Gå til innhold

Er så lei av kvinner som mener de sitter på fasiten når det gjelder å føde, kropp osv.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Anonym bruker skrev:
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

 

Litt av en bastant påstand. Hvem som helst kan ikke få hyperemesis. 

Eh. Jo. Hyperemesis er en morkakesykdom. Man kan trene mye rart her i verden, men morkaka har man ingen innvirkning på.

Anonymkode: 8bb44...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Syngensang skrev:

Jaja, den som lever får sjå. Sansyneleg vis kjem du til å bli klokare enn du er no i løpet av livet. Det virkar son du statistisk sett har lenger igjen av det enn mange av oss andre her inne? 

Hun kan sikkert trene av seg den stygge tendensen mange folk har til å dø.

Anonymkode: 8bb44...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun kan sikkert trene av seg den stygge tendensen mange folk har til å dø.

Anonymkode: 8bb44...714

Tenkte meir på at ho virkar ung og uerfaren😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt av en bastant påstand. Hvem som helst kan ikke få hyperemesis. 

Har ikke sagt at alle er skyld i egne sykdommer, men hadde alle tatt ansvar for egen helse og tenkt over sine levevaner så ville folkehelsa vært langt bedre.

Nå må folk slutte å fraskrive seg ansvar og tro at alt handler om tilfeldigheter 

Hvis folk ikke tåler å høre at levevaner innvirker på plager og sykdom, så har de et problem 

Anonymkode: dead3...9ca

Lurer litt på kvifor eg gidder, men la gå..

Eg har dessverre hatt hyperemesis. Spiste sunt. Trente fleire ganger i veka lenge før eg vart gravid. Vart totalt sengeliggande pga oppkast og kvalme. Men etter veke 15 og fram til fødsel var eg i super form. Eg ser ikkje heilt kva eg kunna gjort annaleis. Men det regner eg med du kan fortelle meg :) 

Anonymkode: 642dd...8a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha, der tisset jeg litt på meg! (Forøvrig også noe jeg kan skylde på fødsel) 

hilsen en annen anonym

Anonymkode: 51bb4...894

Knip ohoi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Arv og gener er veldig misforstått. Akkurat som at folk bruker det som en "hvilepute". Man kan ikke endre genene, men man kan endre genutrrykket, altså kan man skru "på" eller "av" gener ut fra hvilken levevaner man har. Dette kalles epigenetikk 

Noen kan visstnok kurere seg selv fra sykdom, men ikke alle. 

Enig at mange årsaker er medvirkende, men i den store sammenheng har arv og gener lite betydning. Levevaner har størst betydning 

Anonymkode: dead3...9ca

Ja, du har rett i at arv og gener er veldig misforstått. Sjelden har jeg sett noen som misforstår så fullstendig som deg.

forresten, kan du hjelpe meg med hva jeg skal gjøre for å skru av genet mitt for blå øyne? Skulle gjerne hatt brune.

Anonymkode: 8bc6c...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...