Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #1 Skrevet 25. mars 2019 De fikk deg til å forbruke og forbruke men forbruker selv intet, hva tenker du om det? Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #2 Skrevet 25. mars 2019 Det var da en pussig idé du har... Anonymkode: f7b9d...749
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #3 Skrevet 25. mars 2019 Hva vet du om at den rikeste personen jeg kjenner gjør det? Anonymkode: 964df...3ab
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #4 Skrevet 25. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva vet du om at den rikeste personen jeg kjenner gjør det? Anonymkode: 964df...3ab Det er ikke mulig å bli rik uten selv å ha bidratt til forbruk direkte eller indirekte. Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #5 Skrevet 25. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke mulig å bli rik uten selv å ha bidratt til forbruk direkte eller indirekte. Anonymkode: 5ca7e...cec Jo, det er det Anonymkode: 964df...3ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #6 Skrevet 26. mars 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo, det er det Anonymkode: 964df...3ab Nei, du har helt feil og jeg fatter ikke at du ikke skjønner det, men forklar helt fritt hva du mener. Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #7 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, du har helt feil og jeg fatter ikke at du ikke skjønner det, men forklar helt fritt hva du mener. Anonymkode: 5ca7e...cec Hva tar jeg feil i? Anonymkode: 964df...3ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #8 Skrevet 26. mars 2019 Rikeste personen jeg kjenner, arvet sin formue. Anonymkode: 7ec5d...680
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #9 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Rikeste personen jeg kjenner, arvet sin formue. Anonymkode: 7ec5d...680 Det er jo mulig men opphavet til pengene kommer allikevel fra produksjon, direkte eller indirekte. Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #10 Skrevet 26. mars 2019 En vant en bråte penger. Han ville ikke greid å bruke dem opp om han forsøkte en gang. I utlandet. Han valgte da å slutte i jobben sin og fokusere på å støtte veldedig arbeid, skape utdanningsfond for de som selv ikke er rik nok til å gå på gode skoler og å støtte prosjekt i nærmiljøet som skaper arbeidsplasser. Bor i samme ordinære huset som han gjorde før han vant pengene, kjører samme gamle bilen, går stort sett i ordinære jeans og t-skjorte. Men, han har faktisk kjøpt et privatfly, det får ham raskere mellom prosjektene han jobber med, men stort sett så lar han andre bruke flyet - venner som trenger å komme seg hjem til en døende slektning, hjelpeorganisasjoner osv. En annen bygde seg opp fra ingenting til milliardær. På fiske. Det er en gang slik at fiske kan være mer lønnsomt enn å være bonde. Mat må vi ha. Han bruker nok langt over gjennomsnittet med penger på seg selv og sine. En annen arvet enorme summer, han har investert i mye eiendom og annet. Han bruker penger som om han dreit dem, noe han jo nesten også gjør. Men han er også opptatt av å sikre verdiene og videreskape dem og sikre fremtidige generasjoner. En annen bygde opp et firma han arvet, fra å være en liten lokal butikk til å bli en landsomspennende kjede som også utvidet seg videre. Drivkraften der var å skape noe varig, skape trygge arbeidsplasser, være et viktig bidrag til den velferdsstaten hans foreldre hadde begynt å bygge. Lever nøkternt, men har stort, flott hus og hytte. En annen er jeg faktisk ikke sikker på hvordan han er blitt så rik, tror det begynte med aksjer og så eiendom og fuglene vet hva. Han bruker mye penger på seg selv. Anonymkode: f7b9d...749
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #11 Skrevet 26. mars 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er jo mulig men opphavet til pengene kommer allikevel fra produksjon, direkte eller indirekte. Anonymkode: 5ca7e...cec Uten produksjon hadde du ikke fungert selv... tenkt på det? Anonymkode: f7b9d...749
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #12 Skrevet 26. mars 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Uten produksjon hadde du ikke fungert selv... tenkt på det? Anonymkode: f7b9d...749 Ja, det har jeg tenkt på. Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #13 Skrevet 26. mars 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva tar jeg feil i? Anonymkode: 964df...3ab Du ville ikke svare på dette altså hi? Anonymkode: 964df...3ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #14 Skrevet 26. mars 2019 Tre av dem har arvet - og da mener jeg virkelig arvet. Flere titalls millioner, altså. Fra foreldre, som har det fra besteforeldre, og kanskje enda lenger tilbake. Den fjerde startet som fisker i ungdommen og er nå fiskebåtreder med flere båter. Men det har tatt ham nesten 60 år. Anonymkode: ecc55...911
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #15 Skrevet 26. mars 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du ville ikke svare på dette altså hi? Anonymkode: 964df...3ab Å, beklager at det gikk deg hus forbi, jeg startet en ny tråd som du kan følge: Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #16 Skrevet 26. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å, beklager at det gikk deg hus forbi, jeg startet en ny tråd som du kan følge: Anonymkode: 5ca7e...cec Dessverre så fremstiller du deg selv i begge trådene slik at du ikke gir inntrykk av spesielt høy intelligens. I hvert fall ikke særlig evne til å reflektere. Anonymkode: f7b9d...749
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #17 Skrevet 26. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Dessverre så fremstiller du deg selv i begge trådene slik at du ikke gir inntrykk av spesielt høy intelligens. I hvert fall ikke særlig evne til å reflektere. Anonymkode: f7b9d...749 Refleksjon innebærer så mangt. Hva er din refleksjon i tråden? Anonymkode: 5ca7e...cec
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #18 Skrevet 26. mars 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Refleksjon innebærer så mangt. Hva er din refleksjon i tråden? Anonymkode: 5ca7e...cec Hvorfor velger du å fremstille deg selv på en annen måte enn det du ønsker å fremstå som? Jeg har svart på det du spurte om i overskriften. Flere av eksemplene jeg kom med viser at det du tror ikke stemmer. Du har ikke kommentert det. Du har derimot kommet med en del påstander som ikke er sanne - ref. flere svar i tråden. Dette vil du ikke forholde deg til. Dermed gir du inntrykk av lite evne til å reflektere. Du har bestemt deg for at noe er på en bestemt måte, noe annet vil du ikke forholde deg til. Det er ikke noe som vitner om stor intelligens - som du i den andre tråden vil gi inntrykk av at du har. Anonymkode: f7b9d...749
Gjest Havfruene Skrevet 26. mars 2019 #19 Skrevet 26. mars 2019 Skal forsøke å besvare dine spørsmål etter beste evne. 1)Jeg har ikke fremstilt meg selv på annen måte enn den jeg ønsker 2)Jeg har ikke sett et eneste eksempel på det du viser til men send meg gjerne på ny hvis relevant.. Du blander sammen 2 stk. tråder (noe jeg selv er skyld) i). Forklar meg gjerne samtidig hva du mener at er ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #20 Skrevet 26. mars 2019 8 minutter siden, Havfruene skrev: Skal forsøke å besvare dine spørsmål etter beste evne. 1)Jeg har ikke fremstilt meg selv på annen måte enn den jeg ønsker 2)Jeg har ikke sett et eneste eksempel på det du viser til men send meg gjerne på ny hvis relevant.. Du blander sammen 2 stk. tråder (noe jeg selv er skyld) i). Forklar meg gjerne samtidig hva du mener at er ikke sant? Det er ikke jeg som blander sammen to tråden. Det er du som selv har blandet din andre tråd inn i denne. Du får lese svarene du har fått på ny. Du sier man ikke kan bli veldig rik uten å ha bidratt til forbruk og produksjon selv. Det har flere vist deg ikke er sant, ergo er påstanden din død. Du spurte selv også hvordan folk man kjenner er blitt veldig rik, du velger å ikke kommentere de svarene du har fått på det heller. Alt i alt gir det ikke særlig inntrykk av hverken intelligens eller evne til reflektert tenkning. Anonymkode: f7b9d...749
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #21 Skrevet 26. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Å, beklager at det gikk deg hus forbi, jeg startet en ny tråd som du kan følge: Anonymkode: 5ca7e...cec Haha, Ikke den smarteste kniven i skuffen du stakkars Anonymkode: 964df...3ab
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #22 Skrevet 26. mars 2019 Eiendom og teknologi. Anonymkode: 8da0b...c1d
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #24 Skrevet 26. mars 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke jeg som blander sammen to tråden. Det er du som selv har blandet din andre tråd inn i denne. Du får lese svarene du har fått på ny. Du sier man ikke kan bli veldig rik uten å ha bidratt til forbruk og produksjon selv. Det har flere vist deg ikke er sant, ergo er påstanden din død. Du spurte selv også hvordan folk man kjenner er blitt veldig rik, du velger å ikke kommentere de svarene du har fått på det heller. Alt i alt gir det ikke særlig inntrykk av hverken intelligens eller evne til reflektert tenkning. Anonymkode: f7b9d...749 Do not feed the troll... Anonymkode: 17223...4e8
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2019 #25 Skrevet 26. mars 2019 5 timer siden, Havfruene skrev: Skal forsøke å besvare dine spørsmål etter beste evne. 1)Jeg har ikke fremstilt meg selv på annen måte enn den jeg ønsker 2)Jeg har ikke sett et eneste eksempel på det du viser til men send meg gjerne på ny hvis relevant.. Du blander sammen 2 stk. tråder (noe jeg selv er skyld) i). Forklar meg gjerne samtidig hva du mener at er ikke sant? Du vil framstå som enkelt møblert og med fikse ideer og personoppheng, samt aggressivt nedlatende uten helt å få det til? Jaja, hver sin smak. Anonymkode: 73a01...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå