Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #26 Skrevet 12. april 2019 Vi får sørge for å oppdra neste generasjon! La gutter hjelpe til like mye hjemme som jenter. Sørg for samme forventninger Anonymkode: 15bb2...f23
Nyttårs barn Skrevet 12. april 2019 #27 Skrevet 12. april 2019 Tror HI har mye rett. På vår skoles FAU har det vært rundt 90% mammaer hele tiden. Jeg oppdaget når mine venninner fikk barn, at det var en selvfølge at de skulle ha med seg barna på alt, mens gubben spilte golf. Jeg vet ikke hvor mange lekeavtaler og dates jeg har hatt med andre mammaer med barn på samme alder som mine hvor vi gjør noe ilag med ungene. Hyggelig bevares, men hvor ofte gjør fedrene noe slikt? Det forventes også som kvinne at du er interessert i barn, og liker å omgås andres unger. Og skulle du driste deg inn i et forhold med en som har barn fra før, så er det bare å stille opp og yte omsorg for ungene kan jo ikke noe for at pappa har fått seg nye dame!
Anonym bruker Skrevet 12. april 2019 #28 Skrevet 12. april 2019 På 10.4.2019 den 0.54, Fru Banderas skrev: Det er trist at mange fremdeles tenker og lever slik du beskriver, HI. Nå vet ikke jeg hva slags kretser du frekventerer, men i flokken rundt meg er det heldigvis (og selvfølgelig!) ingen som har en så gammeldags og lite reflektert måte å være på. Jøss. Hvilken stein bor du under? Anonymkode: 4bee9...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå