Gå til innhold

Kjøpte en dyr gave og han bare klagde

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om kjæresten min hadde brukt alle sine oppsparte sparepenger på en splitter ny mobil til meg for 10.000,- så hadde jeg blitt gretten jeg også. Ikke for at jeg er utakknemlig men fordi jeg hadde ikke ønsket at hans sparepenger skulle sponse ny mobil til meg. Kanskje om det var alt jeg ønsket meg og har uttrykt ønske om det. Ellers; nei! Slikt prater man om - mener jeg.

Anonymkode: dfb34...eb3

Om kjæresten min hadde brukt alle sine oppsparte penger på å kjøpe noe så dyrt til meg som han visste jeg trenger og ønsker meg hadde jeg blitt rørt! Selv om han hadde misforstått og kjøpt noe helt annet egentlig... bare det at han ville ha brukt så mye penger på det også! (10000 er MYE penger i min verden!!)

Blir litt trist på tanken på hi som sitter der og gleder seg som et barn til å gi gaven hun er sikker på han blir sååå glad for og som hun har spart lenge på! Om ikke det var det han ville helst fått i gave burde han iallfall tenkt at tanken bak det var veldig god!:(

Anonymkode: da628...737

Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om kjæresten min hadde brukt alle sine oppsparte penger på å kjøpe noe så dyrt til meg som han visste jeg trenger og ønsker meg hadde jeg blitt rørt! Selv om han hadde misforstått og kjøpt noe helt annet egentlig... bare det at han ville ha brukt så mye penger på det også! (10000 er MYE penger i min verden!!)

Blir litt trist på tanken på hi som sitter der og gleder seg som et barn til å gi gaven hun er sikker på han blir sååå glad for og som hun har spart lenge på! Om ikke det var det han ville helst fått i gave burde han iallfall tenkt at tanken bak det var veldig god!:(

Anonymkode: da628...737

Men trengte han det, eller syntes HI at han trengte det? Hadde de snakket om det sånn at hun visste at han ønsket seg det?  Om kjæresten min (mannen min) hadde brukt sine tiltrengte sparepenger på å kjøpe noe til meg som jeg ikke uttrykkelig hadde gitt beskjed om at jeg ønsker meg, hadde jeg hatt problemer med å virke spesielt takknemlig. Jeg hadde egentlig lurt på om det feilet ham noe. Og hvorfor skal jeg bli mer glad for en gave til 10.000 enn til 100? Er det sånn at jo dyrere gaver er, jo mer takknemlighet skal man vise?  

Mulig at kjæresten er en utakknemlig dust, men han kan likevel være fortvila over å ha fått noe så dyrt som han absolutt ikke har lyst på. Hva med å snakke sammen på forhånd? 

Anonymkode: 93f63...3f6

Skrevet

Sånn for å oppklare noe mannen ønsker seg aldri noe. Han har god råd til å kjøpe noe selv men han gjør det ikke. Telefonen hans var så usedvanlig ødelagt at det ikke gikk an å bruke den mer. Jeg spurte han gjentatte ganger hva han ønsker seg, han svarte hver gang ingenting. Han har null preferanser når det gjelder android vs iOS. Han har per dags dato aldri kjøpt seg egen ny telefon han har alltid fått brukt fra noen. Men når det ikke går an å ringe med den lenger så har vi jo ett problem. Med tre barn og skift jobbing så må jeg få tak i han i hverdagen. Han er veldig sær ned bursdager. Det virker som om han har en eller annen angst eller kompleks med å ha bursdag. Jeg gratulerte han med dagen på Facebook en gang når vi var ganske ferske. Da kjeftet han meg huden full (bokstavelig talt). Selv om det stod ting jeg virkelig skrev fra hjertet (har ikke for vane å legge ut ting på some). Så noe er det! De er tre brødre og alle er slik så jeg lurer på om det ikke har noe med oppveksten å gjøre. Etter at han ble sammen med meg så feirer vi bursdagen hans. Han ble så rørt første gangen at han gråt... så noe er ikke helt som det skal altså. 

Han har nå sagt at han synes den er veldig fin. Han syntes bare at den var så dyr og at han ikke kunne bruke noe så dyrt, men han takket veldig for den dagen etter, han mente bare at han ble så frustrert fordi at han ikke visste hvordan han skulle få det over fra den ene til den andre telefonen. Jeg fikset det for han og nå ble han glad 😂🙄

Anonymkode: 58200...1c9

Skrevet

Herregud. Han er jo full av issues...

Anonymkode: 9b52b...139

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...