Gå til innhold

Hvor pusser du tennene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om kvelden sitter jeg vanligvis i sofaen og leser noe på mobilen mens jeg pusser. Bruker god tid. Om morgningen er det typisk at jeg går rundt og pakker sekken eller henter ting osv. samtidig. Det er faktisk ganske sjeldent jeg står på badet og pusser tennene mine. Er det unormalt?

Anonymkode: 6c32e...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men må du ikke spytte da?

Anonymkode: a1f79...f6f

Skrevet

Multitasking er ikke bra for hjernen, er det første som slår meg. Hvorfor ikke konsentrere seg om en arbeidsoppgave av gangen?

Anonymkode: f2adc...1ff

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men må du ikke spytte da?

Anonymkode: a1f79...f6f

Joda, går selvfølgelig ut på badet både for å hente tannbørsten og å spytte ut når jeg er ferdig. Tenkte på tiden i mellom. Må sies at badet og stuen er vegg i vegg.

HI

Anonymkode: 6c32e...54f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Multitasking er ikke bra for hjernen, er det første som slår meg. Hvorfor ikke konsentrere seg om en arbeidsoppgave av gangen?

Anonymkode: f2adc...1ff

Jeg har fire barn, jeg multitasker hele dagen 😂

HI

Anonymkode: 6c32e...54f

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om kvelden sitter jeg vanligvis i sofaen og leser noe på mobilen mens jeg pusser. Bruker god tid. Om morgningen er det typisk at jeg går rundt og pakker sekken eller henter ting osv. samtidig. Det er faktisk ganske sjeldent jeg står på badet og pusser tennene mine. Er det unormalt?

Anonymkode: 6c32e...54f

Ja, utrolig kvalmt også! Tennene pusses på badet foran vasken. Har du ADHD? Min ex var som deg og pusset tenner overalt, tannkrem prikker over hele huset, grøss🤮

Anonymkode: f73f1...b04

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, utrolig kvalmt også! Tennene pusses på badet foran vasken. Har du ADHD? Min ex var som deg og pusset tenner overalt, tannkrem prikker over hele huset, grøss🤮

Anonymkode: f73f1...b04

Haha, nei, absolutt ikke ADHD. Ingen tannkremprikker heller, pusser jo med munnen lukket. Foran på fortennene tar jeg ute på badet. Mannen gjør det samme som meg.

HI

Anonymkode: 6c32e...54f

Skrevet

Pusser alltid tenner ved peisen. Spytter i asken lissom

Anonymkode: 2610c...def

Skrevet

Tenner pusses på badet. Rydder gjerne litt rundt meg samtidig. 

Anonymkode: 9192e...741

Skrevet

Jeg pusser tenner på badet mens jeg står på ett bein. Bra for balansen.

Skrevet

Jeg multitasker også, gidder ikke stå i ro og pusse i en evighet. Munnskyll mens jeg tisser. 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Himmel og hav skrev:

Jeg pusser tenner på badet mens jeg står på ett bein. Bra for balansen.

Samme her, eller tar knebøy.

Endret av frk Nilsen
Skrevet

På badet🤪

Anonymkode: 26502...8b0

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha, nei, absolutt ikke ADHD. Ingen tannkremprikker heller, pusser jo med munnen lukket. Foran på fortennene tar jeg ute på badet. Mannen gjør det samme som meg.

HI

Anonymkode: 6c32e...54f

Svelger du unna etterhvert da? 🤮

Anonymkode: f73f1...b04

Skrevet

Nilsen og Himmel og Hav! Er det sant?? Jeg trodde jeg var den eneste som sto på ett ben ha ha ha ha

Skrevet (endret)

Jeg pusser på badet, foran vasken. Jeg spytter og skyller tannbørsten flere ganger mens jeg pusser, det høres ekkelt ut å bare gnikke på tennene uten å spytte? 

Men jeg skal begynne å stå på ett ben, det hørtes faktisk lurt ut. 

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Pusser alltid på badet. Bruker å spytte og skylle tannbørsten flere ganger underveis, trodde det var vanlig? 

Anonymkode: e7f1b...554

Skrevet

Jeg gjør det på badet og konsentrerer meg om det jeg holder på med. Har slitt med en del tannproblemer så jeg er grundig!

Anonymkode: 0d4d6...d57

Skrevet

På badet.

Anonymkode: 5f4d9...a3a

Skrevet

På badet selvfølgelig.

Å gå rundt å sprute tannkremdråper er bare ekkelt.

Anonymkode: 80709...894

Skrevet

Jeg vismer rundt, litt ut i stua, på kjøkkenet, en tur inn på soverommet, kikker litt ut av vinduet, finner tøy. Er innom badet noen ganger innimellom å spytter og skyller tannbørsten

Anonymkode: 35c3e...e2e

Skrevet

Jeg vil ikke pusse tennene lenger enn overhode nødvendig, samt at tannkrem i munnen trigger brekningsfølelse så jeg hadde ikke klart å pusse noe annet sted enn foran vasken. Mannen har heller ikke lov til å prate til meg mens jeg pusser siden jeg ikke kan prate med tannkrem i munnen.

Skrevet
3 timer siden, *Miss Marple* skrev:

Jeg pusser på badet, foran vasken. Jeg spytter og skyller tannbørsten flere ganger mens jeg pusser, det høres ekkelt ut å bare gnikke på tennene uten å spytte? 

Men jeg skal begynne å stå på ett ben, det hørtes faktisk lurt ut. 

Samme her.

Anonymkode: 155c9...44e

Skrevet

På badet. Har døgnet virkelig så få timer at du ikke kan finne frem klær etc før tannpussen, eller etter? Åh. Det hørtes stressende ut slik som du holder på. 🙈

Anonymkode: ae57a...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...