Gå til innhold

Er den positiv?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen 🙋‍♀️

Jeg har tatt en test idag og jeg vet jeg er veldig tidlig ute med dette. 

Jeg skimter SÅVIDT det er en strek. Men blir jo så forvirra for jeg veit ikke om det er huet mitt eller testen som tuller med synet mitt 🙈

Det er bare 2 uker siden sist EL. Så jeg veit jeg er veldig tidlig ute med å sjekke. Men er så spent 😬IMG_20190413_135645.thumb.jpg.9704dc5127302e14738bab23be170e6c.jpg

Hva tror dere?? 

 

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil si den er negativ. Når man får en positiv test, så er det ikke tvil om at det er to streker der.

Anonymkode: 3ab24...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken, jeg har hatt slike siste uken. I dag 2 dager før IKM kom min tydelig blå på clearblue. Prøv igjen om 2-4 dager på morgenurin. hCG dobler seg dag for dag etter at produksjonen er startet. Krysser fingrene for at du er gravid. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fjellgeitamedkje skrev:

Jeg ser streken, jeg har hatt slike siste uken. I dag 2 dager før IKM kom min tydelig blå på clearblue. Prøv igjen om 2-4 dager på morgenurin. hCG dobler seg dag for dag etter at produksjonen er startet. Krysser fingrene for at du er gravid. 🤗

Så spennende ☺️ Å gratulerer så mye🤗

Er vel bare å vente å se. Jeg er nå 3 dager over forventet mens, og tok testen i går. Så rart den ikke var kraftigere, men det kommer vel sikkert an på hvor langt i prosessen befruktningen har kommet. 

Får vente noen dager som du sier å se. 

Tusen takk for svar ❤️

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så spennende ☺️ Å gratulerer så mye🤗

Er vel bare å vente å se. Jeg er nå 3 dager over forventet mens, og tok testen i går. Så rart den ikke var kraftigere, men det kommer vel sikkert an på hvor langt i prosessen befruktningen har kommet. 

Får vente noen dager som du sier å se. 

Tusen takk for svar ❤️

Anonymkode: 8f5d5...10b

Tusen takk! 🤗 Ja, gi det noen dager til. Eventuelt prøve et annet merke på testen også? Skal krysse fingrene for deg 🤞🤰 sender over litt babystøv.... 

 

Endret av Fjellgeitamedkje
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 12-3-4

Den ser dessverre ganske negativ ut. Spesielt så mange dager etter eggløsning. Det kan selvfølgelig variere. Hører om de som først får positiv flere uker på vei. Jeg fikk positiv test 8 dager etter eggløsning. I dag er jeg 12 dager over og det kommer en klar rød strek etter 15 sek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.4.2019 den 13.58, Anonym bruker skrev:

Hei alle sammen 🙋‍♀️

Jeg har tatt en test idag og jeg vet jeg er veldig tidlig ute med dette. 

Jeg skimter SÅVIDT det er en strek. Men blir jo så forvirra for jeg veit ikke om det er huet mitt eller testen som tuller med synet mitt 🙈

Det er bare 2 uker siden sist EL. Så jeg veit jeg er veldig tidlig ute med å sjekke. Men er så spent 😬IMG_20190413_135645.thumb.jpg.9704dc5127302e14738bab23be170e6c.jpg

Hva tror dere?? 

 

Anonymkode: 8f5d5...10b

Hvis det er to uker etter eggløsning så er du ikke tidlig ute. Da skulle testen vært sterk nå. Har du tatt en digital? Vet du eksakt dato for el?

Anonymkode: b9bf7...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var nok dessverre negativ. Har testet 2 ganger til lege, da jeg måtte dit for annet ærend. Utrolig kjipt, men sånn er det vel bare 🤷‍♀️😌 

Takk for alle svar ❤️

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg tok en til test idag da jeg fortsatt ikke har fått perioden min, og da så den SLIK ut. Nå sitter jeg her som et spørsmålstegn og lurer på om jeg holder på å bli tullerusk. Men dette er da vel to? Den ene er svak ja, men den er jo der?? 😮

Jeg skal teste igjen om et par dager å se. Hvis jeg tror rett så blir de bare sterkere og sterkere. 

IMG_20190419_075947.jpg

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste er hvertfall positiv ja. Gratulerer 😁  siden testen hos legen ble negativ på mandag, så kan det hende du har hatt senere eggløsning enn det du trodde. 😊 

Anonymkode: cbee0...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Den siste er hvertfall positiv ja. Gratulerer 😁  siden testen hos legen ble negativ på mandag, så kan det hende du har hatt senere eggløsning enn det du trodde. 😊 

Anonymkode: cbee0...03d

Hjelpes min! Jeg må nok ta en til digital i morgen å være 100% sikker. Får jo helt noia av dette 😂😂 

Men tusen takk hvis det stemmer 😁❤️ 

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hjelpes min! Jeg må nok ta en til digital i morgen å være 100% sikker. Får jo helt noia av dette 😂😂 

Men tusen takk hvis det stemmer 😁❤️ 

Anonymkode: 8f5d5...10b

Håper håper du er gravid 🙅☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du fått tatt en digital? 😁

Anonymkode: e24ec...5b0

Nei ikke enda. Må kjøpe den i dag å sikkert vente til i morgen tidlig for å se.. Er SÅ spent 😬 

Krysser fingrene for at det går bra 🤞

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei ikke enda. Må kjøpe den i dag å sikkert vente til i morgen tidlig for å se.. Er SÅ spent 😬 

Krysser fingrene for at det går bra 🤞

Anonymkode: 8f5d5...10b

Spennende! Lykke til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei ikke enda. Må kjøpe den i dag å sikkert vente til i morgen tidlig for å se.. Er SÅ spent 😬 

Krysser fingrene for at det går bra 🤞

Anonymkode: 8f5d5...10b

Du trenger ikke ta. Du er gravid ❤ og det blir en gutt. Oppdater gjerne om det stemmer 😊 

Anonymkode: b9bf7...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke vente og tok en digital den viste gravid 2-3 😁❤️ jeg er så lykkelig nå ❤️

Beste påskegaven man kunne fått 😍

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarte ikke vente og tok en digital den viste gravid 2-3 😁❤️ jeg er så lykkelig nå ❤️

Beste påskegaven man kunne fått 😍

Anonymkode: 8f5d5...10b

Så hyggelig. Har du vært prøver en stund?

Anonymkode: b9bf7...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg klarte ikke vente og tok en digital den viste gravid 2-3 😁❤️ jeg er så lykkelig nå ❤️

Beste påskegaven man kunne fått 😍

Anonymkode: 8f5d5...10b

Gratulerer så mye!!!! Da ligger vi omtrent likt. 😁😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så hyggelig. Har du vært prøver en stund?

Anonymkode: b9bf7...1dd

Jeg slutta på p-pillene i januar var det vel. Så har ikke akkurat prøvd veldig lenge nei. Plutselig klaffet det 😁

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fjellgeitamedkje skrev:

Gratulerer så mye!!!! Da ligger vi omtrent likt. 😁😇

Tusen takk🥰 Gratulerer så mye til deg også. Så gøy å høre 😁

Anonymkode: 8f5d5...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk🥰 Gratulerer så mye til deg også. Så gøy å høre 😁

Anonymkode: 8f5d5...10b

Blir en nydelig julegave på dere også i år. 😍🤩 Tusen takk... 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 15.4.2019 den 11.43, 12-3-4 skrev:

Den ser dessverre ganske negativ ut. Spesielt så mange dager etter eggløsning. Det kan selvfølgelig variere. Hører om de som først får positiv flere uker på vei. Jeg fikk positiv test 8 dager etter eggløsning. I dag er jeg 12 dager over og det kommer en klar rød strek etter 15 sek. 

Dette synes jeg var et ganske "bastant" svar. Jeg testet selv hver dag fra jeg var 9 dpo og fikk negative/veldig svake skyggestreker på alle sammen helt frem til jeg var 13 dpo. Dagen etter forventet jeg mens, og fikk gravid 1-2 med clearblue digital. Med andre ord testet jeg ikke positivt før 14 dpo når det var tid for ikm. Første gang jeg fikk en klar rød strek med en gang, fikk jeg når jeg tok en test for moro skyld 6 uker på vei.
Det er mange som ikke tester positivt så tidlig som 8dpo, selv om du gjorde det 😊 Alle er forskjellig.

Anonymkode: bcbb2...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...