Anonym bruker Skrevet 7. mars 2019 #1 Skrevet 7. mars 2019 Hei:-) jeg og sambo skal to uker til USA til høsten.. blir roadtrip fra Los Angeles til Las Vegas også til San Francisco! Har aldri vært der før å lurer veldig på hvor mye penger vi må regne til mat og drikke om dagen! Leiebil og hotell har vi kontroll på. Men greit å vite noe lunde hvor mye lommepenger vi trenger. Håper noen har tips 🙂 Anonymkode: 6d285...786
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #2 Skrevet 8. mars 2019 Det er helt umulig å svare på. Skal dere spise på McDonalds konsert det rundt 8 dollar for en meny. Skal dere på restaurant kan dere fint betale 100 dollar. Anonymkode: 51e43...085
Anarkali Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 Vi er der ganske ofte da vi har familie i LA og pleier å regne 1000 kr dagen for to voksne hvertfall, da spiser vi ikke spesielt dyrt men på vanlige steder. Masse å kjøpe der da så jeg ville nok lagt tilside ekstra lommepenger til klær og andre produkter. Ville forresten også kjørt med til San Diego om jeg dere. En utrolig flott by, mindre enn LA og mye mer avslappet og fin og den beste mexicanske maten du får i USA 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå