Gå til innhold

Mannen furter pga diskusjon om overspising

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er uenig med deg i at han ikke har selvinnsikt nok. Jeg tror han har det, og at det er derfor han reagerer som han gjør. Man kan ha god selvinnsikt, men alikevel ta dårlige valg. Hvis han ikke hadde hatt selvinnsikt, så tror jeg ikke at han hadde brydd seg med hva hi sa.

Anonymkode: fa330...307

Synes måten han reagerer på viser tydelig fornektelse, hadde ikke forventet at en person med selvinnsikt blir så fornærmet, nettopp fordi de selv erkjenner at de har et problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Mannen eier jo ikke folkeskikk! Én ting er overvekten og økonomien, men å forsyne seg som et dyr er utrolig usexy.

Synes det jeg å.. Synes det er ekkelt. Litt lei meg for at jeg sa dette.. Men ikke Morro å ende opp som to kjukkaser heller. En i familien hans er helt lik.. i selskaper har jeg mest lyst til å sette meg et annet sted ; p Koser seg ikke akkurat med maten kan man si...

Anonymkode: d0f2e...344

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Synes det jeg å.. Synes det er ekkelt. Litt lei meg for at jeg sa dette.. Men ikke Morro å ende opp som to kjukkaser heller. En i familien hans er helt lik.. i selskaper har jeg mest lyst til å sette meg et annet sted ; p Koser seg ikke akkurat med maten kan man si...

Anonymkode: d0f2e...344

Har du sagt det til han?

Anonymkode: fa330...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...