Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke selger?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har også vært ute for den der: hvis jeg passer den, kjøper jeg den for 5000. Når varen egentlig koster 10000. Har uansett svart at jeg ikke selger for under prisantydning. Får som regel til svar at de ser videre da, og da svarer jeg at det er helt greit. Fordi om folk prøver seg på skambud, så kan man likevel ta bryet med å svare høflig nei. Gidder ikke ha useriøse kjøpere på døra, som sier at de har sendt melding og at de kan hente varen for sånn ca halv pris her og nå🤪

Endret av Heihånåerdetjuligjen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På ‎17‎.‎03‎.‎2019 den 23.00, Anonym bruker skrev:

Denne mld feks, svarte jeg aldri på (sykkel annonsert til 1500kr): Hei. Ser du selger sykkelen deres. Kommer og henter den for 1000. Hilsen Halvor  

Anonymkode: 4ca8f...538

Ja, det er virkelig utrolig mange slike frekke, arrogante meldinger! Selger ikke til slike overkjørende folk som mangler folkeskikk jeg heller. 

Anonymkode: 3a6df...762

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja, det er virkelig utrolig mange slike frekke, arrogante meldinger! Selger ikke til slike overkjørende folk som mangler folkeskikk jeg heller. 

I tillegg så kaster alle de som holder på slik bort tiden min. Har ofte mange meldinger å svare på og et liv å leve, gidder ikke diskutere frem og tilbake med en enkelt person som har tusen spørsmål (da drar du heller for å se på den) og kommer med et skambud.  

Skrevet

Hvis folk aksepterer skambud så betyr det ofte at de har dårlig råd og er desperate, og jeg synes de som utnytter det og i tillegg fryder seg over det, burde skamme seg.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis folk aksepterer skambud så betyr det ofte at de har dårlig råd og er desperate, og jeg synes de som utnytter det og i tillegg fryder seg over det, burde skamme seg.

Unnskyld meg, hvem sa noe om skambud? 

H.i.

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

I tillegg så kaster alle de som holder på slik bort tiden min. Har ofte mange meldinger å svare på og et liv å leve, gidder ikke diskutere frem og tilbake med en enkelt person som har tusen spørsmål (da drar du heller for å se på den) og kommer med et skambud.  

Annonsen er nå utgått og ikke solgt. Så tviler egentlig på at selger har fått så mange meldinger...?..

Jeg ga et bud, ikke skambud. Jeg skrev meldingen i en hyggelig og høflig tone. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Annonsen er nå utgått og ikke solgt. Så tviler egentlig på at selger har fått så mange meldinger...?..

Jeg skriver aldri at en vare er solgt (hva er viten), jeg sletter bare. 

Høres ellers ut som om selger heller gir bort enn å selge til frekke folk. Jeg gjør det selv. Enten får folk kjøpe til en skikkelig pris, eller så gir jeg det bort til veldedighet. 

Anonymkode: 3fffa...72f

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor langt under summen var budet da?

Anonymkode: 13d2f...760

Skrevet

Jeg synes det er merkelig at alle tror HI har lagt inn et skambud. Hun har jo ikke skrevet noe om det i det hele tatt😂 folk her inne altså 🙈🙈

Anonymkode: b0d0c...14d

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan vet du at varen ikke er solgt?

Kan være en million grunner til at hun ikke svarte, alt ifra at noe skjedde i familien så hun bare leste meldingene men ikke svarte til at hun ikke gadd svare folk som kom med bud under prisantydning.

Anonymkode: aa210...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...