Anonym bruker Skrevet 12. mars 2019 #26 Skrevet 12. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: De eneste som vinner på dette er konsulentene som har kommet opp med denne tåpskap! Nsb og Norge taper på det. Vy er et navn som ikke sier noe. Det er typisk nåtidig reklamenavn uten innhold. Det kunne like gjerne vært en yoghurt, et arkitektfirma eller en klesbutikk. Det sier intet om nsb bortsett fra at de tydeligvis har brukt penger på et konsulentfirma. Nsb er en sterk merkevare. Vy er et anonymt døgnflueaktig navn. Spilte penger for samfunnet og ødeleggende for nsb. Anonymkode: ebe15...c22 Joda, det sier at de har vyer og ambisjoner må du skjønne 😂 Anonymkode: b14ab...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå