GÃ¥ til innhold

Vy 🚇

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnevalget da damer? 

Anonymkode: 183ab...716

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner flere fra Vietnam som heter det, både alene og som dobbelnavn typ. Phoung-Vy. Tenker automatisk asiatisk opprinnelse, men fint navn. 

Anonymkode: c57ed...707

Skrevet

Hvor kommer bussen inn?

Anonymkode: 2ebdf...911

Skrevet

Teit

Anonymkode: 07ae2...3af

Skrevet

Jeg tenker at her er det noen reklameguruer som ler hele veien til banken, mens merkevaren NSB smuldrer voldsomt borte i et hjørne.

Skrevet
10 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg tenker at her er det noen reklameguruer som ler hele veien til banken, mens merkevaren NSB smuldrer voldsomt borte i et hjørne.

I tillegg synes jeg dette lukter av å pynte brura, eller rettere fokusere på det ytre så folk glemmer det indre. De har jo egentlig litt å gjøre med forsinkelser og toglinjer...

Skrevet

Snakk om å kaste penger ut av vynduet!!

Anonymkode: 73f67...831

Skrevet

Nsb er mer enn bra nok. Navneendring skaper forvirring og man ser aldri de virkelig store merkenavnene "tulle" med navn eller logoer.

Skrevet

Håper bare de har tenkt å leve opp til navnet. Nytter ikke med gode vyer når gjennomføringsevnen er elendig. Hilsen tålmodig pendler på Østfoldbanen.

Anonymkode: 8844c...916

Skrevet

Why? ???

...erre dette skattepenga mine går til...

Skrevet

De hadde ikke andre plasser å putte de 280 millionene? 

Jeg er enig med dem som spør seg om galskapen ingen ende har. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Da konsernsjef Isaksen fortalte om herreuniformene trakk han frem de ledige snittene og autoriteten i klærne. Ut fra tegningene å dømme er kvinneantrekkene innsvingt i livet og figursydd. Skjørtet har til og med fått en leken splitt i fronten, og figurene på tegningene er pyntet i høye hæler. Skjørtet, kjolen og trenchcoaten strekker seg til rett over knærne.»

😶

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

«Da konsernsjef Isaksen fortalte om herreuniformene trakk han frem de ledige snittene og autoriteten i klærne. Ut fra tegningene å dømme er kvinneantrekkene innsvingt i livet og figursydd. Skjørtet har til og med fått en leken splitt i fronten, og figurene på tegningene er pyntet i høye hæler. Skjørtet, kjolen og trenchcoaten strekker seg til rett over knærne.»

😶

Helt vilt. At ingen har reagert underveis???

Skrevet

Hva med heller å bruke penger på å forhindre forsinkelser, enn å bruke 280 mill på nytt bavn og logo osv

De kunne kommet opp med et bedre navn hvis de absolutt ikke kunne bruke nsb

Anonymkode: 728bf...10d

Skrevet
6 timer siden, sug lut skrev:

Min første reaksjon var å tenke at dette måtte være en spøk. Da jeg innså at det ikke var det var det du skriver det neste jeg tenkte.

Helt håpløst, de eneste som tjener noe er jo de som har fått betalt for å pønske ut noe. Bortkastede jobber når de bruker tid og penger på noe det ikke er behov for.

Og 280 millioner... det er det de sier i dag. Alle vet at det vil koste langt mer enn som så.

Anonymkode: eb6b6...880

Skrevet

«Vi har litt problemer med omdømmet vårt. La oss få et nytt navn, i stedet fo å gjøre noe med det faktiske problemet.»

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min første reaksjon var å tenke at dette måtte være en spøk. Da jeg innså at det ikke var det var det du skriver det neste jeg tenkte.

Helt håpløst, de eneste som tjener noe er jo de som har fått betalt for å pønske ut noe. Bortkastede jobber når de bruker tid og penger på noe det ikke er behov for.

Og 280 millioner... det er det de sier i dag. Alle vet at det vil koste langt mer enn som så.

Altså, jeg trodde et øyeblikk at jeg var på 1.april. 

Skrevet
5 minutter siden, sug lut skrev:

Jeg også 😖

Anonymkode: af104...558

Skrevet

Klarer ikke tenke på noe annet enn 280 føkkings millioner! Det kunne vært bygget jernbane i nord for de pengene!! Så hadde folk sluppet å bli drept i trafikken av utenlandske trailere på sommerdekk! 

Anonymkode: 22b1f...e8c

Skrevet

Noe så fullkomment idiotisk. Et vanvittig pengesløseri. Og som flere andre tenker jeg at det finnes mange, mange andre gode muligheter til å bruke de 280 millionene på noe som hadde hjulpet på problemene. 

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Håper det er mennene som skal ut i kulda og kvinnene som blir inne i toget. Ser kaldt ut med korte skjørt og tynne jakker.  Får litt sådan 60-talls vibber i forhold til dameuniformen, mens mennene ser ut som hiphop klær.

Anonymkode: 3b984...f2a

Skrevet
2 timer siden, sug lut skrev:

Ja, det var det jeg også tenkte.

Ikke med min beste vilje kan jeg forstå hensikten. De har en merkevare alle kjenner, folk kjenner igjen farger og logoer. Så skal de gå helt bort fra dagens farger, gjøre seg selv helt ugjenkjennelig og tro at det er gjort ved et knips å bygge opp den nye merkevaren. Dette er lite smart i møte med den utenlandske konkurransen de nå har fått. Den nye aktøren på Sørlandsbanen har jo fått massiv kritikk i de andre landene den opererer. Hadde NSB vært smarte ville de holdt på sin trygge og kjente profil nå, det ville de tjent på, ikke å gjøre seg selv ugjenkjennelig.

Lurer på hva sluttsummen på dette sirkuset blir...

Skrevet

De eneste som vinner på dette er konsulentene som har kommet opp med denne tåpskap! Nsb og Norge taper på det. 

Vy er et navn som ikke sier noe. Det er typisk nåtidig reklamenavn uten innhold.  Det kunne like gjerne vært en yoghurt, et arkitektfirma eller en klesbutikk. Det sier intet om nsb bortsett fra at de tydeligvis har brukt penger på et konsulentfirma. Nsb er en sterk merkevare. Vy er et anonymt døgnflueaktig navn.

Spilte penger for samfunnet og ødeleggende for nsb.

Anonymkode: ebe15...c22

Skrevet

Det burde være forbudt å sløse vekk penger på sånt tull. Hva er greia med å bytte navn som er så kjente. Det er akkurat som CirkleK og Power, hva er poenget, det er jo bare irriterende sløseri. Og hvorfor får Buchardt penger, og ikke han som driver Vy systuer det, det lønner seg tydeligvis å være mangemillionær og hete Buchardt. Tenk hvor mye nyttig de kunne brukt de 280 millionene på.

Anonymkode: b14ab...297

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...