Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #1 Skrevet 12. mars 2019 Hvor langt hår har de? Jeg har en på straks 3,5 og en på snart 6. De har langt hår.. Yngste til midt på ryggen. Eldste til nederst på ryggen. Det er slitsomt, mye hårstell. Har litt lyst til å klippe dem til skuldrene, men redd jeg angrer? Anonymkode: 96e1c...131
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 Litt nedenfor skuldrene, 3 år. Synes ikke det er hverken praktisk eller pent med så mye lengre hår jeg. Hvorfor skulle du angre? Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #3 Skrevet 12. mars 2019 3,5 år gammel. Hår til midt på ryggen. Klipte av 15 cm da hun var 2 år. Hun var helt nydelig med skulderkort hår, men nå er hun så glad i det lange håret sitt at hun får beholde det langt hvis hun vil. Hvis barna dine vil klippe håret sitt så kjør på. DU kommer nok ikke til å angre. Anonymkode: 20371...650
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #4 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Litt nedenfor skuldrene, 3 år. Synes ikke det er hverken praktisk eller pent med så mye lengre hår jeg. Hvorfor skulle du angre? Anonymkode: abed0...084 Fordi det er mye finere med lengde på håret, og fordi de gjerne vil at jeg skal flette håret. Men særlig eldste har "slitsomt hår". Hun er ikke like opptatt av hår som yngste så hun kunne nok hatt endel kortere. Anonymkode: 96e1c...131
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #5 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi det er mye finere med lengde på håret, og fordi de gjerne vil at jeg skal flette håret. Men særlig eldste har "slitsomt hår". Hun er ikke like opptatt av hår som yngste så hun kunne nok hatt endel kortere. Anonymkode: 96e1c...131 Hvorfor er det mye finere med mer lengde? De aller fleste kler ikke veldig langt hår så godt, blir veldig flatt og kjedelig. Det er mye friskere og ser mer stellt ut med litt kortere langt hår altså. Skulderlengde + Fletter kan de likevel ha. Men med kortere hår er det jo også fint å ha det løst. Det går jo ikke med så langt. Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #6 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er det mye finere med mer lengde? De aller fleste kler ikke veldig langt hår så godt, blir veldig flatt og kjedelig. Det er mye friskere og ser mer stellt ut med litt kortere langt hår altså. Skulderlengde + Fletter kan de likevel ha. Men med kortere hår er det jo også fint å ha det løst. Det går jo ikke med så langt. Anonymkode: abed0...084 Joda, det går fint. De har to forskjellige typer hår, eldste har som du sier mer flatt hår. Så tror jeg skal klippe henne. Men yngste har tykt og bølgete/krøllete hår så hun kan fint ha langt. Jeg har samme type hår, tykt og bølgete, og kler definitivt langt best. Men ser på eldste at kortere hadde vært bedre Anonymkode: 96e1c...131
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #7 Skrevet 12. mars 2019 Eldste på 6 har det til midt på ryggen. Klippe det jevnlig, og har ofte hatt det til rett nedenfor skuldrene. Nå har det vokst en del igjen, så tror det blir klippet til rett nedenfor skuldrene igjen snart. Hun liker best å ha håret løst (har det nesten alltid i flette eller hale nå som det er langt) så då er det mest praktisk med litt kortere. Det ser mer velstelt ut også. Anonymkode: 1248a...043
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #8 Skrevet 12. mars 2019 Treåring. Hun har krøller, så når håret er tørt når det til midt på ryggen. Når hun dusjer når det til rumpesprekken. Anonymkode: 38306...f5b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #9 Skrevet 12. mars 2019 Mine jenter har hatt lengde til skulderbladene og kort pannelugg frem til de begynte på skolen, da sparte de ut luggen. Nå går de i 4. og 6.klasse og eldste har alt håret like langt til midt på ryggen, mens yngste har til skuldrene. Nå får de bestemme selv hvordan de vil ha håret. Anonymkode: 7ec8f...7f5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #11 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Lille krøll skrev: 6 år. Rett nedenfor rumpa. Det håret må da være utrolig skittent og se veldig ustelt ut? Har til gode å se noen med så langt hår som ser bra ut? Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #12 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det håret må da være utrolig skittent og se veldig ustelt ut? Har til gode å se noen med så langt hår som ser bra ut? Anonymkode: abed0...084 For en usmakelig kommentar! Anonymkode: 96e1c...131
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #13 Skrevet 12. mars 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det håret må da være utrolig skittent og se veldig ustelt ut? Har til gode å se noen med så langt hår som ser bra ut? Anonymkode: abed0...084 Hva er det med folk som må komme med slike snurpkjerring-kommentarer? Får det deg til å føle deg bedre? Ville heller hatt grisemøkkete unger med kråkereirhår enn mennesker med slike holdninger i min omgangskrets om jeg fikk velge. Anonymkode: 38306...f5b
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #14 Skrevet 12. mars 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva er det med folk som må komme med slike snurpkjerring-kommentarer? Får det deg til å føle deg bedre? Ville heller hatt grisemøkkete unger med kråkereirhår enn mennesker med slike holdninger i min omgangskrets om jeg fikk velge. Anonymkode: 38306...f5b Hvorfor blir du så støtt? Sånn langt hår blir fort stygt, det vet da alle? Det krever mye stell. Og man blir jo seende traust og mormoneraktig ut med så langt hår. Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #15 Skrevet 12. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor blir du så støtt? Sånn langt hår blir fort stygt, det vet da alle? Det krever mye stell. Og man blir jo seende traust og mormoneraktig ut med så langt hår. Anonymkode: abed0...084 Jeg er ikke støtt. Synes bare kommentaren er utrolig usmakelig. Å ikke rakke ned på andres utseende er barnelærdom for de fleste. Anonymkode: 38306...f5b
Lille krøll Skrevet 12. mars 2019 #16 Skrevet 12. mars 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det håret må da være utrolig skittent og se veldig ustelt ut? Har til gode å se noen med så langt hår som ser bra ut? Anonymkode: abed0...084 Synes hverken det er skittent eller ser ustelt ut. Vi begge elsker å stelle det og lager fletter og ordner det. Selv har jeg også langt hår, helt ned til rumpa. Din mening betyr lite 🥰
Optatium Skrevet 12. mars 2019 #17 Skrevet 12. mars 2019 Jeg lever ut mun egen drøm om langt hår gjennom min 4,5 åring🙈. Hun elsker Rapunselhåret sitt og vil ha lengst mulig. Klipper det jevnlig, nå når det henne til mitt på ryggen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #18 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er ikke støtt. Synes bare kommentaren er utrolig usmakelig. Å ikke rakke ned på andres utseende er barnelærdom for de fleste. Anonymkode: 38306...f5b Rakke ned på? Det var da akkurat dette som var tema her? Man må da kunne mene det man mener? Skal alle bare sitte og nikke og være enige? Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #19 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Lille krøll skrev: Synes hverken det er skittent eller ser ustelt ut. Vi begge elsker å stelle det og lager fletter og ordner det. Selv har jeg også langt hår, helt ned til rumpa. Din mening betyr lite 🥰 Det der er så utrolig stygt. Får vibber av mamma som tror det er status med langt hår eller noe. Min har lengre hår enn din😂 Jeg må da ha lov å mene at det ikke er pent? Og i tillegg er det jo uhyre upraktisk! Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #20 Skrevet 12. mars 2019 25 minutter siden, Optatium skrev: Jeg lever ut mun egen drøm om langt hår gjennom min 4,5 åring🙈. Hun elsker Rapunselhåret sitt og vil ha lengst mulig. Klipper det jevnlig, nå når det henne til mitt på ryggen. Nettopp! Mammaer lever ut et eller annet gjennom barna og så må de gå med slikt langt upraktisk og ikke fint hår. Anonymkode: abed0...084
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #21 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, Lille krøll skrev: Synes hverken det er skittent eller ser ustelt ut. Vi begge elsker å stelle det og lager fletter og ordner det. Selv har jeg også langt hår, helt ned til rumpa. Din mening betyr lite 🥰 Ta bilde av ungen i trusa og legge det ut på forum? Bildet i seg selv er forsåvidt helt ok. Det er hva som kan gjøres med det ved bildemanipulering jeg ville tenkt mer på. Selv om din datter neppe kan gjenkjennes. Anonymkode: e5fa2...84f
Optatium Skrevet 12. mars 2019 #22 Skrevet 12. mars 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp! Mammaer lever ut et eller annet gjennom barna og så må de gå med slikt langt upraktisk og ikke fint hår. Anonymkode: abed0...084 Det er jeg ikke enig i da. Jeg syns det er praktisk, fletter det og har minimalt med floker og møkk. Det klippes og stelles og er pent.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #23 Skrevet 12. mars 2019 40 minutter siden, Optatium skrev: Det er jeg ikke enig i da. Jeg syns det er praktisk, fletter det og har minimalt med floker og møkk. Det klippes og stelles og er pent. Praktisk? Å vaske det håret flere ganger i uka og hver dag på sommeren er jo mye jobb. Det må jo tørkes også. Ei i klassa mi hadde slik langt hår da vi gikk på barneskolen og håret lukta ekkelt. Anonymkode: abed0...084
Holly Golightly Skrevet 12. mars 2019 #24 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Praktisk? Å vaske det håret flere ganger i uka og hver dag på sommeren er jo mye jobb. Det må jo tørkes også. Ei i klassa mi hadde slik langt hår da vi gikk på barneskolen og håret lukta ekkelt. Anonymkode: abed0...084 Nå må du rulle inn. Det er utseendet til et barn du rakker ned på. Håret ser nydelig og velstelt ut.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #25 Skrevet 12. mars 2019 5 timer siden, Lille krøll skrev: Synes hverken det er skittent eller ser ustelt ut. Vi begge elsker å stelle det og lager fletter og ordner det. Selv har jeg også langt hår, helt ned til rumpa. Din mening betyr lite 🥰 Nydelig hår! ❤️ Jeg syns ikke det ser bedre ut med kort hår, jeg liker langt hår, så det er slett ikke noe «alle» vet, at det ikke er fint med langt. Anonymkode: 89b00...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå