! Kanskje han synes du er teit, gal, morsom, whatever også er det glemt hos dere begge. Tipper det er 99.9999999% sjanse for at du blir avvist , er bare forberede seg på det først som sist , du har hvertfall prøvd : ) ....

Anonymkode: af04d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde det ikke "forsiktig" slik som normale mennesker gjør og slik som du sikkert ville gjort det! Skrev jeg vil ha pikken hans jeg !

Haha, funket det?

Anonymkode: f605b...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg gjorde det ikke "forsiktig" slik som normale mennesker gjør og slik som du sikkert ville gjort det! Skrev jeg vil ha pikken hans jeg !

Haha, funket det?

Anonymkode: f605b...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det funket? Det kommer an på øyet som ser😂 Det ble ikke noe hankypanky for å si det sånn! Men svar, det fikk jeg.

Jeg tror jeg klarte å booste hans selvfølelse ganske kraftig, og det er jo ikke dumt 🤣 ergo kom det noe godt ut av det likevel. Har også fått enda ett morsomt minne bakerst i hjernebarken som jeg kan flire av i tide og utide.. Aldri så vondt at det ikke er godt for noe , right ?;)

Anonymkode: af04d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahhaha herregud. så skrev jeg "vondt" 🤣skulle vært med på Paradise Hotel jeg!!
"galt" mente jeg selvsagt.

Anonymkode: af04d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er NØDT til å roe ned, for gudsskyld! Hvorfor sender du ikke den forbaskede meldingen?? FÅ DET GJORT! NÅ!!

Jeg selv har gjort det, var ikke like opphengt som deg da heldigvis🤣 Jeg er av den oppfatning at vi lever bare en gang og er det noe jeg øsnker å gjøre visst faen gjør jeg det nå mens jeg er ung og det burde du også. Ikke ta deg selv så jævla høytidelig... Hva er det værste som kan skje liksom? at han avviser deg? Javel, greit. Du vil angre mer av å ikke gjøre det enn å gjøre det. Du trenger vel ikke se ham mer etter det uansett ???? Hvis du mot formodning er nødt å se ham flere ganger er jo hele situasjonen bare latterlig morsom?? tror jeg ville fått tidenes latterkrampe... :) 

Jeg gjorde det ikke "forsiktig" slik som normale mennesker gjør og slik som du sikkert ville gjort det! Skrev jeg vil ha pikken hans jeg !! Ganske rett ut 😂 bryr jeg meg?? NEI. Hadde jeg kunnet ville jeg bare sendt avgårde ett heidundrende dirtypic og spurt om han vil begrave ansiktet i puppene mine!!

Fikk deretter ett svar og godtok det. Nå er det i glemmeboken. Jeg ble avvist, noe jeg regnet med og noe du sikkert også må regne med.

Jeg vil tro det egentlig ikke er ham du liker, kanskje heller situasjonen rundt? Jeg har ett seriøst problem med at jeg liker ingen som liker meg, jeg liker de jeg må jakte på og de som er utilgjengelige for meg. Jeg kunne aldri forelsket meg i noen jeg har på kroken fra første sekund. Det må være vanskelig, jo vanskeligere jo bedre!! dette har nok også noe med at jeg alltid blir lagt an på uansett hvor jeg er og har aldri hatt problem med å få hvem jeg vil. Vanlige menn som ønsker meg er kjedelige rett og slett. Jeg må ha spenning.Tror jeg har en slags diagnose for å være ærlig ; en psykisk en😂😝

Uansett, gjør det nå og bli ferdig med det. Verden sentrerer seg ikke rundt deg! Kanskje han synes du er teit, gal, morsom, whatever også er det glemt hos dere begge. Tipper det er 99.9999999% sjanse for at du blir avvist , er bare forberede seg på det først som sist , du har hvertfall prøvd : ) ....

Anonymkode: af04d...4d9

Kult. Liker det.😁

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om det funket? Det kommer an på øyet som ser😂 Det ble ikke noe hankypanky for å si det sånn! Men svar, det fikk jeg.

Jeg tror jeg klarte å booste hans selvfølelse ganske kraftig, og det er jo ikke dumt 🤣 ergo kom det noe godt ut av det likevel. Har også fått enda ett morsomt minne bakerst i hjernebarken som jeg kan flire av i tide og utide.. Aldri så vondt at det ikke er godt for noe , right ?;)

Anonymkode: af04d...4d9

Right!

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.4.2019 den 1.04, Anonym bruker skrev:

Så sett i gang å prøv da ! Sukk.. Gjør noe med det snart. 

Anonymkode: 47ff0...86e

Mhm 

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er NØDT til å roe ned, for gudsskyld! Hvorfor sender du ikke den forbaskede meldingen?? FÅ DET GJORT! NÅ!!

Jeg selv har gjort det, var ikke like opphengt som deg da heldigvis🤣 Jeg er av den oppfatning at vi lever bare en gang og er det noe jeg øsnker å gjøre visst faen gjør jeg det nå mens jeg er ung og det burde du også. Ikke ta deg selv så jævla høytidelig... Hva er det værste som kan skje liksom? at han avviser deg? Javel, greit. Du vil angre mer av å ikke gjøre det enn å gjøre det. Du trenger vel ikke se ham mer etter det uansett ???? Hvis du mot formodning er nødt å se ham flere ganger er jo hele situasjonen bare latterlig morsom?? tror jeg ville fått tidenes latterkrampe... :) 

Jeg gjorde det ikke "forsiktig" slik som normale mennesker gjør og slik som du sikkert ville gjort det! Skrev jeg vil ha pikken hans jeg !! Ganske rett ut 😂 bryr jeg meg?? NEI. Hadde jeg kunnet ville jeg bare sendt avgårde ett heidundrende dirtypic og spurt om han vil begrave ansiktet i puppene mine!!

Fikk deretter ett svar og godtok det. Nå er det i glemmeboken. Jeg ble avvist, noe jeg regnet med og noe du sikkert også må regne med.

Jeg vil tro det egentlig ikke er ham du liker, kanskje heller situasjonen rundt? Jeg har ett seriøst problem med at jeg liker ingen som liker meg, jeg liker de jeg må jakte på og de som er utilgjengelige for meg. Jeg kunne aldri forelsket meg i noen jeg har på kroken fra første sekund. Det må være vanskelig, jo vanskeligere jo bedre!! dette har nok også noe med at jeg alltid blir lagt an på uansett hvor jeg er og har aldri hatt problem med å få hvem jeg vil. Vanlige menn som ønsker meg er kjedelige rett og slett. Jeg må ha spenning.Tror jeg har en slags diagnose for å være ærlig ; en psykisk en😂😝

Uansett, gjør det nå og bli ferdig med det. Verden sentrerer seg ikke rundt deg! Kanskje han synes du er teit, gal, morsom, whatever også er det glemt hos dere begge. Tipper det er 99.9999999% sjanse for at du blir avvist , er bare forberede seg på det først som sist , du har hvertfall prøvd : ) ....

Anonymkode: af04d...4d9

Jeg vet ikke om du mener dette, eller om dette er total ironi fra din side...😄

Men jeg har lyst å sende han ei meld, jeg får aldri gjort det fordi jeg er redd han vil tro jeg er helt rar. Som sagt så har jeg aldri skrevet til han før, så jeg aner jo ikke om jeg får svar. Tenkte litt på om jeg skulle sendt han en bursdagshilsen ( han har nemlig bursdag om ikke så lenge til..)😅 Der forventer jeg ikke svar, selvom jeg kommer med en hyggelig hilsen. Enig?! 

Man trenger vel ikke å være gal fordi om man sender ei melding til en man beundrer. Hvis han ikke hadde svart, tolker man selvfølgelig i den retning at han ikke vil ha noe kontakt. Men med at han ikke godtok venneforespørslet, kan være av flere grunner. 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om du mener dette, eller om dette er total ironi fra din side...😄

Men jeg har lyst å sende han ei meld, jeg får aldri gjort det fordi jeg er redd han vil tro jeg er helt rar. Som sagt så har jeg aldri skrevet til han før, så jeg aner jo ikke om jeg får svar. Tenkte litt på om jeg skulle sendt han en bursdagshilsen ( han har nemlig bursdag om ikke så lenge til..)😅 Der forventer jeg ikke svar, selvom jeg kommer med en hyggelig hilsen. Enig?! 

Man trenger vel ikke å være gal fordi om man sender ei melding til en man beundrer. Hvis han ikke hadde svart, tolker man selvfølgelig i den retning at han ikke vil ha noe kontakt. Men med at han ikke godtok venneforespørslet, kan være av flere grunner. 

Anonymkode: 0af92...39c

Ikke send bursdagshilsen kun for kontakt. Bedre å sende en vanlig melding. 

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skader vel ikke å sende ei melding? Han blir sikkert smigret. 🤗 

 

Anonymkode: fe630...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet ikke om du mener dette, eller om dette er total ironi fra din side...😄

Men jeg har lyst å sende han ei meld, jeg får aldri gjort det fordi jeg er redd han vil tro jeg er helt rar. Som sagt så har jeg aldri skrevet til han før, så jeg aner jo ikke om jeg får svar. Tenkte litt på om jeg skulle sendt han en bursdagshilsen ( han har nemlig bursdag om ikke så lenge til..)😅 Der forventer jeg ikke svar, selvom jeg kommer med en hyggelig hilsen. Enig?! 

Man trenger vel ikke å være gal fordi om man sender ei melding til en man beundrer. Hvis han ikke hadde svart, tolker man selvfølgelig i den retning at han ikke vil ha noe kontakt. Men med at han ikke godtok venneforespørslet, kan være av flere grunner. 

Anonymkode: 0af92...39c

Ja selvsagt mener jeg det, hvorfor skulle jeg ellers skrevet det??

Nei vær så snill, ikke noe bursdagshilsen! Når vi først er inne på det, hvordan vet du når hans bursdag er? Med mindre han har sagt det til deg under en samtale, vil jeg tro det kan føles litt heslig for ham at du holder følge med slikt? 🤨For å være helt ærlig tror jeg ikke din besettelse blir lagt bort uansett om han svarer på gratulasjonen din eller ei. Du finner alltid måter å bortforklare det på ; "det var bare en gratulasjon, han har sikkert ikke svart noen andre heller". For din egen del foreslår jeg du gjør det hardt og brutalt slik at du slipper bli sittende å lure.

Jeg skal hjelpe deg litt på vei, slik jeg gjør med alle mine venninner! Dette skriver du !!!!!!
"Hei. Dette kan virke litt rart i og med vi ikke kjenner hverandre, det jeg lurer på er om du kunne tenkt deg å tatt en kaffe sammen med meg en dag? :) "

Jeg er i ett forhold fra før. Han er utro og jeg ga klar beskjed sist at skjer dette en gang til gjør jeg det samme. Det vil derfor si at legen tror jeg er en utro kåt tøs som har en stakkars forsmådd kjæreste sittende uvitende hjemme. Er ikke det verre så vet ikke jeg !! Du ber bare på date du :) Tenk hvor mange menn som gjør dette hver dag og får avvisning så ørene flagrer. De setter seg ikke ned og griner pga det eller dveler ved det i 3 fuckings år før noe skjer.. du har to alternativ slik jeg ser det 1: bestiller deg time til psykolog for å få bukt med din besettelse. 2: Sender melding, og godtar svaret du får uansett hva det er.

Nå gjør du det. Sett igang!

Anonymkode: af04d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden ruller og ruller ennå 

Anonymkode: a4a85...bc9

Tipper den blir å rulle helt til hun har fått fingeren ut av ræva og gjort noe med det. Enten denne tråden eller en ny versjon av denne 🤣

Anonymkode: af04d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tipper den blir å rulle helt til hun har fått fingeren ut av ræva og gjort noe med det. Enten denne tråden eller en ny versjon av denne 🤣

Anonymkode: af04d...4d9

Blir nok en ny versjon av denne, i tillegg til at Hi kommer til å rulle litt på denne tråden litt nå og da.🤣

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tipper den blir å rulle helt til hun har fått fingeren ut av ræva og gjort noe med det. Enten denne tråden eller en ny versjon av denne 🤣

Anonymkode: af04d...4d9

Men er enig med deg.

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Denne tråden ruller og ruller ennå 

Anonymkode: a4a85...bc9

En tråd hadde ikke rulla avgårde uten interesse rundt tråden. ☺

Disse to trådene går ut på det samme. Fint med innspill fra andre, alle har vel vært forelsket og "gal", som man blir i en forelskelse. 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

En tråd hadde ikke rulla avgårde uten interesse rundt tråden. ☺

Disse to trådene går ut på det samme. Fint med innspill fra andre, alle har vel vært forelsket og "gal", som man blir i en forelskelse. 

Anonymkode: 0af92...39c

Disse to og alle de andre trådene går ut på det samme ja... 😂

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

En tråd hadde ikke rulla avgårde uten interesse rundt tråden. ☺

Disse to trådene går ut på det samme. Fint med innspill fra andre, alle har vel vært forelsket og "gal", som man blir i en forelskelse. 

Anonymkode: 0af92...39c

Hva er vitsen med innspill fra andre om du ikke akter å følge noen av de? 😛 Har du nå gjort det, eller tenker du å dvele 1 år til? "Imorgen imorgen men ikke idag" ...................😅

Anonymkode: af04d...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva er vitsen med innspill fra andre om du ikke akter å følge noen av de? 😛 Har du nå gjort det, eller tenker du å dvele 1 år til? "Imorgen imorgen men ikke idag" ...................😅

Anonymkode: af04d...4d9

Hi? Hører du? 

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2019 den 21.10, Anonym bruker skrev:

Det er vel lov å være betatt/forelsket, er det ikke det? Har du kjent følelsen..?;)

Anonymkode: 0af92...39c

Må le.

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2019 den 23.35, Anonym bruker skrev:

Tipper den blir å rulle helt til hun har fått fingeren ut av ræva og gjort noe med det. Enten denne tråden eller en ny versjon av denne 🤣

Anonymkode: af04d...4d9

Nå ligger den nye versjonen ute. Har du sett? 😂😂

Anonymkode: a4a85...bc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nå ligger den nye versjonen ute. Har du sett? 😂😂

Anonymkode: a4a85...bc9

En ny versjon fra hvem? Iallefall ikke fra meg, ts. 

Kan bevise deg hvis du finner tråden. :)

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...