Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #1 Skrevet 2. mars 2019 Om kvelden sitter jeg vanligvis i sofaen og leser noe på mobilen mens jeg pusser. Bruker god tid. Om morgningen er det typisk at jeg går rundt og pakker sekken eller henter ting osv. samtidig. Det er faktisk ganske sjeldent jeg står på badet og pusser tennene mine. Er det unormalt? Anonymkode: 6c32e...54f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #2 Skrevet 2. mars 2019 Men må du ikke spytte da? Anonymkode: a1f79...f6f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #3 Skrevet 2. mars 2019 Multitasking er ikke bra for hjernen, er det første som slår meg. Hvorfor ikke konsentrere seg om en arbeidsoppgave av gangen? Anonymkode: f2adc...1ff
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #4 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men må du ikke spytte da? Anonymkode: a1f79...f6f Joda, går selvfølgelig ut på badet både for å hente tannbørsten og å spytte ut når jeg er ferdig. Tenkte på tiden i mellom. Må sies at badet og stuen er vegg i vegg. HI Anonymkode: 6c32e...54f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #5 Skrevet 2. mars 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Multitasking er ikke bra for hjernen, er det første som slår meg. Hvorfor ikke konsentrere seg om en arbeidsoppgave av gangen? Anonymkode: f2adc...1ff Jeg har fire barn, jeg multitasker hele dagen 😂 HI Anonymkode: 6c32e...54f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #6 Skrevet 2. mars 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Om kvelden sitter jeg vanligvis i sofaen og leser noe på mobilen mens jeg pusser. Bruker god tid. Om morgningen er det typisk at jeg går rundt og pakker sekken eller henter ting osv. samtidig. Det er faktisk ganske sjeldent jeg står på badet og pusser tennene mine. Er det unormalt? Anonymkode: 6c32e...54f Ja, utrolig kvalmt også! Tennene pusses på badet foran vasken. Har du ADHD? Min ex var som deg og pusset tenner overalt, tannkrem prikker over hele huset, grøss🤮 Anonymkode: f73f1...b04
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #7 Skrevet 2. mars 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, utrolig kvalmt også! Tennene pusses på badet foran vasken. Har du ADHD? Min ex var som deg og pusset tenner overalt, tannkrem prikker over hele huset, grøss🤮 Anonymkode: f73f1...b04 Haha, nei, absolutt ikke ADHD. Ingen tannkremprikker heller, pusser jo med munnen lukket. Foran på fortennene tar jeg ute på badet. Mannen gjør det samme som meg. HI Anonymkode: 6c32e...54f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #8 Skrevet 2. mars 2019 Pusser alltid tenner ved peisen. Spytter i asken lissom Anonymkode: 2610c...def
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #9 Skrevet 2. mars 2019 Tenner pusses på badet. Rydder gjerne litt rundt meg samtidig. Anonymkode: 9192e...741
Himmel og hav Skrevet 2. mars 2019 #10 Skrevet 2. mars 2019 Jeg pusser tenner på badet mens jeg står på ett bein. Bra for balansen.
Leverpostei Skrevet 2. mars 2019 #11 Skrevet 2. mars 2019 Jeg multitasker også, gidder ikke stå i ro og pusse i en evighet. Munnskyll mens jeg tisser.
frk Nilsen Skrevet 2. mars 2019 #12 Skrevet 2. mars 2019 (endret) 10 minutter siden, Himmel og hav skrev: Jeg pusser tenner på badet mens jeg står på ett bein. Bra for balansen. Samme her, eller tar knebøy. Endret 2. mars 2019 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #15 Skrevet 2. mars 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha, nei, absolutt ikke ADHD. Ingen tannkremprikker heller, pusser jo med munnen lukket. Foran på fortennene tar jeg ute på badet. Mannen gjør det samme som meg. HI Anonymkode: 6c32e...54f Svelger du unna etterhvert da? 🤮 Anonymkode: f73f1...b04
amandine Skrevet 2. mars 2019 #16 Skrevet 2. mars 2019 Nilsen og Himmel og Hav! Er det sant?? Jeg trodde jeg var den eneste som sto på ett ben ha ha ha ha
*Miss Marple* Skrevet 2. mars 2019 #17 Skrevet 2. mars 2019 (endret) Jeg pusser på badet, foran vasken. Jeg spytter og skyller tannbørsten flere ganger mens jeg pusser, det høres ekkelt ut å bare gnikke på tennene uten å spytte? Men jeg skal begynne å stå på ett ben, det hørtes faktisk lurt ut. Endret 2. mars 2019 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #18 Skrevet 2. mars 2019 Pusser alltid på badet. Bruker å spytte og skylle tannbørsten flere ganger underveis, trodde det var vanlig? Anonymkode: e7f1b...554
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #19 Skrevet 2. mars 2019 Jeg gjør det på badet og konsentrerer meg om det jeg holder på med. Har slitt med en del tannproblemer så jeg er grundig! Anonymkode: 0d4d6...d57
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2019 #21 Skrevet 2. mars 2019 På badet selvfølgelig. Å gå rundt å sprute tannkremdråper er bare ekkelt. Anonymkode: 80709...894
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #22 Skrevet 3. mars 2019 Jeg vismer rundt, litt ut i stua, på kjøkkenet, en tur inn på soverommet, kikker litt ut av vinduet, finner tøy. Er innom badet noen ganger innimellom å spytter og skyller tannbørsten Anonymkode: 35c3e...e2e
Pobie Skrevet 3. mars 2019 #23 Skrevet 3. mars 2019 Jeg vil ikke pusse tennene lenger enn overhode nødvendig, samt at tannkrem i munnen trigger brekningsfølelse så jeg hadde ikke klart å pusse noe annet sted enn foran vasken. Mannen har heller ikke lov til å prate til meg mens jeg pusser siden jeg ikke kan prate med tannkrem i munnen.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #24 Skrevet 3. mars 2019 3 timer siden, *Miss Marple* skrev: Jeg pusser på badet, foran vasken. Jeg spytter og skyller tannbørsten flere ganger mens jeg pusser, det høres ekkelt ut å bare gnikke på tennene uten å spytte? Men jeg skal begynne å stå på ett ben, det hørtes faktisk lurt ut. Samme her. Anonymkode: 155c9...44e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #25 Skrevet 3. mars 2019 På badet. Har døgnet virkelig så få timer at du ikke kan finne frem klær etc før tannpussen, eller etter? Åh. Det hørtes stressende ut slik som du holder på. 🙈 Anonymkode: ae57a...6cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå