Gå til innhold

Er den positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Liten oppdatering på situasjonen her. Jeg er fortsatt gravid og akkurat bikket uke 9. Trodde vi hadde kommet til uke 11, men var på en tidlig UL i dag som viste at embryoet var 9 uker 😁

Helt utrolig fantastisk å se og høre at det var liv der inne. Blir en spennende tid framover ❤️

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette synes jeg var et ganske "bastant" svar. Jeg testet selv hver dag fra jeg var 9 dpo og fikk negative/veldig svake skyggestreker på alle sammen helt frem til jeg var 13 dpo. Dagen etter forventet jeg mens, og fikk gravid 1-2 med clearblue digital. Med andre ord testet jeg ikke positivt før 14 dpo når det var tid for ikm. Første gang jeg fikk en klar rød strek med en gang, fikk jeg når jeg tok en test for moro skyld 6 uker på vei.
Det er mange som ikke tester positivt så tidlig som 8dpo, selv om du gjorde det 😊 Alle er forskjellig.

Anonymkode: bcbb2...8e2

Det er fordi hun venter jente og hun her andre venter en gutt. Jeg er synsk. Oppdater ærlig så ser dere at det stemmer 👍😁

Anonymkode: b9bf7...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi hun venter jente og hun her andre venter en gutt. Jeg er synsk. Oppdater ærlig så ser dere at det stemmer 👍😁

Anonymkode: b9bf7...1dd

Venter jeg jente eller gutt ? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

TS her! 👋😄

Ville bare oppdatere dere som fikk være vitne til min første graviditetstest. 

Som sagt var jeg gravid og ble mamma til ei helt nydelig jente 3.januar i år. Svangerskapet gikk strålende og fødselen, vel det var en som sitter friskt i minne enda 😩😅😛

Så for dere som skulle være nyskjerrige, slik ble det gitt. Å for et fantastisk liv jeg har fått 🥰❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...