GÃ¥ til innhold

Vy 🚇


Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De eneste som vinner på dette er konsulentene som har kommet opp med denne tåpskap! Nsb og Norge taper på det. 

Vy er et navn som ikke sier noe. Det er typisk nåtidig reklamenavn uten innhold.  Det kunne like gjerne vært en yoghurt, et arkitektfirma eller en klesbutikk. Det sier intet om nsb bortsett fra at de tydeligvis har brukt penger på et konsulentfirma. Nsb er en sterk merkevare. Vy er et anonymt døgnflueaktig navn.

Spilte penger for samfunnet og ødeleggende for nsb.

Anonymkode: ebe15...c22

Joda, det sier at de har vyer og ambisjoner må du skjønne 😂

Anonymkode: b14ab...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...