Gå til innhold

Tekster mannen din med andre damer?✏️

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 6 ukene har jeg sett at mannen har tekstet mye med en mor. Denne mammaen er vår datters venninnes mamma. De snakker om alt mulig dagligdagse ting. Jeg hadde en klump i magen vedrørende dette for ca 4uker siden. Vet da at samtalene har pågått i minst 6 uker nå. Mannen sier de bare prater om dagligdagse ting, noe samtale bekrefter (ja jeg har snoket). Likevell finner jeg dette svært ubehagelig. Jeg tok det opp med han for 3 uker siden. Han sa at han skulle slutte om dette plaget meg, dette har han altså ikke gjort. Hvem som kontakter hvem vet jeg ikke. De snakker mest på Snapchat.

Er dette vanlig? Hadde dette plaget deg? Jeg føler meg dom en dust , samtidig klarer jeg ikke styre magefølelsen. Vi har vært sammen i en årrekke og for første gang merker jeg denne «følelsen». 

Anonymkode: 9148a...098

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann skriver sikkert med damer, han hadde flere venninner før vi ble sammen, og det legger jeg meg virkelig ikke borti. Men mulig jeg hadde syntes det var litt merkelig hvis han begynte å skrive med barnas venners mødre sånn helt uten videre.

Anonymkode: 84a15...94e

Skrevet

Jeg hadde syntes om det var min mann som gjorde dette, for han er ikke «den typen». Snakker ikke mye med andre mødre når vi er på aktiviteter eller leketreff med barna. Det er ikke sånn at han unngår de, men han oppsøker de ikke heller. 

Om han så plutselig begynte å snakke med en mor om daglidagse ting ville jeg derfor syntes var litt rart. 

Jeg hadde heller ikke gjort det med en av fedrene til vennene av våre barn. 

MEN det er fordi vi ikke kjenner de noe særlig, vi kjenner de ikke privat. 

Hadde han f.eks snakket slik med en kollega hadde jeg ikke syntes var rart. Jeg vet jo ikke hva slags relasjon din mann hadde til denne moren før han begynte å utveksle sms. 

Anonymkode: 56057...edd

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde syntes om det var min mann som gjorde dette, for han er ikke «den typen». Snakker ikke mye med andre mødre når vi er på aktiviteter eller leketreff med barna. Det er ikke sånn at han unngår de, men han oppsøker de ikke heller. 

Om han så plutselig begynte å snakke med en mor om daglidagse ting ville jeg derfor syntes var litt rart. 

Jeg hadde heller ikke gjort det med en av fedrene til vennene av våre barn. 

MEN det er fordi vi ikke kjenner de noe særlig, vi kjenner de ikke privat. 

Hadde han f.eks snakket slik med en kollega hadde jeg ikke syntes var rart. Jeg vet jo ikke hva slags relasjon din mann hadde til denne moren før han begynte å utveksle sms. 

Anonymkode: 56057...edd

Min mann er en veldig sosial type. Men han er vanligvis ordknapp på melding og tlf . Så at han nå har startet å tekste med noen er litt rart. Datteren vår har kjent denne jenta i ca 1år, men vært mer på besøk der de siste 4-5mnd. Så sånn sett har vi blitt mer kjent med mor. Uansett litt rart, jeg hadde heller ikke tekstet slik med en pappa.

hi

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det... Med mindre det er for å avtale noe mtp ungene osv. Har aldri tenkt over det, egentlig. 

Hadde nok reagert om han plutselig begynte å chatte masse med en "ny" mor, utenom vår vennekrets. Men mest fordi jeg ville tenkt det var synd om ikke vi kunne snakke om dagligdagse ting. Vet også at om jeg hadde sagt det til han så ville han sluttet tvert på dagen. Han er ikke den snikete typen. 

Anonymkode: 8f332...aa5

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, jeg tror ikke det... Med mindre det er for å avtale noe mtp ungene osv. Har aldri tenkt over det, egentlig. 

Hadde nok reagert om han plutselig begynte å chatte masse med en "ny" mor, utenom vår vennekrets. Men mest fordi jeg ville tenkt det var synd om ikke vi kunne snakke om dagligdagse ting. Vet også at om jeg hadde sagt det til han så ville han sluttet tvert på dagen. Han er ikke den snikete typen. 

Anonymkode: 8f332...aa5

Helt ærlig trodde jeg mannen skulle gjøre det samme, kutte kontakten. Derfor ble jeg egentlig veldig overrasket nå, og magefølelsen forverret seg ytterligere da jeg fant ut at dette ikke er tilfelle. Slik jeg kjenner han ville han kuttet kontakten om det plaget meg, men tydeligvis ikke...

hi

Skrevet

Ikke som jeg vet om. Og hadde han plutselig begynt å chatte og ikke villet slutte, hadde jeg forlangt en forklaring!

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke hvem mannen sender meldinger med. Han har ikke rapporteringsplikt til meg. Jeg sender også meldinger med mange, og forteller kun mannen hvis det er noe morsomt jeg vil dele med meg. Sender daglig snaps med flere mannlige venner.

Skrevet

Aner ikke hvem mannen sender meldinger til, om det er snap eller chat eller sms. Selv har jeg sendt snap til flere venner i dag, inkludert mannlige venner. 

Skrevet

Mannen min har er par venninner fra jobb, de tekster hverandre en del. Jeg har også flere kompiser som jeg tekster med. Det er for meg uproblematisk, selv om jeg i blant må be den sjalu kjerringen i meg om å ta seg en bolle. Jeg stoler på mannen min, og jeg må faktisk tåle at andre damer kan være både vakre, sjarmerende, morsomme og interessante. Det er meg han elsker 😊

Anonymkode: 35b42...a69

Skrevet

Det vet jeg ikke. Hva han holder på med på telefonen har jeg ingen oversikt over.

Anonymkode: c8d32...d0a

Skrevet

Jeg har en super sosial mann. Går han på venner av oss i byen ( jenter og) tar de gjerne en kaffe eller lunsj osv. Kunne ikke falle meg inn at det betydde noe mer. Hvis det derimot er helt ulikt mannen din skjønner jeg at du blir litt betenkt. 

Anonymkode: 43fe3...352

Skrevet

Hvem mannen skriver med på tlf vet jeg ikke. Men han har kun sms. Ingen Snap her 

Anonymkode: 00060...887

Skrevet

Det vet jeg ikke, har aldri falt meg inn å sjekke.

Men han har hverken snap eller messenger da, men godt mulig han sender SMS til kollegaer osv innimellom, regner nesten med det.

Jeg lurer mest av alt på hva det er som gjør at du ikke stoler på mannen din?

Skrevet
33 minutter siden, LillaGorilla♥♥ skrev:

Det vet jeg ikke, har aldri falt meg inn å sjekke.

Men han har hverken snap eller messenger da, men godt mulig han sender SMS til kollegaer osv innimellom, regner nesten med det.

Jeg lurer mest av alt på hva det er som gjør at du ikke stoler på mannen din?

Jeg tror det er fordi dette er nytt og ulikt han. Tidligere har han sagt hun er ei «gråmus», men dette var etter eksen hennes fortalte at hun var utro med flere menn i deres forhold. Plutselig var hun ikke så gråmus likevel (søt jente altså).

hi

Skrevet

Jeg hadde reagert om det var uvanlig, og om det var nytt bekjentskap. Om han hadde snakka med noen fra før min tid så hadde det ikke spilt noen rolle (Det har han gjort og. Hun var gravid samtidig med meg så de snakka om svangerskap og hverdagen). Men om det dukka opp en ny dame, som jeg ikke hadde hørt om eller hadde hatt kjennskap til så hadde jeg begynt å lure. Hvertfall om han ikke slutta etter å ha sagt at han skulle slutte.... Det er jo det som er rart. Hvis han ikke hadde noe å skjule så kunne han enten latt det være, eller sagt til deg at såpass må du tåle. Når han sier han skal slutte og ikke gjør det, så lyver han. Og løgnen er jo det verste sviket...

Anonymkode: ea38f...8c6

Skrevet

Jeg stoler på mannen min, men "snoker" litt likevel :ler: Hvis du har en magefølelse på dette, så må du ta det opp.  Kanskje du skal invitere henne over på en playdate? Det hadde vært morsomt!

Anonymkode: cd043...0d1

Skrevet

Tja, med eksen angående felles barn, med venninner han hadde før han traff meg og med venninner han har truffet via hobbyen sin der han har et verv som innbefatter i kontakt med andre i ledelsen for denne hobbyen. Hadde nok reagert om han plutselig begynte å teksten med mødrene til barnas venner.

Anonymkode: 6807c...c39

Skrevet

Mannen min er en sosial fyr og snakker med "alle", men hadde han plutselig begynt å skrive masse med en ny en, en som han egentlig ikke hadde noe grunn til, som en mor i klassen, hadde nok jeg reagert også..

Anonymkode: 56a75...6d4

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

De siste 6 ukene har jeg sett at mannen har tekstet mye med en mor. Denne mammaen er vår datters venninnes mamma. De snakker om alt mulig dagligdagse ting. Jeg hadde en klump i magen vedrørende dette for ca 4uker siden. Vet da at samtalene har pågått i minst 6 uker nå. Mannen sier de bare prater om dagligdagse ting, noe samtale bekrefter (ja jeg har snoket). Likevell finner jeg dette svært ubehagelig. Jeg tok det opp med han for 3 uker siden. Han sa at han skulle slutte om dette plaget meg, dette har han altså ikke gjort. Hvem som kontakter hvem vet jeg ikke. De snakker mest på Snapchat.

Er dette vanlig? Hadde dette plaget deg? Jeg føler meg dom en dust , samtidig klarer jeg ikke styre magefølelsen. Vi har vært sammen i en årrekke og for første gang merker jeg denne «følelsen». 

Ja det gjør han, vi stoler 100% på hverandre, og begge får lov til dette,men snakker selvsagt om dagligdagse ting og går ikke over grensen. vi har 4 barn fra 15-2. du bør jekke deg ned med dette sjalusi ditt,eller får du heller gå fra han

Anonymkode: 3bee8...c4f

Skrevet

Jeg hadde stolt på magefølelsen. Mannen min er god venn med to mødre i klassen til ene barnet. Da barna var mindre var det han som ble med i bursdager og ble sittende å skravle med mødrene, spesielt disse to. De har en skikkelig god match på humor. Han kan fint ringe og blir ofte stående å prate dersom de møtes på butikken osv. Jeg er veldig komfortabel med det, han skjuler ingenting og jeg vet med sikkerhet at han ikke kunne drømt om å være utro med de, emosjonelt eller fysisk. Når du har en dårlig magefølelse er det ikke greit. Da bør han vise i handling at du ikke har noe å uroe deg for. 

Anonymkode: 3f455...5ed

Skrevet

Stol på magefølelsen!

Anonymkode: 8d06b...ea5

Skrevet

Sjønner ikke hva dagligdagse ting er egentlig... "Jeg har vært på do"? "Idag har vi fiskeboller til middag"? "Bjarne var hos tannlegen idag"? Jaha? Hva snakkes det om? For det høres uhyre merkelig ut å snakke om "dagligdagse" greier på Snap. Spesielt med en dame som har vært utro.

Anonymkode: bdf8d...535

Skrevet

Jeg hadde syntes det var rart om mannen gjorde det. Han kan godt henge med mødre når det er en playdate med ungene eller noe, da trenger ikke jeg og være tilstede og han kan sikkert ha fine og gode samtaler med andre mødre da, men det er over når barnas playdate er over. Med mindre det liksom er én morsom ting man kan sende hvis man kommer over det, med referanse til noe man har pratet om. F.eks. om man har snakket om store lastebiler, og man ser en kul lastebil så snapper man kanskje et bilde til den andre, og sier haha. Men å ha en lang samtale på tekst, være seg SMS eller snap, hadde vært rart... det er noe jeg forbinder med å være fortrolige med hverandre. Og det er han bare med meg.

Anonymkode: 94006...556

Skrevet

Jeg har ingen anelse om hvem mannen min chatter med - han har ikke informasplikt eller meldeplikt til meg.

Selv har jeg hatt kontakt med opptil flere menn i dag, og det helt uten at noen av oss har tenkt å være utro mot respektive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...