Gå til innhold

Tekster mannen din med andre damer?✏️

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, gale damen skrev:

Jeg har ingen anelse om hvem mannen min chatter med - han har ikke informasplikt eller meldeplikt til meg.

Selv har jeg hatt kontakt med opptil flere menn i dag, og det helt uten at noen av oss har tenkt å være utro mot respektive.

Men det er dere, da...

Anonymkode: bdf8d...535

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sjønner ikke hva dagligdagse ting er egentlig... "Jeg har vært på do"? "Idag har vi fiskeboller til middag"? "Bjarne var hos tannlegen idag"? Jaha? Hva snakkes det om? For det høres uhyre merkelig ut å snakke om "dagligdagse" greier på Snap. Spesielt med en dame som har vært utro.

Anonymkode: bdf8d...535

Mannen «skryter» litt i samtalene merker jeg. Viser seg frem fra en litt «bedre» side. Så fort jeg er ute av huset virker det som at han tekster henne. De snakker om alt fra barna , turer, middager, filmer og hva enn de måtte snappes om.

hi

Anonymkode: 9148a...098

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror det er fordi dette er nytt og ulikt han. Tidligere har han sagt hun er ei «gråmus», men dette var etter eksen hennes fortalte at hun var utro med flere menn i deres forhold. Plutselig var hun ikke så gråmus likevel (søt jente altså).

hi

Jeg hadde helt klart reagert hvis dette er uvanlig for han. 

Anonymkode: 73fb4...ac2

Skrevet

Stol på magefølelsen.. Jeg opplevde noe av det samme for et år siden... :( 

Anonymkode: fc0ac...855

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stol på magefølelsen.. Jeg opplevde noe av det samme for et år siden... :( 

Anonymkode: fc0ac...855

Samme her. Og magefølelsen min stemte desverre. 

Anonymkode: 41e9b...3c8

Skrevet

😭😭

nysgjerrigheten tok overhånd. Jeg sjekket opp tlf nr hennes og søkte det opp på tlf til mannen. Da kom det opp hennes nummer, lagret under navnet til en kompis!!!!! Det var ikke mange meldinger der, men nok til at jeg forstår han har slettet mange meldinger!! What to do? Foreløpig har jeg ikke konfrontert han. Jeg «vet» nå at han må være utro, jeg vil kun ha håndfaste bevis. Dette for min egen del. Jeg må være sikker på at jeg går uten at det er tvil. Jeg har nå opprettet find my iPhone på tlf hans, så får vi se om han er der han sier han er...

hi

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😭😭

nysgjerrigheten tok overhånd. Jeg sjekket opp tlf nr hennes og søkte det opp på tlf til mannen. Da kom det opp hennes nummer, lagret under navnet til en kompis!!!!! Det var ikke mange meldinger der, men nok til at jeg forstår han har slettet mange meldinger!! What to do? Foreløpig har jeg ikke konfrontert han. Jeg «vet» nå at han må være utro, jeg vil kun ha håndfaste bevis. Dette for min egen del. Jeg må være sikker på at jeg går uten at det er tvil. Jeg har nå opprettet find my iPhone på tlf hans, så får vi se om han er der han sier han er...

hi

Oi. Dette var fælt å høre 🥺 Kanskje du bare skal prate med han og si hva du vet? Det kan hende det beste er å være åpen... Og stol på magefølelsen din. 

Anonymkode: 94006...556

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...