Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
42 minutter siden, Optatium skrev:

Fordi når jeg skal til hytta får jeg ikke ladet🙈 men nå viser det seg at jeg kanskje har tilgang på annen bil når vi skal dit.. da kan jeg åpne opp for elbil likevel! 

Er du sikker på at du ikke får ladet et sted i nærheten der? Er jo ladere overalt nå. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
54 minutter siden, Julie (: skrev:

Er du sikker på at du ikke får ladet et sted i nærheten der? Er jo ladere overalt nå. 

Jeg får ladet på vei opp, men ikke når jeg er på hytta. Der betyr ar jeg ikke kan kjøre småturer der oppe. 

Skrevet
3 minutter siden, Optatium skrev:

Jeg får ladet på vei opp, men ikke når jeg er på hytta. Der betyr ar jeg ikke kan kjøre småturer der oppe. 

Hvor små småturer pleier du å kjøre, da? For mange av modellene nå begynner å få veldig god rekkevidde uten å koste skjorta. 

Skrevet
5 minutter siden, Julie (: skrev:

Hvor små småturer pleier du å kjøre, da? For mange av modellene nå begynner å få veldig god rekkevidde uten å koste skjorta. 

Altså: siste ladestasjon ligger 5 mil unna hytta, det er ikke mulig å lade på hytta, og butikken ligger en halv mil unna. Vi pleier å kjøre til et vann vi har båt ved, eller ei fjelløype som er fin å gå ski på. Så alt i alt er ikke elbil mulig på hytta. Særlig ikke siden dette er en vinterhytte. 

Skrevet

Nei, den er litt dryg når det er såpass langt fra siste ladestopp. Da hadde det blitt elbil av det dyre slaget. 

Skrevet
1 minutt siden, Julie (: skrev:

Nei, den er litt dryg når det er såpass langt fra siste ladestopp. Da hadde det blitt elbil av det dyre slaget. 

Ikke sant. Jeg har seriøst vurdert og sjekket altså. Men nå åpnet det seg en annen bilmulighet når vi skal dit, da kan jeg velge elbil i hverdagen likevel. Da blir det kanskje en leaf. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...