Gå til innhold

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke frekt ment, men utseende hans er sånn typisk pedofil aktig. Slikkesveis med halvmåne, fra nord Norge, er godt over 50 år om ikke mer. Ekskona er rundt 30. 🙄

Anonymkode: 309b7...af7

Typisk pedofilt utseende??

På tide å ta kvelden for deg også, må være slitsomt med 11 små...

Anonymkode: 3f85e...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å utlevere folk då de er gjenkjennelig!!

HI.. du er det mest hjernedøde, farlige og tilbakestående menneske jeg har lest innlegg om på lenge. Sånne som deg får det til å snu seg i mammahjertet over i det hele tatt ha en sønn som en dag blir voksen.

Anonymkode: 4b4fd...1fa

Slapp av frøken! Mammahjertet faktisk.. kanskje jeg overdrev litt. Men ja jeg har alltid hatt en sånn ekkel følelse av mannen. Ekskona sa selv til meg at grunnen fordi hun gikk fra han var fordi hun syntes han var gammel og ekkel.. det har jeg da i bakhodet 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slapp av frøken! Mammahjertet faktisk.. kanskje jeg overdrev litt. Men ja jeg har alltid hatt en sånn ekkel følelse av mannen. Ekskona sa selv til meg at grunnen fordi hun gikk fra han var fordi hun syntes han var gammel og ekkel.. det har jeg da i bakhodet 

Anonymkode: 309b7...af7

Blir man pedofil med alderen, altså? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Snakk om å utlevere folk då de er gjenkjennelig!!

HI.. du er det mest hjernedøde, farlige og tilbakestående menneske jeg har lest innlegg om på lenge. Sånne som deg får det til å snu seg i mammahjertet over i det hele tatt ha en sønn som en dag blir voksen.

Anonymkode: 4b4fd...1fa

Ja fordi du tror han er den eneste nordmannen i Norge som er 50-60 år som og er/har vært gift med en spansk dame som er i 20-30 årene og i tillegg fra Nord-Norge.

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Slapp av frøken! Mammahjertet faktisk.. kanskje jeg overdrev litt. Men ja jeg har alltid hatt en sånn ekkel følelse av mannen. Ekskona sa selv til meg at grunnen fordi hun gikk fra han var fordi hun syntes han var gammel og ekkel.. det har jeg da i bakhodet 

Anonymkode: 309b7...af7

Så siden ekskona synes han er gammel og ekkel, da må han jo bare være pedofil :roll:

Anonymkode: 8d4a8...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så siden ekskona synes han er gammel og ekkel, da må han jo bare være pedofil :roll:

Anonymkode: 8d4a8...968

Ikke nødvendigvis... jeg bare synes det var snodig å gi et sånt kyss til mitt barn. Det var ikke et bare rask kyss på kinnet akkurat. 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så siden ekskona synes han er gammel og ekkel, da må han jo bare være pedofil :roll:

Anonymkode: 8d4a8...968

Neida, det sa Hi var pga. utseendet og alderen...

Vil bli interessant å se Hi legge ut forskningen som viser at den typiske pedofile er mann i 50-åra, nordlending med sidesveis...

Anonymkode: 3f85e...400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner at du synes de to tingene var rart, men jeg tipper at alt er rart/uvant/trist og kaos for denne faren også. 

Hvis han og dama nettopp har flyttet fra hverandre kan det være første gang han «tar ansvar» når barnet har besøk. Da uhellet var ute ønsker han bare å ta ansvar å ordne opp i det, han tenkte kanskje ikke på at det var mer naturlig å sende gutten hjem for å skifte? 

Når det gjelder kyssingen, kanskje han har overøst sin egen sønn med kjærlighet de siste dagene, og at det derfor var mer naturlig å også gi sønnen din en kyss?

🤷‍♀️

Anonymkode: c489f...17d

Ja det kan også være.. ?

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde også skiftet på besøket selv om det var inne hos meg og kort vei ti naboen. Syns ikke det er rart. At han kysset på kinnet var jo litt rart. Men han gjorde det jo foran deg? Kanskje han bare tenkte at gutten din er en godgutt og kysset han? 

Anonymkode: 44ade...f32

Sønnen min er en sjarmtroll på alle måter... jeg vet jo at de liker han veldig godt. Men allikevel 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis han var en pedofil som nettopp hadde forgrepet seg på sønnen din, er det vel lite trolig at han hadde turt å kysse ham rett foran deg? Da ville han vel heller vært paranoid for at du skulle reagere på noe, og vært tilbakeholden.

Ville vært mer bekymret for det andre du nevner, nemlig at han skal tro at du mishandler ungen som har blåmerker på rare steder.

Anonymkode: b12f8...f39

Det vet man aldri. Men vet aldri hvordan en pedofil oppfører seg. En aktiv 4 åring har blåmerker på de mest rareste stedene du kan tenke deg. Nei, aldri lagt en hånd på mitt barn. Men tanken streifet bare om han kunne tro det om meg eventuelt om min mann. Sønnen min har hatt de samme blåmerkene i bhg for to dager siden, om noen mistenker meg for barnemishandling så hadde blitt sent bekymringsmelding for lenge siden. Og om det hadde blitt sendt så er jeg ikke redd barnevernet. Har ingenting å skjule.

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke nødvendigvis... jeg bare synes det var snodig å gi et sånt kyss til mitt barn. Det var ikke et bare rask kyss på kinnet akkurat. 

Anonymkode: 309b7...af7

Det var kanskje et tungekyss på kinnet ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det vet man aldri. Men vet aldri hvordan en pedofil oppfører seg. En aktiv 4 åring har blåmerker på de mest rareste stedene du kan tenke deg. Nei, aldri lagt en hånd på mitt barn. Men tanken streifet bare om han kunne tro det om meg eventuelt om min mann. Sønnen min har hatt de samme blåmerkene i bhg for to dager siden, om noen mistenker meg for barnemishandling så hadde blitt sent bekymringsmelding for lenge siden. Og om det hadde blitt sendt så er jeg ikke redd barnevernet. Har ingenting å skjule.

Anonymkode: 309b7...af7

Men det mener du naboen har? 

Du trenger hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sisyfos skrev:

Det var kanskje et tungekyss på kinnet ...?

Herregud. Nei, han ble sleike langs øret 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Pashla skrev:

Men det mener du naboen har? 

Du trenger hjelp.

Jeg sier ikke han har noe skjule, sier ikke han er pedofil. Bare luftet her: at jeg følte det var snodig og ekkelt at han kysset min sønn. Han har aldri gjort det før. Men nå orker jeg ikke å svare mer. For samtlige av dere er en gjeng med høns uten hode... 

Anonymkode: 309b7...af7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg sier ikke han har noe skjule, sier ikke han er pedofil. Bare luftet her: at jeg følte det var snodig og ekkelt at han kysset min sønn. Han har aldri gjort det før. Men nå orker jeg ikke å svare mer. For samtlige av dere er en gjeng med høns uten hode... 

Anonymkode: 309b7...af7

Bra du er blant likesinnede da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Øh, han kysset barnet mens du så på. Han fortalte om at barnet måtte byttes på. Overgrep kjennetegnes av hemmelighetskremmeri. Ikke av åpenhet. Hvis barnet ikke viser andre tegn på overgrep enn at en nabo kysser ham i ditt påsyn, så er det du som dikter.

Anonymkode: e3614...131

Slutt å uttale deg om ting du ikke har peiling på!

Blir helt sjokkert av mange i denne tråden som finner argumenter for å motbevise at mannen er pedofil. Det aner dere ingenting om!!

Ble selv utsatt for en pedofil som barn, og han var verken diskret eller hemmelighetsfull. Han var det som kan kalles «litt rar». Og ja: man kunne nok gjettet at han ikke hadde riktige grenser overfor barn, hvis man var en mistenksom mamma.

Så min oppfordring til alle dere bedrevitere: klapp igjen!

Anonymkode: ee5a0...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å uttale deg om ting du ikke har peiling på!

Blir helt sjokkert av mange i denne tråden som finner argumenter for å motbevise at mannen er pedofil. Det aner dere ingenting om!!

Ble selv utsatt for en pedofil som barn, og han var verken diskret eller hemmelighetsfull. Han var det som kan kalles «litt rar». Og ja: man kunne nok gjettet at han ikke hadde riktige grenser overfor barn, hvis man var en mistenksom mamma.

Så min oppfordring til alle dere bedrevitere: klapp igjen!

Anonymkode: ee5a0...c16

Det ble jeg og, og du vet ikke noe mer enn noen av oss andre. så klapp igjen selv

Anonymkode: 8d4a8...968

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det ble jeg og, og du vet ikke noe mer enn noen av oss andre. så klapp igjen selv

Anonymkode: 8d4a8...968

Jeg uttaler meg ikke om mannen i denne tråden er pedofil.

Det er det derimot flere andre som gjør. De påstår at han ikke kan være det fordi han ikke er hemmelighetsfull. Det er direkte feilinformasjon. Feilinformasjon om et såpass alvorlig tema på nett bør stoppes.

Anonymkode: ee5a0...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slutt å uttale deg om ting du ikke har peiling på!

Blir helt sjokkert av mange i denne tråden som finner argumenter for å motbevise at mannen er pedofil. Det aner dere ingenting om!!

Ble selv utsatt for en pedofil som barn, og han var verken diskret eller hemmelighetsfull. Han var det som kan kalles «litt rar». Og ja: man kunne nok gjettet at han ikke hadde riktige grenser overfor barn, hvis man var en mistenksom mamma.

Så min oppfordring til alle dere bedrevitere: klapp igjen!

Anonymkode: ee5a0...c16

Tror du du er den eneste som har opplevd overgrep? Og din opplevelse er fasit på hva man bør se etter? Da er det DU som bør klappe igjen! 

For jeg har også en historie, eller mer som en 3-4 historier om ulike overgrep fra jeg var 7 til 15 år. Og verken hentesveis, nordlending eller kyssing på kinnet er noen varseltrekant her. Det ALLE fagfolk imidlertid sier, er at man må se på barnets atferd og om den evt endrer seg - og jobbe med ungene, at de ikke skal holde på andres hemmeligheter og at de skal vite at det er greit å avvise kontakt de føler ubehagelig.

Har ennå til gode å høre fagfolk anbefale mødre å være på vakt mot folk som har rar frisyre eller som kjerringa har gått fra fordi han er blitt for gammel.

Anonymkode: e3614...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du du er den eneste som har opplevd overgrep? Og din opplevelse er fasit på hva man bør se etter? Da er det DU som bør klappe igjen! 

For jeg har også en historie, eller mer som en 3-4 historier om ulike overgrep fra jeg var 7 til 15 år. Og verken hentesveis, nordlending eller kyssing på kinnet er noen varseltrekant her. Det ALLE fagfolk imidlertid sier, er at man må se på barnets atferd og om den evt endrer seg - og jobbe med ungene, at de ikke skal holde på andres hemmeligheter og at de skal vite at det er greit å avvise kontakt de føler ubehagelig.

Har ennå til gode å høre fagfolk anbefale mødre å være på vakt mot folk som har rar frisyre eller som kjerringa har gått fra fordi han er blitt for gammel.

Anonymkode: e3614...131

Klarer du virkelig ikke forstå hva jeg skriver??

Du svarer jo på noe helt annet enn det jeg skrev!

Anonymkode: ee5a0...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 21.01, Anonym bruker skrev:

Sønnen min på 4 år leker ofte sammen med nabogutten, som bor 6 skritt unna leilighet vår. Nabogutten blir 6. Min sønn var på besøk hos de idag inne i leiligheten, jeg var ute med begge de først på formiddagen. Sønnen min hadde et uhell å tisset på seg mens han var på besøk hos naboen, så faren hadde skiftet sønnen min. Lånt han truse, bukse, og sokker. Greit nok, snilt. Men tenker hvorfor ringte de ikke bare siden vi bor så nærme? Det er to andre leiligheter som skiller oss liksom, sønnen min kunne ha kommet hjem å skiftet å gått tilbake? Jeg var på vei ut for å hente sønnen, men da var de på vei til oss for å levere min sønn. Faren fortalte at sønnen min hadde et uhell å tisset på seg. Barna pratet litt, ga klem til hverandre mens jeg å faren små pratet. Faren var litt rar enn ellers, sønnen hans ville besøke oss imorgen men det kunne han ikke fordi de skulle ut å fly imorgen. Ok sa vi, vi sees når dere kommer tilbake. Stusset litt at faren ga sønnen min et sikkelig kyss på kinnet og klem? Noe han aldri har gjort før, Fikk sikkelig ekkel følelse... vi har ikke kjent dem så lenge.. fikk et par rare tanker i hodet. Min sønn er veldig aktiv, han har blåmerker  på bena, leggene, en i skrittet faktisk aner ikke hvordan han har fått den. Men den fikk han nylig etter slutt med bleie. Pluss noen nederst på ryggen. De vet jeg heller ikke, men han er jo veldig aktiv i bhg og hjemme.  Første jeg tenkte når jeg kom hjem er at han tror vel ikke jeg slår barnet mitt? Pga kysset og klemminga.

Andre tanke var: er han pedofil? Mannen min ville aldri ha gitt et slikt kyss til en nabogutt, ikke jeg heller. Nære ja, men ikke nabogutten liksom. De begynte å leke sammen rett før jul.  Er jeg paranoid? Burde jeg spurt hvorfor ringte dere ikke siden min sønn tisset på seg?

Anonymkode: 309b7...af7

Tror jeg ville vurdert det slik at enten leker guttene hos deg eller så leker de ikke sammen. Synes den faren høres noe merkelig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også skiftet på barnet. Hvorfor skulle man kontakte foreldrene når barnet var hos meg? Og mitt barns klær sannsynligvis ville passe? Jeg hadde faktisk sett på det som veldig hjelpeløst å kontakte foreldrene for sånt. 

Angående kryssingen på kinnet , så kan det jo hende fyren er like paranoid som hi, og ut fra guttens blåmerker ymse steder , er redd gutten blir mishandlet  hjemme, og at han derfor ville formidle litt ekstra varme og omtanke til gutten. 

Lurer på om tråden er trolling, siden hi har så stemplende meninger om h vordan en pedofil er utseendemessig  og opphavsmessig . Og at ikke hi lurer mer på blåmerker på merkelige steder enn at naboen skifter på et tissevått barn, er nordlending, har glatt hår osv

 

 

Anonymkode: 6128e...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎19‎.‎04‎.‎2019 den 0.37, Anonym bruker skrev:

Klarer du virkelig ikke forstå hva jeg skriver??

Du svarer jo på noe helt annet enn det jeg skrev!

Anonymkode: ee5a0...c16

Og du svarer på noe HELT annet enn det tråden handler om. Dette dreier seg ikke om din personlige opplevelse.

Anonymkode: e3614...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.4.2019 den 21.21, Anonym bruker skrev:

Kanskje jeg er paranoid, men når han kysset sønnen min så fikk jeg en klump i magen

Anonymkode: 309b7...af7

Hei. Man er aldri paranoid fordi man tenker slik, selv om det ikke stemmer. Det er bedre å tørre å tenke slike tanker, så lenge man ikke trekker det for langt og presser barn eller anklager folk uten bevis.

Jeg ville snakket med barnet (uten å legge tanker i hodet som ikke er der, ikke nevne navn) og vist filmer om seksuelle overgrep av barn. Det ligger mange videoer for fireåringer på nett. Vis trygghet og at du er noen man kan si det til og vær helt rolig i stemmen når du spør og når han svarer. Dersom det skulle komme frem (nå eller senere, med dette barnet eller et annet), ta opptak med mobilen. Hilsen ei som har jobbet på Statens barnehus.

Dersom du syns det er ubehagelig at han skiftet på barnet ditt kan du si at du ønsker at han kommer hjem for å skifte neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...