Gå til innhold

Den rikeste personen du kjenner. Hvordan ble de rik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På svindel og bedrag og på bekostning av egen familie. 

Anonymkode: 80855...167

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arv. Fikk 12 millioner på 18års dagen. 

Anonymkode: 10c30...1e8

Skrevet

Den rikeste personen jeg kjenner er onkelen min, han har alltid levd sparsomt, bodde hjemme med bestemor til bestemor flyttet på gamlehjem.

Onkel har alltid vært gjerrig, aldri sløst med penger, men heller aldri manglet noe.

Nå er han pensjonist, eier 5-6 kjøretøy som brukes til ulike formål.

Selv om onkel er gjerrig, støtter han mange organisasjoner fast.

Anonymkode: d40e9...5cf

Skrevet

Han jeg kjenner overtok farens bedrift, han tjener bra for å si det sånn. I tillegg er han utrolig gjerrig, så han sitter godt i det, men jeg vet han ikke er noe lykkelig. 

Anonymkode: 4b6e7...806

Skrevet

Den rikeste jeg kjenner, er nok ikke så rik i den store målestokken, men har skapt seg en formue på titalls millioner på hardt arbeid (i industrien) og aksjehandel. 

Hvorfor lurer du på dette, hi?

Anonymkode: c7757...df9

Skrevet
På 26. mars 2019 den 16.39, Anonym bruker skrev:

Den rikeste jeg kjenner, er nok ikke så rik i den store målestokken, men har skapt seg en formue på titalls millioner på hardt arbeid (i industrien) og aksjehandel. 

Hvorfor lurer du på dette, hi?

Anonymkode: c7757...df9

Takk som spør. Jeg har en venn som stadig påstår dette og ville høre andres mening. 

Anonymkode: 5ca7e...cec

Skrevet

Han var partner i et stort advokatfirma i mange år, og gjorde gode investeringer i eiendom.

Anonymkode: 2792a...f1e

Skrevet

Han har et yrke med middels god lønn, arvet et hus som han bor i og er utrolig, fantastisk sparsommelig og faktisk gjerrig. Det blir ikke brukt en krone mer enn absolutt nødvendig. Og det har han blitt mangemillionær på.

Anonymkode: 0f773...8ec

Skrevet

Min far. Lang sjelden utdannelse fra slutten av 70-tallet. Jobbet hardt. Steinrik.

Anonymkode: 06fac...e2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...