Gå til innhold

Han brøler til barnet begynner å gråte

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 4.3.2019 den 18.51, Anonym bruker skrev:

Det ene barnet vårt kan faktisk irritere på seg en gråstein. Det er vanvittige mengder mas om alt mulig, og ekstra mye hvis man sier klart ifra om at det ikke passer med mas der og da. Men, selv om jeg forstår at mannen min blir like lei og irritert som meg, så liker jeg ikke hvordan han håndterer det. Blir han sint nok, begynner han å brøle til barnet sånn at det begynner å gråte. Jeg har sagt fra mange ganger at det ikke er greit, men det nytter ikke. Han mener jeg "må forstå at han blir irritert". Det er forskjell på irritert og det å klikke fullstendig, og det har jeg også sagt hver gang. 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 90615...167

Jeg hadde gitt ham en måned på å skjerpe seg, og hadde han ikke gjort det hadde det vært rett ut. 

Faren min brølte til meg fra jeg var veldig liten, og ble sint for den minste ting. Dette pågikk helt til jeg var 16. Nå er jeg 28 og sliter fortsatt veldig med angst. Jeg er livredd for høye lyder og brå bevegelser. Søsknene mine sliter også veldig med det samme og to av oss er uføre, mye pga. det. 

Anonymkode: 56c7a...4dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 3/4/2019 at 6:51 PM, Anonym bruker said:

Det ene barnet vårt kan faktisk irritere på seg en gråstein. Det er vanvittige mengder mas om alt mulig, og ekstra mye hvis man sier klart ifra om at det ikke passer med mas der og da. Men, selv om jeg forstår at mannen min blir like lei og irritert som meg, så liker jeg ikke hvordan han håndterer det. Blir han sint nok, begynner han å brøle til barnet sånn at det begynner å gråte. Jeg har sagt fra mange ganger at det ikke er greit, men det nytter ikke. Han mener jeg "må forstå at han blir irritert". Det er forskjell på irritert og det å klikke fullstendig, og det har jeg også sagt hver gang. 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: 90615...167

hadde gått... går ikke an og oppføre seg lik mot et barn

Anonymkode: d6dd1...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...