Gå til innhold

Er denne kjolen Ok til ett sommerbryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke er bruden så definitivt nei! Det er respektløst å komme i en kjole som er så «brudete». 

Anonymkode: baf37...8d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger😊. Jeg viste den til bruden og hun syntes den var helt super og nå er den bestillt . 

Skrevet
7 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Tusen takk for tilbakemeldinger😊. Jeg viste den til bruden og hun syntes den var helt super og nå er den bestillt . 

Det var fint! Det var en nydelig kjole, og ærlig talt alt det der "den er for lik en brudekjole"-tullet er jo akkurat det: tull.

Man er jo selvsagt ikke ekskludert fra lyse kjoler med blonder som gjest i bryllup! Spesielt ikke et sommerbryllup. Akkurat som om noen i det bryllupet eller bruden selv ville ta feil av dere liksom, eller bli dødelig fornærmet? På ordentlig liksom? 

Håper du får en smashing aften i fin kjole.

Skrevet

Kjempefin! Hadde gått helt fint å bruke i mitt bryllup iallefall 😅

Skrevet (endret)
5 minutter siden, LillaGorilla♥♥ skrev:

Kjempefin! Hadde gått helt fint å bruke i mitt bryllup iallefall 😅

Hadde gått i alle, selv i kongelige. I bryllupet til Håkon og Mette Marit satt det gjester fra nærmeste familie med lange hvite kjoler, ingen trodde da at de var bruden? Og ( og nå spekulerer jeg bare, for dette vet jeg jo ikke) jeg tipper MM ga blaffen i det. Det var hvite og lyse kjoler i bryllupet til Harry og M også, forresten, så det er innafor i kongelige kretser i England også. Der har jo til og med noen kombinasjonen coiffure med slør og hvit kjole. Men ingen tar feil av bruden likevel. 

Man kan si og mene mye om kongelige, men etikette kan de.

Endret av amandine
Skrevet
8 minutter siden, amandine skrev:

Hadde gått i alle, selv i kongelige. I bryllupet til Håkon og Mette Marit satt det gjester fra nærmeste familie med lange hvite kjoler, ingen trodde da at de var bruden? Og ( og nå spekulerer jeg bare, for dette vet jeg jo ikke) jeg tipper MM ga blaffen i det. Det var hvite og lyse kjoler i bryllupet til Harry og M også, forresten, så det er innafor i kongelige kretser i England også. Der har jo til og med noen kombinasjonen coiffure med slør og hvit kjole. Men ingen tar feil av bruden likevel. 

Men de har ikke truffet på bridzillaene på DIB.

Anonymkode: 366e0...3b8

Skrevet
38 minutter siden, amandine skrev:

Du er inne på noe her😊

Skrevet

Kjolen var veldig fin, men helt feil farge (ser den ikke er kritthvit, men likevel) for en gjest i et bryllup helt uavhengig av hva slags kjole bruken skal ha.

Anonymkode: 9b9aa...0c1

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjolen var veldig fin, men helt feil farge (ser den ikke er kritthvit, men likevel) for en gjest i et bryllup helt uavhengig av hva slags kjole bruken skal ha.

Men no viste det seg at det var greit for bruden. Då er jo problemet løst! 😊 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den er lys gammelrosa og bruden mente den var helt perfekt🌸

Skrevet

Kjolen så fin ut, selv om jeg personlig ikke liker fargen. Jeg er likevell litt usikker på om den blir så pen på en som er overvektig. Prøv den på før du bestemmer deg.

Anonymkode: 25c32...966

Skrevet

Den er søt, men kjedelig. Ville ikke gått for den, men hver sin smak

Anonymkode: e70a5...e76

Skrevet

Den er søt, men kjedelig. Ville ikke gått for den, men hver sin smak

Anonymkode: e70a5...e76

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

En gjest i et bryllup (helt uavhengig av dresskode men kun med tanke på farge ) kan selvfølgelig gå med lyse pasteller. Du tar rett og slett feil.

Skrevet

Søt og rimelig kjole.

Anonymkode: 4619b...077

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjolen så fin ut, selv om jeg personlig ikke liker fargen. Jeg er likevell litt usikker på om den blir så pen på en som er overvektig. Prøv den på før du bestemmer deg.

Hehe! Jeg ville selvsagt ikke brukt den om den ikke passer. Akkurat nå veier jeg 78 kilo og innen bryllupet ( i aug) så satser jeg på å ikke komme i katagorien overvektig . 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

???

Hvor guffen er det mulig å bli? Hvorfor i all verden skulle vekten bestemme om man kler denne kjolen? Og hva vet du om vekten til HI? Og tror du virkelig noen ikke prøver en kjole før de bestemmer seg for om de skal gå med den? Hjelp. 

Anonymkode: 7c9fd...5d3

Skrevet
19 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

https://www.ellos.no/dry-lake/kjole-madison/1543578-01     Skal i ett hagebryllup i sommer . Hva tenker dere om denne kjolen ? Ok i ett hagebryllup? 

Er du bruden eller gjest ? 

Syns kanskje den ble for brudeaktig i form og farge. 

Anonymkode: 01e66...bd4

Skrevet
26 minutter siden, amandine skrev:

En gjest i et bryllup (helt uavhengig av dresskode men kun med tanke på farge ) kan selvfølgelig gå med lyse pasteller. Du tar rett og slett feil.

Jeg er enig at fargen blir for lik  brudekjole 🌸

Skrevet
19 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

https://www.ellos.no/dry-lake/kjole-madison/1543578-01     Skal i ett hagebryllup i sommer . Hva tenker dere om denne kjolen ? Ok i ett hagebryllup? 

Nå har jeg sett på den engang til.. Og jeg har ombestemt meg. Den var mere rosa enn jeg trodde. 😊 sommerlig og fin

Skrevet

IMG_2280.JPG

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

IMG_2280.JPG

Oi, den var skikkelig posete og lite fin på.

Anonymkode: 473e4...4d3

Skrevet

Da jeg så bilde nr. 1, tenkte jeg at denne kjolen var litt for "brude-aktig", ville ikke brukt den i et bryllup, selv om kjolen i seg selv ser fin ut.

Da jeg så bilde nr. 2, tenkte jeg at den ligner på en nattkjole.....

Anonymkode: e92ad...d20

Skrevet

Jeg synes også at kjolen er finest på det første bilde. 

Men nå spurte vel ikke HI om vi synes kjolen er fin, men om den passer til et sommerbryllup. 

Og ja, det synes jeg absolutt at den gjør. 

Og det gjør jo bruden også 👍 

Anonymkode: 879da...b8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...