Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #1 Skrevet 11. april 2019 Jeg er skikkelig lei meg nå. Mannen trengte en ny telefon. Helt desperat den andre var limt med superlim og skjørt ut kamera så dere skjønner den trengtes å byttes. Gikk ikke an å snakke med han heller noe særlig for høyttalerne i telefonen var nesten ødelagte i tillegg til fullstendig knust skjerm. Jeg tenkte at han skulle få en fin bursdagsgave av meg. Kjøpte han en splitter ny iPhone XS uten abo. Den kostet meg alle sparepengene jeg hadde satt til side. De som bare var mine egne. Og han uffet og sukket seg bare, gikk og irriterte seg over at han ikke hadde bedt om det. At det var jeg som tvang på han den. At han ikke ville kjøpe iCloud abonnement på hele 10 kroner, i måneden. At han ikke skjønnte seg på den osv. Jeg er så såra nå, sitter bare og gråter, ville så gjerne glede han og overraske han skikkelig. Anonymkode: 58200...1c9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #2 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg er skikkelig lei meg nå. Mannen trengte en ny telefon. Helt desperat den andre var limt med superlim og skjørt ut kamera så dere skjønner den trengtes å byttes. Gikk ikke an å snakke med han heller noe særlig for høyttalerne i telefonen var nesten ødelagte i tillegg til fullstendig knust skjerm. Jeg tenkte at han skulle få en fin bursdagsgave av meg. Kjøpte han en splitter ny iPhone XS uten abo. Den kostet meg alle sparepengene jeg hadde satt til side. De som bare var mine egne. Og han uffet og sukket seg bare, gikk og irriterte seg over at han ikke hadde bedt om det. At det var jeg som tvang på han den. At han ikke ville kjøpe iCloud abonnement på hele 10 kroner, i måneden. At han ikke skjønnte seg på den osv. Jeg er så såra nå, sitter bare og gråter, ville så gjerne glede han og overraske han skikkelig. Anonymkode: 58200...1c9 Putt den tilbake i eska og lever den inn igjen. Herregud. Ta pengene og kjøp noe fint til deg selv i stedet. Anonymkode: 9b52b...139
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #3 Skrevet 11. april 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Putt den tilbake i eska og lever den inn igjen. Herregud. Ta pengene og kjøp noe fint til deg selv i stedet. Anonymkode: 9b52b...139 Ja kansje jeg bare skal gjøre det. Er helt knust har liksom holdt det hemmelig lenge og gledet meg så innmari til å gi det til han ;( Anonymkode: 58200...1c9
Morcheeba Skrevet 11. april 2019 #4 Skrevet 11. april 2019 Jeg hater apple og hadde blitt drit sur hvis mannen min hadde kjøpt meg en iphone... Sånt må man få velge selv...
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #5 Skrevet 11. april 2019 Akkurat nå, Morcheeba skrev: Jeg hater apple og hadde blitt drit sur hvis mannen min hadde kjøpt meg en iphone... Sånt må man få velge selv... Han var iPhone nå også! Anonymkode: 58200...1c9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #6 Skrevet 11. april 2019 Han fikk sikkert bare vondt i manndommen sin. Anonymkode: 44ff7...c5b
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #7 Skrevet 11. april 2019 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han fikk sikkert bare vondt i manndommen sin. Anonymkode: 44ff7...c5b Garantert! Mannfolk!😒 Anonymkode: d2fe2...cea
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #8 Skrevet 11. april 2019 56 minutter siden, Morcheeba skrev: Jeg hater apple og hadde blitt drit sur hvis mannen min hadde kjøpt meg en iphone... Sånt må man få velge selv... Men når man er voksen så må man kunne la vær å oppføre seg som en furten 5 åring Anonymkode: 2646d...2dc
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #9 Skrevet 11. april 2019 Det er bare det at jeg i løpet av de 7 årene alltid ville glede han. Men han blir aldri ordentlig glad , dette tok liksom kaka. Anonymkode: 58200...1c9
Anonym bruker Skrevet 11. april 2019 #10 Skrevet 11. april 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er bare det at jeg i løpet av de 7 årene alltid ville glede han. Men han blir aldri ordentlig glad , dette tok liksom kaka. Anonymkode: 58200...1c9 Lever den tilbake der du kjøpte den, og ikke kjøp noe annet til han. Bruk pengene på noe til bare deg selv. Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt flere gaver til han hvis han alltid er litt halvfornøyd Anonymkode: 2646d...2dc
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #11 Skrevet 12. april 2019 Han er skikkelig barnslig. Lever tilbake og kjøp favorittgodteriet hans og behold resten av pengene. Fra nå av kjøper du noe enkelt og upersonlig. Jeg foreslår sokker Anonymkode: 7a02a...18b
Superdolly Skrevet 12. april 2019 #12 Skrevet 12. april 2019 Jeg sier som de andre: Lever telefonen tilbake. Og på alle merkedager heretter, jul og bursdag og eventuelt farsdag hvis dere har barn sammen, får han geit. Til han lærer å vise takknemlighet. Jeg hadde laget et jordskjelv av dimensjoner over slik småbarnstrassig oppførsel.
KellyTaylor Skrevet 12. april 2019 #13 Skrevet 12. april 2019 Minner meg svært om exmannen her som kastet sokkene i veggen som han fikk i farsdagsgave fra ungene. Men en telefon er av dyrere slaget og syens du som de andre her anbefaler - ta den tilbake og ta pengene selv! Geit er tingen i mange år fremover! Voksne mennesker som sutrer over gaver er faen i meg patetiske i mine øyne.....
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #14 Skrevet 12. april 2019 Fy faen, åssen er det mulig å grine over å få en splitte ny flott telefon? For en kjip fyr. Nei, lever den tilbake og ta pengene dine. Anonymkode: a4710...e0d
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #15 Skrevet 12. april 2019 Hvorfor lar du deg behandle på denne måten? Du må jo være helt ødelagt og tråkket på så lenge som finner deg i dette? På tide å kvinne seg opp litt. At du begynner grine i ensomhet forandrer ingenting og han vil fortsette å psyke deg ned. Du skulle svart at han oppførte seg som en bortskjemt tenåring, og at det var helt greit, han trengte ikke få noen telefon av deg. Ta den tilbake og om det ikke går an å levere den tilbake så selger du den på Finn og tar pengene selv. Ærlig talt, det er snakk om en voksen mann her, som oppfører seg som en utakknemlig tenåring. Jeg hadde aldri, virkelig aldri, funnet meg i slik oppførsel fra tenåringen min, hvorfor i alle dager skal du finne deg i det fra en voksen partner? Anonymkode: 6da7d...62e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #16 Skrevet 12. april 2019 Enig med de andre. Ta den tilbake og bytt den, og heretter blir det kun geit på det furtne mannebarnet. Anonymkode: ed6fe...620
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #17 Skrevet 12. april 2019 Han tenkte sikkert: "Pokker nå må jeg bruke masse penger på dyr gave jeg også 🤬" Ta den tilbake, kjøp en slik billig gammeldags på Clas Ohlson istedenfor og bruk resten av pengene på deg selv. Anonymkode: e4e60...e61
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #18 Skrevet 12. april 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er skikkelig lei meg nå. Mannen trengte en ny telefon. Helt desperat den andre var limt med superlim og skjørt ut kamera så dere skjønner den trengtes å byttes. Gikk ikke an å snakke med han heller noe særlig for høyttalerne i telefonen var nesten ødelagte i tillegg til fullstendig knust skjerm. Jeg tenkte at han skulle få en fin bursdagsgave av meg. Kjøpte han en splitter ny iPhone XS uten abo. Den kostet meg alle sparepengene jeg hadde satt til side. De som bare var mine egne. Og han uffet og sukket seg bare, gikk og irriterte seg over at han ikke hadde bedt om det. At det var jeg som tvang på han den. At han ikke ville kjøpe iCloud abonnement på hele 10 kroner, i måneden. At han ikke skjønnte seg på den osv. Jeg er så såra nå, sitter bare og gråter, ville så gjerne glede han og overraske han skikkelig. Anonymkode: 58200...1c9 Skjønner han godt. iPhone er ikke noe man vi bli tvunget til å bruke. Dritt telefoner for spesielt interesserte. Anonymkode: 70787...e8b
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #19 Skrevet 12. april 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønner han godt. iPhone er ikke noe man vi bli tvunget til å bruke. Dritt telefoner for spesielt interesserte. Anonymkode: 70787...e8b Fikk du med deg at han har en fra før... Anonymkode: 274ae...33e
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #20 Skrevet 12. april 2019 5 timer siden, Superdolly skrev: Jeg sier som de andre: Lever telefonen tilbake. Og på alle merkedager heretter, jul og bursdag og eventuelt farsdag hvis dere har barn sammen, får han geit. Til han lærer å vise takknemlighet. Jeg hadde laget et jordskjelv av dimensjoner over slik småbarnstrassig oppførsel. Støtter!! Anonymkode: 199a1...fbd
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #21 Skrevet 12. april 2019 Klem til deg. Hadde en sånn kjæreste en gang, han er nå en ex❤🌸 Anonymkode: bffff...542
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #22 Skrevet 12. april 2019 Nei, hallo!!! Han fortjener ikke deg!🤬 Lever tilbake mobilen, bruk pengene på deg selv, dra på shopping, klipp håret og kjøp noe sexy. Og så dumper du ham! (Neida..eller..) Du har jo råd til spa-helg for deg og en venninne for prisen av en iPhone (tror jeg..?). Kanskje du skal det?? For en barnslig fjott! Anonymkode: da628...737
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #23 Skrevet 12. april 2019 Om kjæresten min hadde brukt alle sine oppsparte sparepenger på en splitter ny mobil til meg for 10.000,- så hadde jeg blitt gretten jeg også. Ikke for at jeg er utakknemlig men fordi jeg hadde ikke ønsket at hans sparepenger skulle sponse ny mobil til meg. Kanskje om det var alt jeg ønsket meg og har uttrykt ønske om det. Ellers; nei! Slikt prater man om - mener jeg. Anonymkode: dfb34...eb3
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #24 Skrevet 12. april 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Putt den tilbake i eska og lever den inn igjen. Herregud. Ta pengene og kjøp noe fint til deg selv i stedet. Anonymkode: 9b52b...139 Er somregel ikke returrett på mobiler. Har du kjøpt på nett? Anonymkode: 11398...c21
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #25 Skrevet 12. april 2019 Jeg kan skjønne han ble oppgitt av at du brukte så mye penger på en gave om dere burde brukt de på noe annet osv. Men ikke at han klager på produktet. Anonymkode: 11398...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå