Gå til innhold

Muligens rotet meg opp i feil fyr


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Suppehue skrev:

Dette må være tull. Du er så redd han at du gir husverten beskjed om å passe på for du er redd han gjør deg noe. Men du har ingen problemer med å overlate barnet ditt til han? Troll et annet sted. 

Klarer du å ikke å komme med ett skikkelig svar så la heller vær å svar!

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dårligste råd jeg har lest... en sjalu, avvist stalker er verre enn kun en avvist stalker. Man risikerer at den sjalu fyren blir farlig.

Anonymkode: 4bbdb...8ee

Jeg tror også han kan bli verre av at jeg sier at jeg har en annen,så er nok kanskje best å ikke si det.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Muligens rotet deg borti feil fyr? 

Fyren er jo gift. Lavmål!

Anonymkode: f65df...22c

Hold deg til spørsmålet i tråden takk!

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Klarer du å ikke å komme med ett skikkelig svar så la heller vær å svar!

Anonymkode: 5e70e...325

Hun har jo helt rett! Du er redd personen, men har ikke noe problem å la han være med barnet ditt?! Uansett hvor redd en er, om det er mye eller lite, setter en ikke barna i den situasjonen vi selv ikke vil komme i!

Anonymkode: 448cd...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har jo helt rett! Du er redd personen, men har ikke noe problem å la han være med barnet ditt?! Uansett hvor redd en er, om det er mye eller lite, setter en ikke barna i den situasjonen vi selv ikke vil komme i!

Anonymkode: 448cd...352

Når han er på jobb så gjør han en god jobb å tviler ikke på at sønnen min er trygg. Han gjør nok ikke noe som kan risikere jobben hans. 

Når han ikke er på jobb så har jeg sett tedenser som skremmer meg litt ja å er dermed en trygghet i at husverten følger litt ekstra med. Menst sannsynlig gjør han ikke meg noe,men du vet jo aldri når han viser stalker tedenser..

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sånn kan det gå når man har sex med en gift mann

Anonymkode: ebaee...f67

Innlegget er rapportert

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Innlegget er rapportert

Anonymkode: 5e70e...325

Hvorfor? Fordi noen påpeker det åpenbare? Du vet mannen er gift - hvorfor legge deg etter han da? Du burde være voksen nok til å la vær. Og siden du ble nebbete lengre her oppe på svaret mitt. Jeg står 100% for det jeg sa. Er du så redd han som du sier du er, er det helt utrolig at du ikke har n o e n problemer med å la han passe barnet ditt. Enkelt og greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Suppehue skrev:

Hvorfor? Fordi noen påpeker det åpenbare? Du vet mannen er gift - hvorfor legge deg etter han da? Du burde være voksen nok til å la vær. Og siden du ble nebbete lengre her oppe på svaret mitt. Jeg står 100% for det jeg sa. Er du så redd han som du sier du er, er det helt utrolig at du ikke har n o e n problemer med å la han passe barnet ditt. Enkelt og greit. 

Han passer ikke barnet mitt,han leverer sønnen min og mange andre barn på skolen. Det klarer han helt fint. Er meg jeg er litt bekymret for at han kanskje kam gjøre noe når jeg bryter kontakten.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Innlegget er rapportert

Anonymkode: 5e70e...325

Haha, for hva da?

Anonymkode: ebaee...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Du vet jo ikke om det var han engang og så roper folk om at han er en gal stalker?!?

Anonymkode: eae0b...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Seriøst? Du vet jo ikke om det var han engang og så roper folk om at han er en gal stalker?!?

Anonymkode: eae0b...7e8

Det er ikke sikkert det var han nei,men er ikke normalt å være så nervøs å hele tiden se opp om husverten følger med hvis det ikke pga han ikke bør bli sett der. Er bare han jeg kan komme på som hadde vært redd for å bli sett av husverten,å er bare han jeg ikke er helt trygg på ettersom han flere andre ganger har vist litt stalker tedenser.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
15 minutes ago, Anonym bruker said:

Det er ikke sikkert det var han nei,men er ikke normalt å være så nervøs å hele tiden se opp om husverten følger med hvis det ikke pga han ikke bør bli sett der. Er bare han jeg kan komme på som hadde vært redd for å bli sett av husverten,å er bare han jeg ikke er helt trygg på ettersom han flere andre ganger har vist litt stalker tedenser.

Anonymkode: 5e70e...325

Du slår meg som et veldig umodent menneske. Rapportere noen fordi de mener det er lavmål å ligge med en gift mann? Forventet du virkelig ikke at en gift mann som er så lavmål at han ligger rundt med andre, kanskje også har et kontrollbehov for sine "erobringer" Mannen var virkelig ingenting å samle på fra før, og nå enda mindre.   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Suppehue skrev:

Avskriver dette som tull og tøys. 

Det må du gjerne gjøre men er dessverre ikke det.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det må du gjerne gjøre men er dessverre ikke det.

Anonymkode: 5e70e...325

Når du ikke kan svare på noe av det folk skriver utenom det som passer det kan man ikke tenke annet enn at dette er tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hørt noe mer fra han nå som det er hverdag?

Anonymkode: 865ab...a64

Har sagt ifra at jeg ikke ønsker å forsette å han har faktisk bare ringt med en gang etter det. Jeg tok ikke telefonen. Møtte han alene på butikken tilfeldig idag å da overså han meg fullstendig,skulle ikke tro at han snart var 50 år :P Men virker som han kanskje ikke kommer til å lage noe oppstyr å det er jo bra for alle parter. 

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk sms fra han nå men heldigvis ikke noe forsøk på å få meg tilbake enda hvertfall. Tenker jeg bare la vær å svare han det er nok det beste.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom hjem nå å vinduet er åpent,det var det ikke når vi dro idag tidlig.. Mye rart rart som skjer for tiden

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2019 den 11.17, Anonym bruker skrev:

Når han er på jobb så gjør han en god jobb å tviler ikke på at sønnen min er trygg. Han gjør nok ikke noe som kan risikere jobben hans. 

Når han ikke er på jobb så har jeg sett tedenser som skremmer meg litt ja å er dermed en trygghet i at husverten følger litt ekstra med. Menst sannsynlig gjør han ikke meg noe,men du vet jo aldri når han viser stalker tedenser..

Anonymkode: 5e70e...325

Moren til Christoffer sa også det. «Han gjorde en god jobb, og jeg tvilte aldri på at Christoffer var trygg med ham»

Vi vet alle hvordan det endte. 

Anonymkode: a60cc...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Moren til Christoffer sa også det. «Han gjorde en god jobb, og jeg tvilte aldri på at Christoffer var trygg med ham»

Vi vet alle hvordan det endte. 

Anonymkode: a60cc...13f

Han er nok ikke farlig for andre enn damer som avviser han :P Er ikke sikkert han er fare for meg heller,er bare en del ting i det siste som har skjedd å mistenkt at det KAN være han. Men er jo mulig at det bare er tilfeldigheter.

Anonymkode: 5e70e...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er nok ikke farlig for andre enn damer som avviser han :P Er ikke sikkert han er fare for meg heller,er bare en del ting i det siste som har skjedd å mistenkt at det KAN være han. Men er jo mulig at det bare er tilfeldigheter.

Anonymkode: 5e70e...325

«Han er ikke farlig for andre enn...»

Det er ikke meningen at han skal være farlig i det hele tatt. 

Anonymkode: a60cc...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...