Anonym bruker Skrevet 3. april 2019 #26 Skrevet 3. april 2019 På 2.4.2019 den 15.40, Anonym bruker skrev: Forstod du ikke spørsmålet? Anonymkode: afbbb...d2b ? Du spurte hvorfor hun lurte Anonymkode: eefb1...2f3
Anonym bruker Skrevet 3. april 2019 #27 Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Herregud, hvorfor spør du her?????????? Spør en lege! Ring legevakt og hør! Anonymkode: 85440...64a Jeg ringer ikke legevakta fordi jeg blør altså. Anonymkode: afbbb...d2b
Anonym bruker Skrevet 3. april 2019 #28 Skrevet 3. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det heter koagler. Ingen har konkludert eller hørt om stressblødning her. Ring fastlegen din eller gynekolog. Anonymkode: ccd88...ae8 Men jeg har vært hos legen. Brydde seg ikke. Anonymkode: afbbb...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #29 Skrevet 4. april 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Men jeg har vært hos legen. Brydde seg ikke. Anonymkode: afbbb...d2b Nei, men vet du da får du bare la det stå til og se hva som skjer. Det er litt vanskelig å ta tak i hva du egentlig vil altså. Du klager, og får svar, og svarer tilbake.... Ikke vurderer du andre leger. Ikke gidder du å bestille time hos gyn. Er det sympati du søker? Du er kvinne, vi blør, det suger men det går over. Er det ikke ekstreme mengder (over 4bind i timen) , så hadde jeg sett det an. Enten så går det bra, eller så går det over Anonymkode: ccd88...ae8
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #30 Skrevet 4. april 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, men vet du da får du bare la det stå til og se hva som skjer. Det er litt vanskelig å ta tak i hva du egentlig vil altså. Du klager, og får svar, og svarer tilbake.... Ikke vurderer du andre leger. Ikke gidder du å bestille time hos gyn. Er det sympati du søker? Du er kvinne, vi blør, det suger men det går over. Er det ikke ekstreme mengder (over 4bind i timen) , så hadde jeg sett det an. Enten så går det bra, eller så går det over Anonymkode: ccd88...ae8 Du virket jo smart🤣 Anonymkode: afbbb...d2b
Anonym bruker Skrevet 4. april 2019 #31 Skrevet 4. april 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du virket jo smart🤣 Anonymkode: afbbb...d2b Hun har rett da Anonymkode: eefb1...2f3
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #32 Skrevet 6. april 2019 På 4.4.2019 den 13.32, Anonym bruker skrev: Hun har rett da Anonymkode: eefb1...2f3 Nei. Si det til en med kreft? Eller en med aids? Enten så går det bra, eller så går det over. Gjør ikke det. Mye må behandles. Anonymkode: afbbb...d2b
Anonym bruker Skrevet 6. april 2019 #33 Skrevet 6. april 2019 På 4.4.2019 den 13.26, Anonym bruker skrev: Du virket jo smart🤣 Anonymkode: afbbb...d2b Smartere en deg som sutrer på forum. Alt går bra, eller går over..... Les det en gang til, hvis ikke du forsto det helt. 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Si det til en med kreft? Eller en med aids? Enten så går det bra, eller så går det over. Gjør ikke det. Mye må behandles. Anonymkode: afbbb...d2b Har du kreft eller aids tror du? Virkelig? Men ny gyn lege, det vil du ikke til... Og ja, begge de tilstandene går jo over, til slutt. (forsto du det nå? 😉) Behandling? Det vil du jo ikke ha, så da er det jo bare å si lykke til 😉 Anonymkode: ccd88...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå