Bare rot Skrevet 10. mars 2019 #1 Skrevet 10. mars 2019 Møtte ei jente i slutten av November. Vi har gått sakte frem og hatt veldig god "connection". Vi hadde ikke sex før etter 1,5 måned når vi hadde snakket sammen og vært en del sammen. Har funnet på ting og har det veldig veldig bra sammen. For ca 3 uker siden, merket jeg at hun plutselig begynte å melde at hun var usikker. Etter dette merket jeg at hun begynte å ghoste meg litt. Jeg ba om en prat. Vi hadde det utrolig hyggelig, og det hadde vært den beste kvelden hun hadde hatt sammen med meg. Absurd mtp på at hun sa hun mangla følelser. Men ville gi et godt siste inntrykk. Og vi ble enige om at det var den hyggeligste kvelden vi har hatt sammen, litt rart mtp at vi ikke skulle se hverandre noe mer. Dette sa jeg også. Sa også at hun ikke må være redd for å ta kontakt hvis det skulle være noe. Har bare vært snill og mest mulig forståelsefull, men også stått på mitt. Jeg er litt skeptisk når hun sier hun mangler følelser. Måten hu ser på meg, gnisten når vi har hatt sex. Minner deg meg veldig om hvordan det har ha følelser for noen. Når vi var ute for ca. en måned siden, trodde hun at jeg var med noen andre. Og hun ble sjalu, og "lei seg" så noen følelser må det jo være fra hennes side. Syntes bare ting har snudd sånn plutselig? Hva er grunnen til dette? Hun ville ha litt kontakt på snap, jeg sa at det ikke var vits. Nå har jeg ikke hørt fra henne på en uker Aldri kommet så godt overens med en dame før. Noen tips til hva jeg burde gjøre? La hun savne meg? Vil hun komme tilbake hvis hun føler noe mer?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #2 Skrevet 10. mars 2019 Årsaken til at hun har snudd, det vet vel bare hun, så å si noe om det blir bare gjetninger. Du kan jo ev. skrive en melding til henne, si hva du ev. føler for henne, si at du gjerne skulle fortsatt å bli kjent for å se om det kanskje er noe mer mellom dere, men at da må dere har reell kontakt, ikke bare på snap eller sosiale medier. Si hvor kjekt du synes det er når dere er sammen, og at du blir glad om hun kan gi deg en tilbakemelding om hun ønsker noe mer eller ikke. Det at hun ikke har tatt kontakt på en uke kan være et tegn på at hun ikke er interessert nok, så om hun ikke vil mer, da må du også respektere det om hun ikke vil mer eller om hun ikke svarer deg. Svarer hun deg ikke, så er jo det et tydelig svar også. Vær ærlig om dine følelser, ikke press henne. Og vil hun ikke mer eller du ikke får svar, gå videre, gi slipp. For din egen del. Av og til møter man en person man har veldig god kjemi med, også seksuelt, men så er det noe som gjør at man likevel ikke kan være i et forhold til den personen. Det betyr ikke at det er noe galt med noen av dere, men at dere likevel ikke passer godt nok sammen til et varig forhold. Ta da med de gode minnene og aksepter det. Anonymkode: ac707...c2f
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2019 #3 Skrevet 10. mars 2019 Dette er brutalt, men hun er ikke interessert. Utrolig kjipt.. Gå videre heller enn å vente på henne Å starte et forhold når den enr visee lunken engasjement er aldri lurt Anonymkode: 2bb75...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå