Gå til innhold

Hvor pusser du tennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 timer siden, amandine skrev:

Nilsen og Himmel og Hav! Er det sant?? Jeg trodde jeg var den eneste som sto på ett ben ha ha ha ha

Prøv å lukke øynene og stå på et hångkle som er krøllet sammen også. Det er da det blir utfordrende.

Anonymkode: db4b0...f20

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svelger du unna etterhvert da? 🤮

Anonymkode: f73f1...b04

Nei, selvfølgelig ikke. Men jeg har aldri spyttet ut og skyldt tannbørsten underveis, er der virkelig vanlig? Min tannlege sier at det er supert at jeg holder tannkremen inne i munnen lenge (sitter gjerne en stund med tannbørsten i munnen etterpå før jeg går og spytter ut, for å lese ferdig en artikkel eller noe). Det er noe med fluoren som får virket godt da. Har ikke hatt hull på evigheter og får alltid skryt for rene, sterke tenner og sunt tannkjøtt.

HI

Anonymkode: 6c32e...54f

Skrevet

Det tar to minutter å pusse tennene. Det gjør jeg mens jeg står på to bein på badet. Etter tannpuss bruker jeg1 min med tanntråd. Om morgenen dropper jeg tanntråden.

Anonymkode: cd5d2...940

Skrevet

Pusser ALLTID tennene ved vasken på badet. 

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, selvfølgelig ikke. Men jeg har aldri spyttet ut og skyldt tannbørsten underveis, er der virkelig vanlig? Min tannlege sier at det er supert at jeg holder tannkremen inne i munnen lenge (sitter gjerne en stund med tannbørsten i munnen etterpå før jeg går og spytter ut, for å lese ferdig en artikkel eller noe). Det er noe med fluoren som får virket godt da. Har ikke hatt hull på evigheter og får alltid skryt for rene, sterke tenner og sunt tannkjøtt.

HI

Ja, det er vanlig om du har normal spyttproduksjonen. Det vil jo bli for fullt og du må jo spytte ut det du har pusset av tennene etterhvert. Flukten får jo virke like godt uansett, den skal jo ikke skylles ut liksom. 

Jeg pusset mine få minutter foran vasken på badet. Aldri hatt hull.

Anonymkode: f73f1...b04

Skrevet

Pusser tenner på badet. Hender jeg sitter på do samtidig som jeg pusser, evt bruker tanntråd mens jeg sitter på do, og pusser etterpå forran vasken.

Anonymkode: 3e9d7...c8d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Det tar to minutter å pusse tennene. Det gjør jeg mens jeg står på to bein på badet. Etter tannpuss bruker jeg1 min med tanntråd. Om morgenen dropper jeg tanntråden.

Man bør faktisk ta tanntråd FØR tannpuss, dette fordi du pirker fram smuss og skit (Karius og baktus) som blir værende i munnen ellers.

Skrevet
10 timer siden, amandine skrev:

Nilsen og Himmel og Hav! Er det sant?? Jeg trodde jeg var den eneste som sto på ett ben ha ha ha ha

Det hender jeg står på tærne også. Knebøy var også en god idé. 

Skrevet

Pussar tenner på badet, i full fart. Har aldri fått påpakk for dårleg pussing. Forstår ikkje kvifor ein skal gå å gneke på dei tennene i evigheiter. Ikkje bra for tannkjøtet! 

Anonymkode: 0c7c4...3e2

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fire barn, jeg multitasker hele dagen 😂

HI

Huff. Høres slitsomt ut. Har hørt at man blir mindre effektiv av det 

Anonymkode: f2adc...1ff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Man bør faktisk ta tanntråd FØR tannpuss, dette fordi du pirker fram smuss og skit (Karius og baktus) som blir værende i munnen ellers.

Enig. Jeg bruker tanntråd hver kveld.

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker 4-5 min med tannpuss med elektrisk tannbørste. Er 32 år og har ikke hatt hull siden jeg var 15 år

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Huff. Høres slitsomt ut. Har hørt at man blir mindre effektiv av det 

Du har ikkje fire born høyrer eg. Multitasking er eit must, draumen er å kunne gjere seg ferdig med ein ting av gongen. Men det er vanlegvis praktisk umogleg. Helsing ei anna firebarnsmor. 

Anonymkode: 0c7c4...3e2

Skrevet

Jeg svinser mellom bad, stue og kjøkken. 

Anonymkode: 5b9a0...686

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...