Gå til innhold

Velge navn på gutt


Squidlet

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tull og tøys. Unger bryr seg lite eller ingenting om hva andre unger heter. Problematisering av navn er det voksne som driver med, ikke barn. Det er ikke sånn at alle unger heter Sofie eller Thomas i dag, navn kommer  i alle utgaver, varianter og sammensetninger. Dersom en unge kommer og sier at Petter Hans høres rart ut, du burde hete Hans Petter, så er det garantert en voksen de har snappet opp den kommentaren fra. Dessuten blir Petter Hans et helt normal navn for alle i klassen (inkl. voksne) i løpet av veldig kort tid.

Anonymkode: 71a90...a0e

Kan love deg at vi la merke til det da vi fikk et barn som het «Butt» til etternavn i klassen. 

Og de som hadde vanvittige navn, eller skikkelig sære navn, ble også lagt merke til.  

Anonymkode: ef440...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.3.2019 den 23.22, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke klarer å bestemme deg, så ta begge😊 går helt fint! Jobber selv i barnehage. Der er det flere barn som har to navn som egentlig ikke klinger så godt sammen, men bare det ene som brukes i det daglige! 

Personlig ville jeg bare valgt ett navn, da jeg synes at hvis man har to navn bør man bruke begge😊

Anonymkode: 19dae...8a9

Hva med John Arild? Guttungen min heter det, synes det er veldig skjønn navn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er bare et navn, det er ikke noen big deal, så lenge det ikke er noe helt autrert. Vet om mange gutter som har to to-stavelsesnavn, det er helt normalt.

Anonymkode: 887c1...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...