Pobie Skrevet 4. april 2019 #26 Skrevet 4. april 2019 Alle ser perfekte ut på sosiale medier for det er jo ingen som legger ut dårlige bilder eller hvor mye de sliter, alle legger ut søte, "perfekte" bilder. Vi legger ut søte bilder innimellom, men vi har også slitt mye med søvn og oppvåkninger og det var en periode jeg fikk 4 timer søvn totalt per natt avbrutt av minst 4 oppvåkninger. Nevnte det ikke med ett ord på fb, der var det kun søte, perfekte bilder. Og som nevnt over, alle barn er perfekte, og alle barn er slitsomme. Snakk med lege eller helsesøster snarest. Det finnes folk som kan hjelpe, og du kan ikke fungere normalt når du ikke sover skikkelig. Hvis disse ikke kan hjelpe, kan de henvise videre.
Anonym bruker Skrevet 5. april 2019 #27 Skrevet 5. april 2019 Sønnen min.. Han har bæsja på meg og kastet opp på meg. Han har veltet flere glass enn jeg kan telle, kastet mat og har vært dekket i utallige matretter fra topp til tå. Han skulle ammes annenhvert time hver natt. Nå er han tre år og det hender fortsatt han våkner om natten og hyler. Og han hyler ikke bare om natten. Han hyler når han ikke får godteri, han hyler hvis han ikke får batman og promp til frokost og han hyler hvis han ikke får brokkoli selv om han sa at han ikke ville ha det. Han er snørrete, bråkete, skitten og masete. Men når kvelden kommer, vi tar en dusj, leser en bok og han sovner på armen min. Og når jeg ligger der og ser på ham, så tenker jeg alltid, samme hvor sliten og lei jeg er, at dette ville jeg ikke byttet mot noe. For fy så fint vi har det! Og fy så perfekt han er! Anonymkode: 23285...128
topaz Skrevet 5. april 2019 #28 Skrevet 5. april 2019 Kjære HI. Du vet jo at sosiale medier som regel er det beste av det man har å by på. I går la jeg ut et bilde av min ett år gamle datter som sov fredelig på brystet mitt. Bakhistorien for det bildet er at jeg prøvde å legge henne i egen seng i en time, men hun bare gråt. Barn nummer 2 som er eldre fikk kjeft fordi han ikke ville skifte til pysjamas og pusse tenner og fikk sammenbrudd fordi jeg kjeftet fordi han hadde rotet i tingene mine. Men bildet er et fredelig sovende barn som ser skikkelig idyllisk ut og at vi koser oss sammen. Våre barn er supre, men har tidvis slitt med soving og spising. Og veldig få mennesker jeg kjenner har ammet til barnet er to år. Kontakt helsestasjon eller fastlege og snakk litt ut om det, for det er ikke bra om du går og drukner i disse følelsene. Kanskje trenger du litt hjelp i en sårbar fase! <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå