Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #26 Skrevet 31. mars 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Snakk om å generalisere ut fra et svært begrenset erfaringsgrunnlag. Det er noe man blir bedre på ved utdanning, se større sammenhenger. Anonymkode: 48597...e86 Atte hva? Leser du hva jeg skriver? Anonymkode: 9b2e8...598
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2019 #27 Skrevet 31. mars 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakker med mine saksbehandlere. Anonymkode: 9b2e8...598 Så du spør de om hva slags utdannelse de har da tydeligvis Anonymkode: 5c6b7...83c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #28 Skrevet 1. april 2019 Jeg kommer fra en liten plass, og det var ingen søkere forrige gang det ble utlyst stilling her... Anonymkode: f92d7...a2c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #29 Skrevet 1. april 2019 Jeg kjenner ei med kun fagbrev som førskolelærer, og kun erfaring fra barnehage. Hun jobber på NAV. Da kan det ikke være noe offisielt minimumskrav med 3 års høyskole 😂 Anonymkode: e269a...f6b
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. april 2019 #30 Skrevet 1. april 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg kjenner ei med kun fagbrev som førskolelærer, og kun erfaring fra barnehage. Hun jobber på NAV. Da kan det ikke være noe offisielt minimumskrav med 3 års høyskole 😂 Anonymkode: e269a...f6b Førskolelærer er høyskoleutdanning, ikke fagbrev...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #31 Skrevet 1. april 2019 På 29.3.2019 den 16.28, Anonym bruker skrev: Kan en fagarbeider jobbe midlertidig på nav? Her er mangel på folk en periode, og jeg lurte på om jeg skulle tilby meg å hjelpe, men ønsker ikke å bli ledd av🙈 Tenkte derfor å høre med dere om dere har kjennskap til noe slikt? Anonymkode: f92d7...a2c Du kan jo alltids spørre tenker jeg. Å tilby hjelp setter folk pris på, selv om det kan være at det ikke er aktuelt pga utdanningen din. Jeg er forøvrig selv «vikar» på nav for tiden da de har stor arbeidsbelastning og jeg har tid og kapasitet til å bistå ved siden av min andre jobb. Jeg er sosionom og har 6års erfaring fra nav, og jeg er den første de har i en slik type stilling ved mitt kontor. Så helt vanlig er det nok ikke 😉 Anonymkode: f4d03...bcb
Anonym bruker Skrevet 1. april 2019 #32 Skrevet 1. april 2019 2 timer siden, den perfekte mor skrev: Førskolelærer er høyskoleutdanning, ikke fagbrev... Beklager, da er hun ikke førskolelærer. Fagarbeider innen barn og ungdom. Hun har absolutt ikke høyskoleutdanning. Anonymkode: e269a...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå