Gå til innhold

Kollega-og meldinger som kanskje ikke er greit å sende?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

«Du er flink, nei du er flink, nei du er flinkest, nei det er du som er flinkest»......og dere er 40 år sa du? Barnslig og uproft. 🙄🙄

Jeg ble litt nysgjerrig på hvor gammel du er jeg...

Anonymkode: de898...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville kanskje begrenset ord som «kjekken» og «du er så fin», går jo fint ann å ha en god tone uten å direkte flørte. Kutt ut hjerter, bytt det ut med stjerner eller no. 

Anonymkode: 9880a...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du litt betatt ? 😉 Jeg tenker hvis man begynner å gruble litt på en sånn «ting» så er det noe mer. Jeg også tulleflørter litt på chatten med mine kollega, men har aldri tenkt over dette - fordi det ikke er noe mellom oss, eller følelser involvert.

Anonymkode: f025a...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble litt nysgjerrig på hvor gammel du er jeg...

Anonymkode: de898...daf

Fordi du synes jeg er barnslig som tenker dette er fjortis oppførsel? Jeg er bikket 40, og kunne aldri holdt på sånn med noen av mine kolleger. Da hadde de stussa fælt😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ok, du om det, frøken proff som ikke klarer å se humoren i det! Jeg og min kollega liker å ha det litt morsomt. Når vi skriver sånn, så er det selvfølgelig på spøk... Men skjønner at ikke det er humor for alle 😅 Det er jo bare han og jeg som ser chatten. Det legges ikke ut for kunder! 

Jeg har dessuten ombestemt meg. Lager ikke noe stort oppstyr med mannen min for å fortelle om dette, og jeg og min kollega kommer til å fortsette ned samme «tone». Vi har det morsomt på jobb. Vi fører helt vanlig samtale med hverandre når andre er til stede. Men hyggelig å ha en jeg kan fleipe litt med så ikke alt bare er alvor og prat om fag og arbeidsoppgaver! Det er vår internhumor 😊👍

Hi

Anonymkode: 5dc1f...43a

Jeg er på ingen måte noen frøken proff altså, jeg synes bare det er barnslig🤷‍♀️Du skriver litt lengre opp at du ville synes det var trist om dette opphørte. Ergo legger du nok litt mer i det enn du egentlig vil innrømme😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekken, du er så fin, hjerter og blunkefjes. Vel, jeg hadde ikke likt det om det var min mann som holdt på sånn med en kollega. Du er jo betatt HI. Det er jo løgn å påstå noe annet! 

Anonymkode: 54cc5...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjekken, du er så fin, hjerter og blunkefjes. Vel, jeg hadde ikke likt det om det var min mann som holdt på sånn med en kollega. Du er jo betatt HI. Det er jo løgn å påstå noe annet! 

Anonymkode: 54cc5...cd8

Må si meg enig i dette.

Og de fleste menn (og kvinner) liker litt spenning på si altså. 

Anonymkode: 881ae...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Heihånåerdetjuligjen skrev:

Fordi du synes jeg er barnslig som tenker dette er fjortis oppførsel? Jeg er bikket 40, og kunne aldri holdt på sånn med noen av mine kolleger. Da hadde de stussa fælt😂😂

Fordi jeg synes...? Fordi jeg var nysgjerrig på hvilken alder man er i når man definerer andre som har en annen måte å være på som barnslig. Men, innser nå at det har ingen ting med alder å gjøre da det ser ut til at vi er mer eller mindre like gamle. 

Anonymkode: de898...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg synes...? Fordi jeg var nysgjerrig på hvilken alder man er i når man definerer andre som har en annen måte å være på som barnslig. Men, innser nå at det har ingen ting med alder å gjøre da det ser ut til at vi er mer eller mindre like gamle. 

Anonymkode: de898...daf

Nei man er jo forskjellige. Jeg ser bare at det er slik mine barn på 16 og 18 holder på med sine «crusher». Jeg kunne ikke skrevet sånn med min mannlige kollega, uansett hvor godt forhold vi har. Jeg svarte bare på HI sitt spørsmål. Og jeg ville helt ærlig synes det hadde vært merkelig om min mann holdt på sånn. Hi har dessuten bestemt seg for å ikke si noe til mannen sin. Kanskje nettopp fordi han også ville synes dette var rart, og så vil ikke HI at disse meldingene skal opphøre. Her ligger noe mer under fra HI sin side. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi jeg synes...? Fordi jeg var nysgjerrig på hvilken alder man er i når man definerer andre som har en annen måte å være på som barnslig. Men, innser nå at det har ingen ting med alder å gjøre da det ser ut til at vi er mer eller mindre like gamle. 

Anonymkode: de898...daf

Takk, du over 😊👍

Forøvrig er jeg IKKE betatt, men synes det er gøy og krydrer nok hverdagen litt med godt humør 😊

hi

Anonymkode: 5dc1f...43a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk, du over 😊👍

Forøvrig er jeg IKKE betatt, men synes det er gøy og krydrer nok hverdagen litt med godt humør 😊

hi

Anonymkode: 5dc1f...43a

Jeg synes det er litt rart at du synes det er greit, når du sier at du hadde reagert på det hvis mannen din hadde gjort det. Jeg synes det er eb hyklersk holdning

Anonymkode: d15b7...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du bør selvsagt ikke gjøre noe du selv hadde blitt "skuffet og lei" for om mannen din hadde gjort.

Så slutt med en gang, og samtidig be kollega om å gjøre det samme.

Om kollega fortsetter må du si ifra til leder, så de kan iverksette personalsak mot han. I så fall er det viktig at du også forteller det siste til mannen din, så han forstår at du ikke har skyld, men har blitt utsatt for trakassering.

Anonymkode: cfed5...bb8

Hva?? Dette er jo ikke trakassering, men om det var det, så kunne det kan jo like godt være hi som trakkasserte han

Anonymkode: d15b7...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Takk, du over 😊👍

Forøvrig er jeg IKKE betatt, men synes det er gøy og krydrer nok hverdagen litt med godt humør 😊

hi

Anonymkode: 5dc1f...43a

Ikke betatt nei.....😉😉

Anonymkode: 54cc5...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...