Gå til innhold

Dårlig gjort av NAV. 🙄

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har gjort det. Det var ikke poenget. 

Anonymkode: ff65f...a08

Jo, det er poenget. Du mener at de burde sett bort fra lovverket og behandlet deg annerledes enn andre. 

Anonymkode: f1c9c...2d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Føler situasjonen gjør att jeg blir mer stressa,og forverrer det hele😢

Anonymkode: d5429...250

Beklager, men sånn er det faktisk for de fleste, det er ingen som synes at det er greit å være i det systemet. De har jo et regelverk å følge, og det passer jo ikke alle like bra. Jeg grein mine bitre tårer når jeg måtte ut i aktivitet, for jeg var allerede helt på felgen. Men sånn er reglene, og går det ikke så går det ikke, men da har man i hvertfall prøvd.

Anonymkode: dc628...3c4

Skrevet

Jeg var sykemeldt i nesten 12 mnd.. først med brudd i en ryggvirvel..jobbet noe gradert etterhvert. Så ble jeg gravid. Var 100% sykemeldt fra uke 10. Aldri et spørsmål fra nav rundt det. 

Anonymkode: 007ae...794

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi HI sa at de skulle se gjennom fingrene på hva som feiler folk

Anonymkode: e05c7...e8a

Jeg tror ikke hun vet hva uttrykket betyr.

Anonymkode: 4cdc9...682

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Føler situasjonen gjør att jeg blir mer stressa,og forverrer det hele😢

Stresset faktisk...joda, det er nok god nok grunn for å slippe unna aktivitetsplikten:scorpis:

Anonymkode: 0b4f4...c43

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

DET ER SLIK LOVEN ER!!!

Er du sykemeldt fordi du er dum i hodet??

Anonymkode: 385df...f14

Ærlig talt! Det går an å oppføre seg som et voksent menneske her! Skjerpings.

Anonymkode: f74bb...c3b

Skrevet

Det har ikke noe for seg om jeg skal skrive her hva som feiler meg. For da er jeg sikkert ikke syk nokk uansett. Men det var ganske alvorlig en stund, med sykehus og infeksjoner. Trodde jeg var frisk før jul men fikk tilbakefall. 

Hi

Skrevet
På 26.2.2019 den 9.46, Anonym bruker skrev:

Har vert sykmeldt nå en stund. ( ca 3 mnde) Og er ikke klar for å begynne å jobbe enda. Kjenner jeg blir mer stresset av att de maser og maser😏😑 jeg har ingen plan om å gå slik lenge eller bli uføretrygdet. Vil bare ha ro og fred og bli bra igjenn. Slik att eg kan begynne å jobbe når jeg er klar. Nå truer de med att jeg mister sykepengene mine og må være i aktivitet. Legen har skrevet brev om min tilstand så håper de hører på han. Synst det er veldig rart nav kan holde på slik  når enn lege har sykemeldt.?? 

Og joda skjønner att de vil ha folk i jobb men... de må vel se litt mellom fingrene på hva det er som feiler folk også? 🙄

Hva mener du se gjennom fingrene? Hvilken diagnoser mener du kvalifiserer til at Nav skal se gjennom fingrene?

Anonymkode: dc628...3c4

Skrevet

Kan du forklare hvorfor NAV skal ta andre hensyn til deg og ikke andre i samme situasjon?  

Anonymkode: 787a0...4c9

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har ikke noe for seg om jeg skal skrive her hva som feiler meg. For da er jeg sikkert ikke syk nokk uansett. Men det var ganske alvorlig en stund, med sykehus og infeksjoner. Trodde jeg var frisk før jul men fikk tilbakefall. 

Hi

Men hva er det som tilsier at du ikke kan være i aktivitet hvis sykehusinnleggelsen er over? Får du mer infeksjoner av å være på jobb?

Anonymkode: d0391...58f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...