Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #26 Skrevet 8. mars 2019 15 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev: Jeg tenker at dersom hun kopierer deg til detalj så har du et pregløst hjem av typen finnes på side 97 i møbelkatalogen. Og da kan man faktisk ikke klage på at folk kopierer fordi du har kjøpt en stil og ikke laget den. For øvrig virker du mest sur fordi du ikke fikk skryt før hun kjøpe møbler. Og uansett er det teit å være krenket for at noen synes du har det så fint at de vil ha det sånn. Hjelpedes. Tror du at HI ville ha reagert dersom hun hadde et hjem alle andre har? Og hvordan ser et slik hjem ut forresten? Jeg har aldri opplevd i hele mitt liv 2 helt identiske stuer. Anonymkode: 9ee48...b31
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2019 #27 Skrevet 8. mars 2019 Legger ikke sjela mi verken i klær eller møbler, så har aldri forstått meg på at folk blir sure når venninnen skaffer seg lik kjole eller likt kjøkken. Se på det slik: det som er på moten her og nå er det som selges mest; og det du slumper til å velge er ikke så unikt at ikke det vil finnes andre som har det.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #28 Skrevet 8. mars 2019 7 minutter siden, Pashla skrev: Legger ikke sjela mi verken i klær eller møbler, så har aldri forstått meg på at folk blir sure når venninnen skaffer seg lik kjole eller likt kjøkken. Se på det slik: det som er på moten her og nå er det som selges mest; og det du slumper til å velge er ikke så unikt at ikke det vil finnes andre som har det. Men har du tenkt på at ikke alle er som deg? Anonymkode: 9ee48...b31
Admin Skrevet 8. mars 2019 #29 Skrevet 8. mars 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Ann Christin, admin
Gjest Antarctica Skrevet 8. mars 2019 #30 Skrevet 8. mars 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men har du tenkt på at ikke alle er som deg? Anonymkode: 9ee48...b31 HI spør: "hva hadde DU tenkt og følt". Det er dette jeg svarer på. Jeg kan ikke uttale meg om hva alle andre tenker og føler.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2019 #31 Skrevet 8. mars 2019 På 6.3.2019 den 9.28, Anonym bruker skrev: Hei😊 Jeg har ei såkalt venninne som liker å vite ting om meg, men sitt eget skjuler hun. Jeg er veldig interessert i interiør, og har vært det i sikkert 10 år. Liker det og liker å ha det fint hjemme. Hun har vært et par ganger hos meg men aldri kommentert noe, verken negativt eller positivt. Nå for tiden så driver de og pusser opp hjemme, jeg har ikke vært hos dem så jeg vet ikke hvordan det ser ut nå hjemme hos dem. Ikke brur jeg meg om det heller. Men, jeg fikk nylig vite at de har kjøpt like møbler som oss, stoler, bord osv. Jeg vet ikke, men jeg føler det litt sånn irritert. Men jeg burde egentlig drite i det, ikke sant? Og heller føle glede at hun må liksom hente inspirasjon fra meg. Men nei, jeg er irritert. Hvordan ville du følt deg? Har du noen sånne i din omgangskrets? Anonymkode: 961d9...ffe Hun har bare vært hos deg et pr ganger. Du har aldri vært hos henne. Dere er ikke nære nok til at dere engang snakker sammen om din interesse for interiør og dere er ikke nære nok til at dere treffe jevnlig. Dine møbler er tydeligvis hverken helt nye eller fryktelig spesielle - ettersom hun nå pusset opp og har kjøp AKKURAT de samme tingene som du har. Hvordan i all verden kan du irritere deg over dette? Som du ikke engang har sett?? Anonymkode: f3bf9...4d5
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #32 Skrevet 9. mars 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har bare vært hos deg et pr ganger. Du har aldri vært hos henne. Dere er ikke nære nok til at dere engang snakker sammen om din interesse for interiør og dere er ikke nære nok til at dere treffe jevnlig. Dine møbler er tydeligvis hverken helt nye eller fryktelig spesielle - ettersom hun nå pusset opp og har kjøp AKKURAT de samme tingene som du har. Hvordan i all verden kan du irritere deg over dette? Som du ikke engang har sett?? Anonymkode: f3bf9...4d5 Glem det!🙈 Anonymkode: 961d9...ffe
sug lut Skrevet 9. mars 2019 #33 Skrevet 9. mars 2019 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har bare vært hos deg et pr ganger. Du har aldri vært hos henne. Dere er ikke nære nok til at dere engang snakker sammen om din interesse for interiør og dere er ikke nære nok til at dere treffe jevnlig. Dine møbler er tydeligvis hverken helt nye eller fryktelig spesielle - ettersom hun nå pusset opp og har kjøp AKKURAT de samme tingene som du har. Hvordan i all verden kan du irritere deg over dette? Som du ikke engang har sett?? Anonymkode: f3bf9...4d5 Det er nettopp det. Du kan like gjerne påberope deg opphavsrett på fotspor i snøen om du har et hus noen kan "kopiere". Hvis noen hadde klart å kopiere stua mi burde de fått diplom.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #34 Skrevet 9. mars 2019 Altså.. jeg tipper du kjører samme stil som 70% av andre 😅 Grå og hvite toner, med mye pyntedill som ikke kan brukes til noe. Og så henger det en Kai Boyesen ape et eller annet sted i stua. Anonymkode: 3836e...6b6
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2019 #35 Skrevet 9. mars 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Altså.. jeg tipper du kjører samme stil som 70% av andre 😅 Grå og hvite toner, med mye pyntedill som ikke kan brukes til noe. Og så henger det en Kai Boyesen ape et eller annet sted i stua. Anonymkode: 3836e...6b6 Nope😅😅 Anonymkode: 961d9...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå