Gå til innhold

Dere som har mye fri ? Barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit att akkurat dette innlegget sikkert er trolling. Men det er mange foreldre som har barna sine i barnehagen og har fri sjølv. Eg har barnet mitt heime når eg har fri, fordi eg vil tilbringe tid med barnet mitt. (barnet er 1år og vi koser oss når vi har fri ilag). Andre må få gjere det som er best for dei.

Anonymkode: 937a9...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ofte fri mens barnet er i barnehagen, men hun har alltid korte dager (8:30 til senest kl 15, hentes ofte kl 14). Tar fri til henne en gang i måneden og drar på lekeland eller badeland. Men så mye tid som vi tilbringer sammen har jeg ikke dårlig samvittighet for å sende henne i barnehagen på dager hvor hun kunne vært hjemme. Hun har veldig godt av å leke med andre barn og voksne. Vi er uansett sammen hver ettermiddag, hver eneste helg og døgnet rundt i alle ferier, og jeg har veldig lav terskel for å holde henne hjemme på dager hvor hun er syk eller sliten. Vi har ikke mangel på tid til å være sammen. Rekker sjelden å savne hverandre. Mulig noen reagerer på at jeg går hjem igjen etter å ha levert i bhg, men hva vet vel dem.

Anonymkode: 53f4f...5e9

Skrevet

Alle i barnehagen vår gjør det jo sånn! Fullt opp der uansett. Så hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme. Syns det er supert at staten passer barna våre så vi kan få masse alenetid.  Er jo mye lettere å sette barn til verden om man slipper å passe dem selv :) 

Anonymkode: 78bdd...f64

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Alle i barnehagen vår gjør det jo sånn! Fullt opp der uansett. Så hvorfor skal ikke jeg gjøre det samme. Syns det er supert at staten passer barna våre så vi kan få masse alenetid.  Er jo mye lettere å sette barn til verden om man slipper å passe dem selv :) 

Du prøver for hardt. Hi kunne vært troverdig, sånne mødre finnes faktisk, men nå er du bare klam og pinlig. 

Anonymkode: f60f6...953

Skrevet
På 7.3.2019 den 16.39, Superdolly skrev:

Mine barn har alltid hatt fri når jeg har hatt fri.

Det trenger ikke være enten eller. Man må finne ut hva som fungerer for seg selv . Finnes ikke noe fasit . Hva med en mellomting? Eks barnehage fra 10-15

Anonymkode: 1193b...45b

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det trenger ikke være enten eller. Man må finne ut hva som fungerer for seg selv . Finnes ikke noe fasit . Hva med en mellomting? Eks barnehage fra 10-15

Anonymkode: 1193b...45b

Jeg har ikke barnehagebarn lenger. Men da de gikk i barnehagen fikk de fri når jeg (eller far) hadde fri. Det fungerte for oss, og i ettertid sier de at dette var koselige minner. 

Jeg kunne ikke tenkt meg å ha sendt barna i barnehagen hvis jeg jobbe slik at det betød at jeg ikke fikk se dem på to-tre dager, men som du sier, alle må finne ut hva som fungerer for dem selv.

Skrevet
På 7.3.2019 den 17.27, Anonym bruker skrev:

Hender jeg starter 15 på jobb. Da lever jeg 8 eller 9. Da ser jeg jo han når jeg leverer dagen etter klokka 8. Betaler jo for barnehagen da. Samt at det er godt han spiser i barnehagen. Slipper jeg det rotet. 

....og hva i all verden skal du da med barn??

Anonymkode: 446ec...f1c

Skrevet
På 9.3.2019 den 10.12, Anonym bruker skrev:

Hehe, ja ikke sant...

Anonymkode: 446ec...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...