Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 4 år leker ofte sammen med nabogutten, som bor 6 skritt unna leilighet vår. Nabogutten blir 6. Min sønn var på besøk hos de idag inne i leiligheten, jeg var ute med begge de først på formiddagen. Sønnen min hadde et uhell å tisset på seg mens han var på besøk hos naboen, så faren hadde skiftet sønnen min. Lånt han truse, bukse, og sokker. Greit nok, snilt. Men tenker hvorfor ringte de ikke bare siden vi bor så nærme? Det er to andre leiligheter som skiller oss liksom, sønnen min kunne ha kommet hjem å skiftet å gått tilbake? Jeg var på vei ut for å hente sønnen, men da var de på vei til oss for å levere min sønn. Faren fortalte at sønnen min hadde et uhell å tisset på seg. Barna pratet litt, ga klem til hverandre mens jeg å faren små pratet. Faren var litt rar enn ellers, sønnen hans ville besøke oss imorgen men det kunne han ikke fordi de skulle ut å fly imorgen. Ok sa vi, vi sees når dere kommer tilbake. Stusset litt at faren ga sønnen min et sikkelig kyss på kinnet og klem? Noe han aldri har gjort før, Fikk sikkelig ekkel følelse... vi har ikke kjent dem så lenge.. fikk et par rare tanker i hodet. Min sønn er veldig aktiv, han har blåmerker  på bena, leggene, en i skrittet faktisk aner ikke hvordan han har fått den. Men den fikk han nylig etter slutt med bleie. Pluss noen nederst på ryggen. De vet jeg heller ikke, men han er jo veldig aktiv i bhg og hjemme.  Første jeg tenkte når jeg kom hjem er at han tror vel ikke jeg slår barnet mitt? Pga kysset og klemminga.

Andre tanke var: er han pedofil? Mannen min ville aldri ha gitt et slikt kyss til en nabogutt, ikke jeg heller. Nære ja, men ikke nabogutten liksom. De begynte å leke sammen rett før jul.  Er jeg paranoid? Burde jeg spurt hvorfor ringte dere ikke siden min sønn tisset på seg?

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har naboene en annen kultur eller er de norske? Ikke vanlig at nordmenn gjør slik. (Kysser på kinnet). 

Anonymkode: 2730f...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har naboene en annen kultur eller er de norske? Ikke vanlig at nordmenn gjør slik. (Kysser på kinnet). 

Anonymkode: 2730f...507

Norske

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Norske

Anonymkode: 309b7...af7

Faren er norsk, moren er spansk. Foreldrene til nabogutten har nettopp skilt seg. Har vel ikke noe med saken å gjøre men ja

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er paranoid. Pedofile venter ikke til ungene tisser på seg. 

Anonymkode: e3614...131

Kanskje jeg er paranoid, men når han kysset sønnen min så fikk jeg en klump i magen

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Faren er norsk, moren er spansk. Foreldrene til nabogutten har nettopp skilt seg. Har vel ikke noe med saken å gjøre men ja

Anonymkode: 309b7...af7

Det kunne det hatt, for i endel andre land er det vanlig å kysse på kinnene

Anonymkode: 8d4a8...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det kunne det hatt, for i endel andre land er det vanlig å kysse på kinnene

Anonymkode: 8d4a8...968

Mente at det ikke hadde noe med saken å gjøre om at foreldrene har nettopp skilt seg. Moren flyttet ut for to dager siden. Men hun var da tilstede idag når min sønn var på besøk hos de

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Faren er norsk, moren er spansk. Foreldrene til nabogutten har nettopp skilt seg. Har vel ikke noe med saken å gjøre men ja

Anonymkode: 309b7...af7

Vel, synes absolutt det har noe med saken å gjøre. Dette er ikke vanlig hos norske menn, men i mange andre kulturer er det helt vanlig å kysse et barn på kinnet. Ergo, merkelig oppførsel av en norsk mann med norsk kultur. Men, når du skriver at ekskona er spansk er det vel ikke så rart om han har adoptert en del av hennes kultur? Men ja, du er nok paranoid høres det ut som.

Anonymkode: 2730f...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mente at det ikke hadde noe med saken å gjøre om at foreldrene har nettopp skilt seg. Moren flyttet ut for to dager siden. Men hun var da tilstede idag når min sønn var på besøk hos de

Anonymkode: 309b7...af7

Ok, Jeg bare regnet med at du mente det i sammenheng med om de var norske eller ei, siden det var det den anonyme spurte om

Anonymkode: 8d4a8...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, synes absolutt det har noe med saken å gjøre. Dette er ikke vanlig hos norske menn, men i mange andre kulturer er det helt vanlig å kysse et barn på kinnet. Ergo, merkelig oppførsel av en norsk mann med norsk kultur. Men, når du skriver at ekskona er spansk er det vel ikke så rart om han har adoptert en del av hennes kultur? Men ja, du er nok paranoid høres det ut som.

Anonymkode: 2730f...507

Ja, jeg er enig med deg. Men, moren som er spansk har da aldri kysset min sønn på kinnet. Selv om det er en del av kulturen hennes. Muligens jeg analyserer for mye, men jeg synes bare det var veldig snodig at han kysset sønnen min i en sånn situasjonen der han har tisset på seg og han tok seg av skiftningen osv. 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klør i fingra å sende en tekstmelding: hei takk for at du skiftet på sønnen min, men hvorfor ringte dere ikke istedenfor? Men det som kommer til å skje da er at neste gang jeg ser ham  så vil det bli veldig veldig pinlig 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er enig med deg. Men, moren som er spansk har da aldri kysset min sønn på kinnet. Selv om det er en del av kulturen hennes. Muligens jeg analyserer for mye, men jeg synes bare det var veldig snodig at han kysset sønnen min i en sånn situasjonen der han har tisset på seg og han tok seg av skiftningen osv. 

Anonymkode: 309b7...af7

Men han kysset han jo ikke i skiftesituasjonen, men som hadet når han skulle gå

Anonymkode: 8d4a8...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke frekt ment, men utseende hans er sånn typisk pedofil aktig. Slikkesveis med halvmåne, fra nord Norge, er godt over 50 år om ikke mer. Ekskona er rundt 30. 🙄

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men han kysset han jo ikke i skiftesituasjonen, men som hadet når han skulle gå

Anonymkode: 8d4a8...968

Ja, som hadet når vi gikk. Men allikevel 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var en pedofil som nettopp hadde forgrepet seg på sønnen din, er det vel lite trolig at han hadde turt å kysse ham rett foran deg? Da ville han vel heller vært paranoid for at du skulle reagere på noe, og vært tilbakeholden.

Ville vært mer bekymret for det andre du nevner, nemlig at han skal tro at du mishandler ungen som har blåmerker på rare steder.

Anonymkode: b12f8...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skiftet på besøket selv om det var inne hos meg og kort vei ti naboen. Syns ikke det er rart. At han kysset på kinnet var jo litt rart. Men han gjorde det jo foran deg? Kanskje han bare tenkte at gutten din er en godgutt og kysset han? 

Anonymkode: 44ade...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke frekt ment, men utseende hans er sånn typisk pedofil aktig. Slikkesveis med halvmåne, fra nord Norge, er godt over 50 år om ikke mer. Ekskona er rundt 30. 🙄

Anonymkode: 309b7...af7

Pedofil utseende faktisk. Nå må du skjerpe deg, det går for pokker ikke an å stemple folk som pedofile fordi de er over 50, har halvmåne og er fra Nord Norge . Nå ble jeg i hvert fall sikker på at du er paranoid. Får ikke håpe at han synes du ser ut som en barnemishandler da

Anonymkode: 8d4a8...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du synes de to tingene var rart, men jeg tipper at alt er rart/uvant/trist og kaos for denne faren også. 

Hvis han og dama nettopp har flyttet fra hverandre kan det være første gang han «tar ansvar» når barnet har besøk. Da uhellet var ute ønsker han bare å ta ansvar å ordne opp i det, han tenkte kanskje ikke på at det var mer naturlig å sende gutten hjem for å skifte? 

Når det gjelder kyssingen, kanskje han har overøst sin egen sønn med kjærlighet de siste dagene, og at det derfor var mer naturlig å også gi sønnen din en kyss?

🤷‍♀️

Anonymkode: c489f...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke frekt ment, men utseende hans er sånn typisk pedofil aktig. Slikkesveis med halvmåne, fra nord Norge, er godt over 50 år om ikke mer. Ekskona er rundt 30. 🙄

Anonymkode: 309b7...af7

Og der mistet du deg selv helt. Trolletråd eller tullerusk.

Anonymkode: dfd4f...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, jeg er enig med deg. Men, moren som er spansk har da aldri kysset min sønn på kinnet. Selv om det er en del av kulturen hennes. Muligens jeg analyserer for mye, men jeg synes bare det var veldig snodig at han kysset sønnen min i en sånn situasjonen der han har tisset på seg og han tok seg av skiftningen osv. 

Anonymkode: 309b7...af7

Øh, han kysset barnet mens du så på. Han fortalte om at barnet måtte byttes på. Overgrep kjennetegnes av hemmelighetskremmeri. Ikke av åpenhet. Hvis barnet ikke viser andre tegn på overgrep enn at en nabo kysser ham i ditt påsyn, så er det du som dikter.

Anonymkode: e3614...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke frekt ment, men utseende hans er sånn typisk pedofil aktig. Slikkesveis med halvmåne, fra nord Norge, er godt over 50 år om ikke mer. Ekskona er rundt 30. 🙄

Anonymkode: 309b7...af7

Du har noen alvorlige issues. Søk hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å utlevere folk då de er gjenkjennelig!!

HI.. du er det mest hjernedøde, farlige og tilbakestående menneske jeg har lest innlegg om på lenge. Sånne som deg får det til å snu seg i mammahjertet over i det hele tatt ha en sønn som en dag blir voksen.

Anonymkode: 4b4fd...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller ikke ha sendt et vått barn hjem. Men hva med å snakke med barnet uten å stille ledende spørsmål? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...