Gå til innhold

Er denne kjolen Ok til ett sommerbryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og svar til dette.

Ann Christin, admin

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg så bilde nr. 1, tenkte jeg at denne kjolen var litt for "brude-aktig", ville ikke brukt den i et bryllup, selv om kjolen i seg selv ser fin ut.

Da jeg så bilde nr. 2, tenkte jeg at den ligner på en nattkjole.....

Anonymkode: e92ad...d20

Med litt former vil kjolen se knallfin ut :) Fargen er helt passende til et sommerbryllup. Kommer mye oppgulp her fra enkelte anonyme så ikke bry deg om dem HI. De som kommer med slikt har som regel noe som gnager på dem enten hjemme eller på jobb. De tar det deretter ut på fremmede på nett fordi de ikke får utløp for det andre steder. Patetiske svake mennesker rett og slett!

Anonymkode: 6fc99...aac

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med litt former vil kjolen se knallfin ut :) Fargen er helt passende til et sommerbryllup. Kommer mye oppgulp her fra enkelte anonyme så ikke bry deg om dem HI. De som kommer med slikt har som regel noe som gnager på dem enten hjemme eller på jobb. De tar det deretter ut på fremmede på nett fordi de ikke får utløp for det andre steder. Patetiske svake mennesker rett og slett!

Takk takk😊. Nå er kjolen på vei hjem og det blir spennende å få prøvd den. 

Gjest MrsGrey
Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes også at kjolen er finest på det første bilde. 

Men nå spurte vel ikke HI om vi synes kjolen er fin, men om den passer til et sommerbryllup. 

Og ja, det synes jeg absolutt at den gjør. 

Og det gjør jo bruden også 👍 

Anonymkode: 879da...b8a

Dette 👍😊

Skrevet
22 timer siden, amandine skrev:

En gjest i et bryllup (helt uavhengig av dresskode men kun med tanke på farge ) kan selvfølgelig gå med lyse pasteller. Du tar rett og slett feil.

Om den er mer rosa enn det kommer frem på bildet så er det jo noe annet. Jeg syns den ser kremhvit ut, og jeg hadde i hvert fall tenkt mitt om en gjest i bryllup med kremhvit kjole. Bruden kan syns det er så greit hun bare vil, men jag hadde i hvert fall som gjest i det samme bryllupet lurt på hvorfor i all verden hun følte for å ha på seg hvit kjole (lyse pasteller er selvsagt noe annet, noe mener jeg kremhvite/hvite kjoler)

Anonymkode: 9b9aa...0c1

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet, hun spør om denne kjolen er ok til et bryllup, og må da forvente seg svar. Som om at alle kanskje ikke syns den passer i et bryllup. Det må man få lov til å synes uten å bli kalt patetisk og å kalle det oppgulp og påstå at det må være mye som gnager dem hjemme eller på jobb. Skal love deg at jeg er verken eller, selv om jeg ut fra bildene syns at kjolen ser kremhvit ut og at jeg ikke syns det passer å ikle seg som gjest i et bryllup. Min mening, og den må det være lov  å ha uten å bli kalt patetisk.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om den er mer rosa enn det kommer frem på bildet så er det jo noe annet. Jeg syns den ser kremhvit ut, og jeg hadde i hvert fall tenkt mitt om en gjest i bryllup med kremhvit kjole. Bruden kan syns det er så greit hun bare vil, men jag hadde i hvert fall som gjest i det samme bryllupet lurt på hvorfor i all verden hun følte for å ha på seg hvit kjole (lyse pasteller er selvsagt noe annet, noe mener jeg kremhvite/hvite kjoler)

Så om bruden synes det er greit er det vel greit? Du kan jo for alvor ikke mene at man skal ta hensyn til andre gjesters smak også? Virkelig?? Guestzilla?

Anonymkode: a69cb...d1b

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og jeg som gjest hadde lurt på hvorfor i alle dager andre gjester skulle bry seg med det

Anonymkode: 91c01...a7d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Herlighet, hun spør om denne kjolen er ok til et bryllup, og må da forvente seg svar. Som om at alle kanskje ikke syns den passer i et bryllup. Det må man få lov til å synes uten å bli kalt patetisk og å kalle det oppgulp og påstå at det må være mye som gnager dem hjemme eller på jobb. Skal love deg at jeg er verken eller, selv om jeg ut fra bildene syns at kjolen ser kremhvit ut og at jeg ikke syns det passer å ikle seg som gjest i et bryllup. Min mening, og den må det være lov  å ha uten å bli kalt patetisk.

Ingen har reagert negativt på svar om kjolen passer eller ikke passer i ett bryllup men når diskusjonen går over på kropp og vekt reagerer folk 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...