Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 2.4.2019 den 15.40, Anonym bruker skrev:

Forstod du ikke spørsmålet?

Anonymkode: afbbb...d2b

? Du spurte hvorfor hun lurte

Anonymkode: eefb1...2f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, hvorfor spør du her?????????? Spør en lege! Ring legevakt og hør!

Anonymkode: 85440...64a

Jeg ringer ikke legevakta fordi jeg blør altså.

Anonymkode: afbbb...d2b

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det heter koagler. 

Ingen har konkludert eller hørt om stressblødning her. 

Ring fastlegen din eller gynekolog. 

Anonymkode: ccd88...ae8

Men jeg har vært hos legen. Brydde seg ikke.

Anonymkode: afbbb...d2b

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men jeg har vært hos legen. Brydde seg ikke.

Anonymkode: afbbb...d2b

Nei, men vet du da får du bare la det stå til og se hva som skjer. 

Det er litt vanskelig å ta tak i hva du egentlig vil altså. Du klager, og får svar, og svarer tilbake.... Ikke vurderer du andre leger. Ikke gidder du å bestille time hos gyn. Er det sympati du søker? Du er kvinne, vi blør, det suger men det går over. Er det ikke ekstreme mengder (over 4bind i timen) , så hadde jeg sett det an. 

Enten så går det bra, eller så går det over

Anonymkode: ccd88...ae8

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei, men vet du da får du bare la det stå til og se hva som skjer. 

Det er litt vanskelig å ta tak i hva du egentlig vil altså. Du klager, og får svar, og svarer tilbake.... Ikke vurderer du andre leger. Ikke gidder du å bestille time hos gyn. Er det sympati du søker? Du er kvinne, vi blør, det suger men det går over. Er det ikke ekstreme mengder (over 4bind i timen) , så hadde jeg sett det an. 

Enten så går det bra, eller så går det over

Anonymkode: ccd88...ae8

Du virket jo smart🤣

Anonymkode: afbbb...d2b

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virket jo smart🤣

Anonymkode: afbbb...d2b

Hun har rett da

Anonymkode: eefb1...2f3

Skrevet
På 4.4.2019 den 13.32, Anonym bruker skrev:

Hun har rett da

Anonymkode: eefb1...2f3

Nei. Si det til en med kreft? Eller en med aids? Enten så går det bra, eller så går det over. Gjør ikke det. Mye må behandles.

Anonymkode: afbbb...d2b

Skrevet
På 4.4.2019 den 13.26, Anonym bruker skrev:

Du virket jo smart🤣

Anonymkode: afbbb...d2b

Smartere en deg som sutrer på forum. 

Alt går bra, eller går over..... Les det en gang til, hvis ikke du forsto det helt.

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Si det til en med kreft? Eller en med aids? Enten så går det bra, eller så går det over. Gjør ikke det. Mye må behandles.

Anonymkode: afbbb...d2b

Har du kreft eller aids tror du? Virkelig? Men ny gyn lege, det vil du ikke til... 

Og ja, begge de tilstandene går jo over, til slutt. (forsto du det nå? 😉

 

Behandling? Det vil du jo ikke ha, så da er det jo bare å si lykke til 😉

Anonymkode: ccd88...ae8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...