Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #26 Skrevet 24. mars 2019 1 minutt siden, MammantilNurket skrev: Dårlig unnskyldning. Jeg har tilbragt hele dagen med Herr Sønn med bl.a. kino og cafébesøk, men fikk likevel laget god middag fra bunnen. Enkel middag kan være både god og hjemmelaget Anonymkode: ca9f8...1ab
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2019 #27 Skrevet 24. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Går dere aldri fra noen elektriske artikler på? Da skjønner ikke jeg hvordan dere får husarbeid gjort. Uhell kan selvsagt skje, men om apparatene er i orden er det jo sjelden man hører om brann i en stekeovn, for eksempel? Anonymkode: a131d...8d3 Hva slags husarbeid tenker du på da? Anonymkode: ca9f8...1ab
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #28 Skrevet 25. mars 2019 Det kommer an på hva planene er. jeg et selv vokst opp ned enten ordentlig god middag eller god kveldsmat på søndager. Vi var mye ute på tur da jeg var barn. Vi gjør egentlig noe av det samme, men vi går ofte ut og spiser på søndager hele familien, da blir vi 15 stk vi betaler selvfølgelig for oss selv. Anonymkode: 3d7cd...481
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #29 Skrevet 25. mars 2019 Jeg setter på vaskemaskina enten når jeg er hjemme, eller før jeg drar på butikken og lignende. synes det er deilig når den akkurat er ferdig når jeg kommer hjem. Setter den ikke på når vi drar på jobb, for jeg liker ikke at klærne blir liggende i maskina hele dagen. Oppvaskmaskina starter jeg når jeg drar ut alltid, har kjøkkenet rett ved stua, og klarer ikke at maskina står og durer når jeg skal slappe av. Hender mannen vasker den når han er hjemme, eller setter den på når vi legger oss. Telefoner og tannbørster lader vi om natten. Har frittstående oljeovn på hele døgnet. Mulig vi er lite reflekterte, og potensielle brannstiftere. Anonymkode: 4486a...c88
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2019 #30 Skrevet 25. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg setter på vaskemaskina enten når jeg er hjemme, eller før jeg drar på butikken og lignende. synes det er deilig når den akkurat er ferdig når jeg kommer hjem. Setter den ikke på når vi drar på jobb, for jeg liker ikke at klærne blir liggende i maskina hele dagen. Oppvaskmaskina starter jeg når jeg drar ut alltid, har kjøkkenet rett ved stua, og klarer ikke at maskina står og durer når jeg skal slappe av. Hender mannen vasker den når han er hjemme, eller setter den på når vi legger oss. Telefoner og tannbørster lader vi om natten. Har frittstående oljeovn på hele døgnet. Mulig vi er lite reflekterte, og potensielle brannstiftere. Anonymkode: 4486a...c88 Og er selvfølgelig blant dem som kan sette lapskausen på kok eller steika i ovnen før vi drar ut på tur. Anonymkode: 4486a...c88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå