Gå til innhold

Noen som gidder analysere litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk ❤️ Akkurat nå er jeg helt tom og uforstående til hele greia. Han vil vi begge skal sitte med ungene i morgen og forklare, men som jeg sa til han kan jeg jo ikke det..., for jeg vet ikke hva jeg skal si! Spørsmål som hvor han skal bo, hvorfor han flytter osv osv, jeg tror ikke jeg klarer støtte han på dette opp mot ungene. De eneste som får meg til å gråte i denne prosessen er nettopp de. Og det siste de trenger er en mor som gråter uten svar... Ja, resultatet har vel ligger der lenge, jeg bare hadde trodd våre problemer var såpass små at de kunne bli gjort noe med. Men, når interessen ikke er der får jeg ikke gjort noe med det 

hi

Anonymkode: 3e57e...c16

Jeg tenker som deg, at det kanskje ikke er gunstig å snakke med barna så raskt og før dere vet noe om hvor han skal bo osv. På den andre siden, hvis dere greier å fremstå som om dere er enige om dette, da kan det kanskje gi barna noen dager å forberede seg på at han skal flytte ut.

Det er jo egentlig ikke så mye dere kan fortelle barna foreløpig. Hvor raskt han flytter, hvor han skal bo. Om han finner seg bolig som egner seg til samvær innenfor skolekrets om barna går på skole vil jo være med på å bestemme samværsprosenten m.m.

Husk at selv om det sikkert er greit å være noenlunde fattet selv, så er det greit å vise følelser for barna, så om du gråter er det ikke nødvendigvis galt. Ungene vil jo merke det, de vil kanskje gråte også. Det er helt greit å vise at man vil sørge over den samlede familien selv om dere er enige om å flytte fra hverandre. Prøv å vise barna det dere sikkert sier, noe med at dere er venner, men at dere ikke er glad i hverandre som kjærester lenger - det er jo sannheten.

Dere har jo forsøkt, så det er ikke slik at dere gir dere på en lettvint måte. Nå var det tilfeldigvis påskeferien som ble katalysatoren, men problemene har jo ligget der noen år. Og vil han ikke jobbe med forholdet kan du aldri redde det alene. Det virket som om du var i ferd med å miste litt av deg selv slik forholdet har vært en stund. Det går utover selvtilliten når man ikke føler seg verdsatt av den man deler livet med. Pussig nok så føler han kanskje det samme, jeg kan tenke meg at han tenker at du alltid bare maser og aldri er takknemlig for at han gjør alt han gjør (overser at du ikke burde trenge mase). Så kanskje kan det komme noe godt ut av dette for dere begge to.

Selv om du ikke forstår deg på ham så er det bra dere ikke er veldig uvenner, det vil gjøre prosessen enklere.

Sender deg en varm klem i natten ❤️

Anonymkode: 89543...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg HI! ❤️

Kastet ut mannen for ett år siden. Det har vært tunge stunder, men det er heldigvis bedre uten...

Lykke, lykke til! 

Anonymkode: c1e99...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...