Anonym bruker Skrevet 18. mars 2019 #26 Skrevet 18. mars 2019 Hvis du ikke er bruden så definitivt nei! Det er respektløst å komme i en kjole som er så «brudete». Anonymkode: baf37...8d4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #28 Skrevet 19. mars 2019 Tusen takk for tilbakemeldinger😊. Jeg viste den til bruden og hun syntes den var helt super og nå er den bestillt .
amandine Skrevet 19. mars 2019 #29 Skrevet 19. mars 2019 7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Tusen takk for tilbakemeldinger😊. Jeg viste den til bruden og hun syntes den var helt super og nå er den bestillt . Det var fint! Det var en nydelig kjole, og ærlig talt alt det der "den er for lik en brudekjole"-tullet er jo akkurat det: tull. Man er jo selvsagt ikke ekskludert fra lyse kjoler med blonder som gjest i bryllup! Spesielt ikke et sommerbryllup. Akkurat som om noen i det bryllupet eller bruden selv ville ta feil av dere liksom, eller bli dødelig fornærmet? På ordentlig liksom? Håper du får en smashing aften i fin kjole.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 19. mars 2019 #30 Skrevet 19. mars 2019 Kjempefin! Hadde gått helt fint å bruke i mitt bryllup iallefall 😅
amandine Skrevet 19. mars 2019 #31 Skrevet 19. mars 2019 (endret) 5 minutter siden, LillaGorilla♥♥ skrev: Kjempefin! Hadde gått helt fint å bruke i mitt bryllup iallefall 😅 Hadde gått i alle, selv i kongelige. I bryllupet til Håkon og Mette Marit satt det gjester fra nærmeste familie med lange hvite kjoler, ingen trodde da at de var bruden? Og ( og nå spekulerer jeg bare, for dette vet jeg jo ikke) jeg tipper MM ga blaffen i det. Det var hvite og lyse kjoler i bryllupet til Harry og M også, forresten, så det er innafor i kongelige kretser i England også. Der har jo til og med noen kombinasjonen coiffure med slør og hvit kjole. Men ingen tar feil av bruden likevel. Man kan si og mene mye om kongelige, men etikette kan de. Endret 19. mars 2019 av amandine
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #32 Skrevet 19. mars 2019 8 minutter siden, amandine skrev: Hadde gått i alle, selv i kongelige. I bryllupet til Håkon og Mette Marit satt det gjester fra nærmeste familie med lange hvite kjoler, ingen trodde da at de var bruden? Og ( og nå spekulerer jeg bare, for dette vet jeg jo ikke) jeg tipper MM ga blaffen i det. Det var hvite og lyse kjoler i bryllupet til Harry og M også, forresten, så det er innafor i kongelige kretser i England også. Der har jo til og med noen kombinasjonen coiffure med slør og hvit kjole. Men ingen tar feil av bruden likevel. Man kan si og mene mye om kongelige, men etikette kan de. Men de har ikke truffet på bridzillaene på DIB. Anonymkode: 366e0...3b8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #33 Skrevet 19. mars 2019 38 minutter siden, amandine skrev: Hadde gått i alle, selv i kongelige. I bryllupet til Håkon og Mette Marit satt det gjester fra nærmeste familie med lange hvite kjoler, ingen trodde da at de var bruden? Og ( og nå spekulerer jeg bare, for dette vet jeg jo ikke) jeg tipper MM ga blaffen i det. Det var hvite og lyse kjoler i bryllupet til Harry og M også, forresten, så det er innafor i kongelige kretser i England også. Der har jo til og med noen kombinasjonen coiffure med slør og hvit kjole. Men ingen tar feil av bruden likevel. Man kan si og mene mye om kongelige, men etikette kan de. Du er inne på noe her😊.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #34 Skrevet 19. mars 2019 Kjolen var veldig fin, men helt feil farge (ser den ikke er kritthvit, men likevel) for en gjest i et bryllup helt uavhengig av hva slags kjole bruken skal ha. Anonymkode: 9b9aa...0c1
Valkyriemamma Skrevet 19. mars 2019 #35 Skrevet 19. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjolen var veldig fin, men helt feil farge (ser den ikke er kritthvit, men likevel) for en gjest i et bryllup helt uavhengig av hva slags kjole bruken skal ha. Anonymkode: 9b9aa...0c1 Men no viste det seg at det var greit for bruden. Då er jo problemet løst! 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #36 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjolen var veldig fin, men helt feil farge (ser den ikke er kritthvit, men likevel) for en gjest i et bryllup helt uavhengig av hva slags kjole bruken skal ha. Anonymkode: 9b9aa...0c1 Den er lys gammelrosa og bruden mente den var helt perfekt🌸.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #37 Skrevet 19. mars 2019 Kjolen så fin ut, selv om jeg personlig ikke liker fargen. Jeg er likevell litt usikker på om den blir så pen på en som er overvektig. Prøv den på før du bestemmer deg. Anonymkode: 25c32...966
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #38 Skrevet 19. mars 2019 Den er søt, men kjedelig. Ville ikke gått for den, men hver sin smak Anonymkode: e70a5...e76
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #39 Skrevet 19. mars 2019 Den er søt, men kjedelig. Ville ikke gått for den, men hver sin smak Anonymkode: e70a5...e76
amandine Skrevet 19. mars 2019 #40 Skrevet 19. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjolen var veldig fin, men helt feil farge (ser den ikke er kritthvit, men likevel) for en gjest i et bryllup helt uavhengig av hva slags kjole bruken skal ha. Anonymkode: 9b9aa...0c1 En gjest i et bryllup (helt uavhengig av dresskode men kun med tanke på farge ) kan selvfølgelig gå med lyse pasteller. Du tar rett og slett feil.
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #41 Skrevet 19. mars 2019 Søt og rimelig kjole. Anonymkode: 4619b...077
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #42 Skrevet 19. mars 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjolen så fin ut, selv om jeg personlig ikke liker fargen. Jeg er likevell litt usikker på om den blir så pen på en som er overvektig. Prøv den på før du bestemmer deg. Anonymkode: 25c32...966 Hehe! Jeg ville selvsagt ikke brukt den om den ikke passer. Akkurat nå veier jeg 78 kilo og innen bryllupet ( i aug) så satser jeg på å ikke komme i katagorien overvektig .
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #43 Skrevet 19. mars 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjolen så fin ut, selv om jeg personlig ikke liker fargen. Jeg er likevell litt usikker på om den blir så pen på en som er overvektig. Prøv den på før du bestemmer deg. Anonymkode: 25c32...966 ??? Hvor guffen er det mulig å bli? Hvorfor i all verden skulle vekten bestemme om man kler denne kjolen? Og hva vet du om vekten til HI? Og tror du virkelig noen ikke prøver en kjole før de bestemmer seg for om de skal gå med den? Hjelp. Anonymkode: 7c9fd...5d3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #44 Skrevet 19. mars 2019 19 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: https://www.ellos.no/dry-lake/kjole-madison/1543578-01 Skal i ett hagebryllup i sommer . Hva tenker dere om denne kjolen ? Ok i ett hagebryllup? Er du bruden eller gjest ? Syns kanskje den ble for brudeaktig i form og farge. Anonymkode: 01e66...bd4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #45 Skrevet 19. mars 2019 26 minutter siden, amandine skrev: En gjest i et bryllup (helt uavhengig av dresskode men kun med tanke på farge ) kan selvfølgelig gå med lyse pasteller. Du tar rett og slett feil. Jeg er enig at fargen blir for lik brudekjole 🌸 Anonymkode: 01e66...bd4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #46 Skrevet 19. mars 2019 19 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: https://www.ellos.no/dry-lake/kjole-madison/1543578-01 Skal i ett hagebryllup i sommer . Hva tenker dere om denne kjolen ? Ok i ett hagebryllup? Nå har jeg sett på den engang til.. Og jeg har ombestemt meg. Den var mere rosa enn jeg trodde. 😊 sommerlig og fin Anonymkode: 01e66...bd4
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #48 Skrevet 19. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Anonymkode: 4619b...077 Oi, den var skikkelig posete og lite fin på. Anonymkode: 473e4...4d3
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #49 Skrevet 19. mars 2019 Da jeg så bilde nr. 1, tenkte jeg at denne kjolen var litt for "brude-aktig", ville ikke brukt den i et bryllup, selv om kjolen i seg selv ser fin ut. Da jeg så bilde nr. 2, tenkte jeg at den ligner på en nattkjole..... Anonymkode: e92ad...d20
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2019 #50 Skrevet 19. mars 2019 Jeg synes også at kjolen er finest på det første bilde. Men nå spurte vel ikke HI om vi synes kjolen er fin, men om den passer til et sommerbryllup. Og ja, det synes jeg absolutt at den gjør. Og det gjør jo bruden også 👍 Anonymkode: 879da...b8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå