Gå til innhold

Muligens rotet meg opp i feil fyr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og hva tenker du gjøre nå?

Det kan være du har overvåkingsutstyr i leiligheten, han kan ha skaffet seg nøkler til leiligheten... og du tar det like rolig?

Har han tatt kontakt med deg igjen?

Anonymkode: 5ada2...8f4

Tenker å kontakte politiet imorgen. Selvsagt er jeg urolig og føler meg utrygg etter alt dette,men jeg kan ikke bare flytte på dagen med ett barn. 

Han har tatt kontakt idag også men forsatt bare hverdagslig melding,ingenting om at han prøve å få meg tilbake eller noe sånt.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker å kontakte politiet imorgen. Selvsagt er jeg urolig og føler meg utrygg etter alt dette,men jeg kan ikke bare flytte på dagen med ett barn. 

Han har tatt kontakt idag også men forsatt bare hverdagslig melding,ingenting om at han prøve å få meg tilbake eller noe sånt.

Anonymkode: 5e70e...325

Men har du ikke fortalt ham at du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre?

Om ikke bør du gjøre det - og det inkluderer også "hverdagslige meldinger", hvis ikke sender du blandede signaler til ham.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men har du ikke fortalt ham at du ikke vil ha noe mer med ham å gjøre?

Om ikke bør du gjøre det - og det inkluderer også "hverdagslige meldinger", hvis ikke sender du blandede signaler til ham.

Anonymkode: 5ada2...8f4

Joda har sagt ifra om at jeg ikke ønsker mer kontakt med han. Svarer ikke på meldingene heller,for da kan han ta det som intresse.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Joda har sagt ifra om at jeg ikke ønsker mer kontakt med han. Svarer ikke på meldingene heller,for da kan han ta det som intresse.

Anonymkode: 5e70e...325

Bra du har sagt fra. Har du gjort det på melding slik at du har skriftlig bevis? Hvis ikke, send én melding til hvor du skriver "viser til det jeg sa til deg, at jeg ikke vil ha mer kontakt med deg. Dette inkluderer også sms eller annen kontakt. Om du ikke respekterer dette anser jeg det som trakassering, og da må jeg gå videre med saken."

 

Anonymkode: 5ada2...8f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...