Gå til innhold

Tråden om mennesker som lever med dukkebabyer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144363421-fomk-som-lever-med-dukker-som-om-de-skulle-være-barna-deres/

Det står at tråden er ryddet for spekulasjoner. Hvorfor har da svar der det spekuleres i disse menneskenes kognitive evner fått bli stående? Det er snakk om navngitte mennesker i en artikkel. Med tanke på hva dere har skrevet om regelverket deres tidligere denne uken, forstår jeg ikke hvorfor dette får bli stående. Det er ikke snakk om personlige synspunkter av typen "Jeg synes dette er veldig rart", men kommentarer som går på intelligensen til de aktuelle personene. Det kan da ikke få blitt annet enn spekulasjoner?

Anonymkode: 72658...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, tråden er ryddet og de aktuelle kommentarene er nå ryddet bort. Pga usikkerhet rundt kommentaren, om det gikk på de aktuelle personene, eller om de var ment generelt rundt de som gjør dette, hvordan den var skrevet og hva vi tillater og ikke valgte jeg å la den stå for å få input fra forumansvarlig, og da hun har dette som jobb var hun ikke tilgjengelig før mandag igjen.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ann Christin skrev:

Hei, tråden er ryddet og de aktuelle kommentarene er nå ryddet bort. Pga usikkerhet rundt kommentaren, om det gikk på de aktuelle personene, eller om de var ment generelt rundt de som gjør dette, hvordan den var skrevet og hva vi tillater og ikke valgte jeg å la den stå for å få input fra forumansvarlig, og da hun har dette som jobb var hun ikke tilgjengelig før mandag igjen.

Ann Christin, admin

Det er flott at tråden nå er ryddet, men jeg stusser over at dette kan ha vært et tvilstilfelle. Det var helt tydelig at de aktuelle kommentarene var rettet direkte mot personene i artikkelen. Jeg oppfordrer dere nok en gang til å gjennomgå rutinene deres. 

Anonymkode: 72658...dc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...