Gå til innhold

Håpløst forelsket i en mann ... Som jeg ikke kan få?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så inderlig forelsket i en mann jeg hadde som fastlege for en liten periode. Jeg har laget en tråd om dette før, men da var jeg hans pasient. Altså, jeg er helt på tuppene etter han, uten at jeg forstår hvorfor. Vi hade god tone da vi snakket sammen, følte kanskje han likte meg litt. Kan ikke sette fingeren på hvorfor jeg følte det, men han så alltid dypt og lenge i øynene mine. Stemningen, praten mellom oss, osv.. Man kan vel bare av og til merke det uten at det blir nevnt noe om. 

Etter han sluttet som lege, møtte jeg han og kameratgjengen ute. Han stoppet meg og vi pratet og lo, kjente bare en uvirkelig følelse av å prate med han. Jeg var sikker på at jeg ikke kom til å treffe han igjen. Kjemien var vel så god da. 

Han har flyttet et godt stykke fra meg, men vet han er på ferier og kameratturer her i området av og til. Igår natt våknet jeg fra en drøm som føltes  virkelig. I drømmen var vi kjærester o jeg fikk inntrykk av hvordan det ville vært å være sammen med han. Det var helt fantastisk.  Da jeg våknet, virket det som jeg var nyforelsket - levde igrunnen på drømmen den dagen. 😏

Jeg spør meg selv, hvorfor er jeg så betatt av han? Kjenner han ikke på privaten, har aldri møtt han utenfor kontoret. Er helt normal oppegående dame med god jobb, barn og flere gode venner. Blir bare så frustrert av tanken på at jeg mest sannsynlig aldri ser han igjen. Magefølelsen sier at jeg ei gang treffer han igjen. Er det noe jeg innbiller meg? Kommer jeg noen gang til å møte en mann jeg før aldri har vært så forelsket i? Det gjør nesten vondt. 😞 Har lyst til å sende han snap, men jeg har ikke klart det til nå. Hvorfor har jeg det slik, er det fordi jeg følte en god kjemi? Eller at det var "noe" der? 

(Håper på ordentlige svar,) 

Oppgitt og forelsket dame på 33. 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener ikke å være ufin på noen måte her-men du kjenner ikke denne mannen. Ditt oppheng i han har ingenting med han å gjøre, dette handler om deg og dine drømmer. Du har gjort denne mannen til en fantasi, og denne fantasien tror jeg han aldri kan leve opp til. 

Så, gjør han og deg selv tjenesten med å la det bli med dette. Den mannen du ønsker deg kommer til å komme en dag, og det er ikke denne mannen som hadde en relasjon til deg som din tidligere fastlege 🙂

Anonymkode: e94e2...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener ikke å være ufin på noen måte her-men du kjenner ikke denne mannen. Ditt oppheng i han har ingenting med han å gjøre, dette handler om deg og dine drømmer. Du har gjort denne mannen til en fantasi, og denne fantasien tror jeg han aldri kan leve opp til. 

Så, gjør han og deg selv tjenesten med å la det bli med dette. Den mannen du ønsker deg kommer til å komme en dag, og det er ikke denne mannen som hadde en relasjon til deg som din tidligere fastlege 🙂

Anonymkode: e94e2...329

Jeg har på ingen måte vært opphengt i han, jeg har hatt perioder der jeg nesten har "glemt" han og likt andre menn, men så dukker han opp igjen i tankene. Som for eks at jeg drømmer om han, drømmer at vi kysser. 🙉Jeg har sendt han bursdagshilsen tidligere og han har takket for det. Han har en personlighet som jeg bare har fallt helt for. Synd at det at han har vært legen min for en kort periode skal ødelegge alt det. Er det virkelig så feil og uhørt å bli betatt av en lege man har hatt tidligere? 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg mener ikke å være ufin på noen måte her-men du kjenner ikke denne mannen. Ditt oppheng i han har ingenting med han å gjøre, dette handler om deg og dine drømmer. Du har gjort denne mannen til en fantasi, og denne fantasien tror jeg han aldri kan leve opp til. 

Så, gjør han og deg selv tjenesten med å la det bli med dette. Den mannen du ønsker deg kommer til å komme en dag, og det er ikke denne mannen som hadde en relasjon til deg som din tidligere fastlege 🙂

Anonymkode: e94e2...329

Er du fastlege selv og vet dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har på ingen måte vært opphengt i han, jeg har hatt perioder der jeg nesten har "glemt" han og likt andre menn, men så dukker han opp igjen i tankene. Som for eks at jeg drømmer om han, drømmer at vi kysser. 🙉Jeg har sendt han bursdagshilsen tidligere og han har takket for det. Han har en personlighet som jeg bare har fallt helt for. Synd at det at han har vært legen min for en kort periode skal ødelegge alt det. Er det virkelig så feil og uhørt å bli betatt av en lege man har hatt tidligere? 

Anonymkode: 0af92...39c

Du kan umulig ha hatt PERIODER av noe som helst, det er ikke lenge siden du samma ned forumet med besettelsen din. Og drømmer og magefølelse - altså, er du tolv? Du har drømt så da vet du hvordan det er å være med ham? Himmel.

 

Anonymkode: 6db7a...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du kan umulig ha hatt PERIODER av noe som helst, det er ikke lenge siden du samma ned forumet med besettelsen din. Og drømmer og magefølelse - altså, er du tolv? Du har drømt så da vet du hvordan det er å være med ham? Himmel.

 

Anonymkode: 6db7a...3b5

*spamma*

Anonymkode: 6db7a...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har på ingen måte vært opphengt i han, jeg har hatt perioder der jeg nesten har "glemt" han og likt andre menn, men så dukker han opp igjen i tankene. Som for eks at jeg drømmer om han, drømmer at vi kysser. 🙉Jeg har sendt han bursdagshilsen tidligere og han har takket for det. Han har en personlighet som jeg bare har fallt helt for. Synd at det at han har vært legen min for en kort periode skal ødelegge alt det. Er det virkelig så feil og uhørt å bli betatt av en lege man har hatt tidligere? 

Anonymkode: 0af92...39c

Du er jo fullstendig opphengt og har spammet ned forumet med tråder om han i evigheter. Du er fullstendig sprø, og må for han sin skyld holde deg langt unna han

Anonymkode: f605b...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo ut som forelskelsene vi hadde som tenåringer, i alt fra skuespillere til musikkstjerner.

Det har ingenting med virkeligheten å gjøre. Du har laget deg en fantasi.

 

Anonymkode: 55cc0...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan umulig ha hatt PERIODER av noe som helst, det er ikke lenge siden du samma ned forumet med besettelsen din. Og drømmer og magefølelse - altså, er du tolv? Du har drømt så da vet du hvordan det er å være med ham? Himmel.

 

Anonymkode: 6db7a...3b5

Har vel aldri vært her i forumet?!

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vel aldri vært her i forumet?!

Anonymkode: 0af92...39c

Neeei, seeelvfølgelig har du ikke det..:roll:

Anonymkode: f605b...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har vel aldri vært her i forumet?!

Anonymkode: 0af92...39c

Eeeeh, du skriver selv i hi at du har skrevet en tråd om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan umulig ha hatt PERIODER av noe som helst, det er ikke lenge siden du samma ned forumet med besettelsen din. Og drømmer og magefølelse - altså, er du tolv? Du har drømt så da vet du hvordan det er å være med ham? Himmel.

 

Anonymkode: 6db7a...3b5

Har du aldri vært betatt av noen? Du er av den type menneske som diagnoserer folk over nettet, å overrøser med hatmeldinger med ett det kommer et sårt punkt. Dette er tydelig et tema du forhater. Ro deg

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv ei venninne som har blitt forelsket i legen sin, så uvanlig er det ikke  

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har selv ei venninne som har blitt forelsket i legen sin, så uvanlig er det ikke  

Anonymkode: 0af92...39c

Det er nok vanligere enn vi tror. Er selv litt betatt av min sexye lege men det stopper heldigvis der. Kontakter han selvsagt aldri på fritiden eller noe sånt.

Anonymkode: 4a839...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, sug lut skrev:

Eeeeh, du skriver selv i hi at du har skrevet en tråd om det før.

+ at du har møtt han og kameratgjengen ute, så har du plutselig ikke møtt han utenfor kontoret. Du har skrevet flere innlegg om denne legen tidligere. Du er opphengt. 

Anonymkode: 94eb3...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, sug lut skrev:

Eeeeh, du skriver selv i hi at du har skrevet en tråd om det før.

😂 fantastisk

Anonymkode: f605b...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er forelsket. Så gjør noe med det da! Ta kontakt! Si at du liker han! Livet er kort, og hva er det verste som kan skje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sug lut skrev:

Eeeeh, du skriver selv i hi at du har skrevet en tråd om det før.

KG ja. 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Fru Ugle skrev:

Du er forelsket. Så gjør noe med det da! Ta kontakt! Si at du liker han! Livet er kort, og hva er det verste som kan skje? 

Alle er jo super negative til det iom at han har vært legen min  i 5 mnd. Men du syntes jeg skal det ja, takk for gode råd🙋‍♀️🤩

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Fru Ugle skrev:

Du er forelsket. Så gjør noe med det da! Ta kontakt! Si at du liker han! Livet er kort, og hva er det verste som kan skje? 

Det verste som kan skje er at han ignorerer meg fra sosiale medier;) Jeg hadde håpet på svar fra han. Som du sier - det skjer hvertfall ikke noe om man ikke prøver. 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du aldri vært betatt av noen? Du er av den type menneske som diagnoserer folk over nettet, å overrøser med hatmeldinger med ett det kommer et sårt punkt. Dette er tydelig et tema du forhater. Ro deg

Anonymkode: 0af92...39c

Det er forskjell på å være betatt og besatt

Anonymkode: f605b...e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle er jo super negative til det iom at han har vært legen min  i 5 mnd. Men du syntes jeg skal det ja, takk for gode råd🙋‍♀️🤩

Anonymkode: 0af92...39c

Ja absolutt! Hvis man føler at ting klaffer, og man virkelig liker en person, så ser jeg ikke noe problem i det at han har vært legen din. Skjønner ikke at det skulle være en brems?!  Folk møter sin framtidige partner overalt. Go for it! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Fru Ugle skrev:

Ja absolutt! Hvis man føler at ting klaffer, og man virkelig liker en person, så ser jeg ikke noe problem i det at han har vært legen din. Skjønner ikke at det skulle være en brems?!  Folk møter sin framtidige partner overalt. Go for it! ❤️

❤ 

Tenker for hans del at det kan være en brems. Mulig de har en sperre for sine tidligere pasienter. 

Uansett, takk! For håpe drømmene blir ekte ei gang;) 

Anonymkode: 0af92...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er så inderlig forelsket i en mann jeg hadde som fastlege for en liten periode. Jeg har laget en tråd om dette før, men da var jeg hans pasient. Altså, jeg er helt på tuppene etter han, uten at jeg forstår hvorfor. Vi hade god tone da vi snakket sammen, følte kanskje han likte meg litt. Kan ikke sette fingeren på hvorfor jeg følte det, men han så alltid dypt og lenge i øynene mine. Stemningen, praten mellom oss, osv.. Man kan vel bare av og til merke det uten at det blir nevnt noe om. 

Etter han sluttet som lege, møtte jeg han og kameratgjengen ute. Han stoppet meg og vi pratet og lo, kjente bare en uvirkelig følelse av å prate med han. Jeg var sikker på at jeg ikke kom til å treffe han igjen. Kjemien var vel så god da. 

Han har flyttet et godt stykke fra meg, men vet han er på ferier og kameratturer her i området av og til. Igår natt våknet jeg fra en drøm som føltes  virkelig. I drømmen var vi kjærester o jeg fikk inntrykk av hvordan det ville vært å være sammen med han. Det var helt fantastisk.  Da jeg våknet, virket det som jeg var nyforelsket - levde igrunnen på drømmen den dagen. 😏

Jeg spør meg selv, hvorfor er jeg så betatt av han? Kjenner han ikke på privaten, har aldri møtt han utenfor kontoret. Er helt normal oppegående dame med god jobb, barn og flere gode venner. Blir bare så frustrert av tanken på at jeg mest sannsynlig aldri ser han igjen. Magefølelsen sier at jeg ei gang treffer han igjen. Er det noe jeg innbiller meg? Kommer jeg noen gang til å møte en mann jeg før aldri har vært så forelsket i? Det gjør nesten vondt. 😞 Har lyst til å sende han snap, men jeg har ikke klart det til nå. Hvorfor har jeg det slik, er det fordi jeg følte en god kjemi? Eller at det var "noe" der? 

(Håper på ordentlige svar,) 

Oppgitt og forelsket dame på 33. 

Anonymkode: 0af92...39c

Det er nok ikke så uvanlig å bli betatt/ forelsket i folk som hjelper deg. De lytter, ser deg, gir deg omsorg og hjelper deg. Dette har skjedd meg flere ganger. Men det er nok den følelsen og ikke personen du er forelsket i. 

Flere av mine helsepesoner- fastlege og nevrolog spesielt, har jeg blitt sterkt knyttet til. Føles nesten ut som sjelevenner. De skjønner meg. De enste i verden som virkelig skjønner meg. 

Begge er menn. Begge gir meg oppmerksomhet. Men de gjør det for å være snille. 

Han ene har sagt og gjort så mye fint for meg. Gir meg lange klemmer. Små flørter litt. Men det er nok for å få meg litt opp. De er bare snille. Ikke noe mer enn det. Og slik er det nok med deg også ❤ 

Anonymkode: 47ff0...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det verste som kan skje er at han ignorerer meg fra sosiale medier;) Jeg hadde håpet på svar fra han. Som du sier - det skjer hvertfall ikke noe om man ikke prøver. 

Anonymkode: 0af92...39c

Så sett i gang å prøv da ! Sukk.. Gjør noe med det snart. 

Anonymkode: 47ff0...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...