Gå til innhold

Hvorfor svarer ikke selger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så oppgitt på kjøp og salg på finn. Selger svarer meg ikke lengre. Spurte om diverse, fikk svar på det. Jeg kom med et bud, ingen svar..  ser hun har lest. 

Det står ingenting i annonsen at hun ikke ønsker bud osv.

Anonymkode: ccf80...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er budet for lavt!

Anonymkode: b9f04...1c6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da er budet for lavt!

Anonymkode: b9f04...1c6

Jeg hadde et spørsmål før jeg ga bud også. Ikke svart. 

Syns det er så rart at noen bestemmer seg for å ikke selge til noen...?..

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet
54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde et spørsmål før jeg ga bud også. Ikke svart. 

Syns det er så rart at noen bestemmer seg for å ikke selge til noen...?..

Anonymkode: ccf80...f8a

Selvsagt bestemmer selger seg for å ikke selge til deg når du byr en lavere pris,er ikke noe unormalt det

Anonymkode: b9f04...1c6

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Selvsagt bestemmer selger seg for å ikke selge til deg når du byr en lavere pris,er ikke noe unormalt det

Anonymkode: b9f04...1c6

Men hvorfor ikke svare? Komme til enighet  ? 

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor ikke svare? Komme til enighet  ? 

Anonymkode: ccf80...f8a

Fordi hun er fornærmet.

Anonymkode: 9cc1e...d52

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir så oppgitt på kjøp og salg på finn. Selger svarer meg ikke lengre. Spurte om diverse, fikk svar på det. Jeg kom med et bud, ingen svar..  ser hun har lest. 

Det står ingenting i annonsen at hun ikke ønsker bud osv.

Anonymkode: ccf80...f8a

Har hun skrevet at hun ønsker bud da? Jeg regner med at du har gitt bud under hennes pris?

Anonymkode: 13d2f...760

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor ikke svare? Komme til enighet  ? 

Anonymkode: ccf80...f8a

Hvorfor skal hun svare noen som har gitt bud under pris? Gi bud til den prisen hun har satt, så får du nok svar. Hvorfor skal hun megle med deg hvis ikke du vil betale det hun vil ha?

Anonymkode: 13d2f...760

Skrevet

Umulig å vite hvorfor hun ikke svarer. Kanskje ligger hun på sykehus, for alt vi vet. 

Skrevet

Jeg bruker ikke svare hvis folk kommer med bud.

har satt en pris, og den er fast. Får somregel masse bud,gjerne skambud. 

Da selger jeg til den som vil kjøpe varen til prisen, ikke de 30 andre som kommer med bud. 

Anonymkode: 42680...d27

Skrevet
7 timer siden, aanonym skrev:

Umulig å vite hvorfor hun ikke svarer. Kanskje ligger hun på sykehus, for alt vi vet. 

Ja. Kanskje. Men hun har lest meldingene 

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker ikke svare hvis folk kommer med bud.

har satt en pris, og den er fast. Får somregel masse bud,gjerne skambud. 

Da selger jeg til den som vil kjøpe varen til prisen, ikke de 30 andre som kommer med bud. 

Anonymkode: 42680...d27

Jeg stilte først spørsmål som hun leste før jeg fikk bud.. lest alle..

Varen har lagt ute for salg i 2 mnd..

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg stilte først spørsmål som hun leste før jeg fikk bud.. lest alle..

Varen har lagt ute for salg i 2 mnd..

Anonymkode: ccf80...f8a

Da synes hun vel budet var altfor lavt da

Anonymkode: 13d2f...760

Skrevet

Du virker i overkant interessert i varen, så hvorfor ikke bare betale det det koster og bli ferdig med saken? 

Anonymkode: c9a85...195

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du virker i overkant interessert i varen, så hvorfor ikke bare betale det det koster og bli ferdig med saken? 

Anonymkode: c9a85...195

Haha nei. Nå har jeg ikke hørt noe. Har ikke fått noe svar på noe så nå driter jeg i det 

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet

Når jeg setter en pris, synes jeg det er ganske frekt av folk å by en mye lavere pris. En ting er å spørre om det er mulig å gå ned i pris, da kan det hende jeg går litt ned. Hadde nylig ute noe på Finn til 1200 kr. Så sender noen melding: jeg kommer og henter i kveld for 800 kr. Da er det jammen ikke sikkert jeg gidder å svare altså....

Anonymkode: 4ca8f...538

Skrevet

Denne mld feks, svarte jeg aldri på (sykkel annonsert til 1500kr): Hei. Ser du selger sykkelen deres. Kommer og henter den for 1000. Hilsen Halvor  

Anonymkode: 4ca8f...538

Skrevet

Jeg gidder heller ikke svare på de som gir lavere bud enn prisen jeg har satt. Jeg svarer om de har spørsmål ang varen. Hvis du sier du vil kjøpe til den prisen som  er satt så svarer jeg.

Anonymkode: ed48c...fd0

Skrevet

Har jeg satt en pris så gidder ikke jeg heller å svare de som leverer mye lavere bud. Jeg kan gi info om varen, men gidder ikke å sitte å forhandle med noen om pris, ser jeg ofte har fått lave bud og de får ikke svar. 

Anonymkode: 8e234...730

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har jeg satt en pris så gidder ikke jeg heller å svare de som leverer mye lavere bud. Jeg kan gi info om varen, men gidder ikke å sitte å forhandle med noen om pris, ser jeg ofte har fått lave bud og de får ikke svar. 

Anonymkode: 8e234...730

Får du solgt til slutt? Eller er det et prinsipp?

Anonymkode: ccf80...f8a

Skrevet

Svarer heller ikke de som kommer med skambud, eller de som skriver at de tar feks begge syklene for 500,- når jeg har skrevet 500 PR stk. Selger ofte to like ting siden jeg har tvillinger.

Får jeg ikke prisen jeg har satt, som er veldig lav. Gir jeg heller tingene bort.

Anonymkode: e8693...6f1

Skrevet

Samme som over. 

Jeg selger i skrivende stund noe til 500, som er 1/3 av nypris, og fikk et "jeg kan ta den for 350kr". ... Men jeg svarte faktisk da. Sa at jeg da vil la den ligge ute litt til (dette var samme dag som jeg la ut).

Da fikk jeg dette svaret " Ok si ifra når jeg kan hente da:) jeg har godt tid." 😂 syntes det er småfrekkt. Kommer til å gi det bort til noen jeg kjenner, fremfor å kontakte denne kjøperen igjen, for å si det sånn. 

Anonymkode: 6f572...a68

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme som over. 

Jeg selger i skrivende stund noe til 500, som er 1/3 av nypris, og fikk et "jeg kan ta den for 350kr". ... Men jeg svarte faktisk da. Sa at jeg da vil la den ligge ute litt til (dette var samme dag som jeg la ut).

Da fikk jeg dette svaret " Ok si ifra når jeg kan hente da:) jeg har godt tid." 😂 syntes det er småfrekkt. Kommer til å gi det bort til noen jeg kjenner, fremfor å kontakte denne kjøperen igjen, for å si det sånn. 

Anonymkode: 6f572...a68

Den personen hadde jeg aldri solgt noe til, bare på ren trass 😂

Anonymkode: 13d2f...760

Skrevet

Mye morro på finn da. Skulle selge noe til 800kr. Ei kom med at hun ville kjøpe den for 400kr og om jeg kunne levere den i nabobyen for hun kjørte ikke bil...  artige damen erre mulig? Tingen var så liten at den var under A4 str så gikk ikke akuratt på at det trengtes henger ol.

Anonymkode: 5ab26...09f

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får du solgt til slutt? Eller er det et prinsipp?

Anonymkode: ccf80...f8a

Ja får som regel det. 

Anonymkode: 8e234...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...