Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker litt tips og råd fra flere hold angående lønn. Jeg har begynt i ny stilling på en privat klinikk, som resepsjonist/sekretær. Det er en stilling på 80% hvor jeg har mange forskjellige arbeidsoppgaver. Mitt spørsmål er hvis min lønn ligger for lavt da jeg ikke har Fagbrev men har 10års erfaring fra hotellbransjen? 

Min oppgaver i korthet: Ta imot pasienter, booke/avbestille og endre timebestillinger, svare på henvendelser via epost, via telefon og over disk. I de daglige rutinene inngår også:Oppdaterer jeg div. arbeidslister, lage en håndbok for resepsjonister, assistere behandler ved tekniske problemer samt å være et mellomledd mellom behandler og nærmest leder. Jeg tar også kontakt med forskjellige leverandører.

Det er mange baller i luften og jeg føler innimellom at jeg gjør en del av jobbe som min nærmest leder kanskje bør ha ansvar for...

Min lønn for 80% stilling er 22 000,- før skatt. 

Hva tenker dere, er det for lite eller normalt? Hvis for lite, hva tenker dere kunne være argumenter for å få høyre lønn?

Er takknemlig for de svar jeg får. 

 

Med vennlig hilsen

E-Maria

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...