Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #26 Skrevet 23. februar 2019 På 21.2.2019 den 18.07, Syngensang skrev: Ja vel. Og sidan eg ikkje trur på Gud skal eg brenne i helvete når eg døyr? Viss Guden din har så mykje makt, og er så grei, kvifor kan han ikkje frelse alle då? Syns det er så lite tiltalande å sende gode folk til helvete berre fordi dei ikkje greier å tru på noko dei aldri har verken sett, høyrt eller opplevd. Medan all verdens krapyl kan kome til himmelen og få evig liv berre dei trur. (heile debatten kokar jo bort i kålen i og med at verken himmelen eller helvete finst for min del. Men det er liksom prinsippet då, syns det er så ego å legge til grunn at "alle må tru på Meg!!" Viss ein ellers er gode folk så burde det vere bra nok. Når ein først kjem til himmelen vil ein jo tidsnok tru😇) Du kan komme til DIN himmel, så kommer jeg til MIN, fair? Kjenner du ikke Gud, så er det vel ikke noe poeng for deg å tilbringe evigheten med Han? Da kan du heller være i det sorte hullet/ stedet du tror eksisterer etter døden? Hva skjer etter døden tror du? Hvorfor skal Gud frelse alle hvis de selv ikke vil? Vi er skapt m fri vilje, og Gud vil ikke tvinge noen til å elske Han. Tror du virkelig at onde krapyl kommer til himmelen hvis de ikke har omvendt seg fra sin ondskap? Djevel tror også på Gud, men han kommer ikke til himmelen! Anonymkode: 31ad0...934
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #27 Skrevet 23. februar 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kan komme til DIN himmel, så kommer jeg til MIN, fair? Kjenner du ikke Gud, så er det vel ikke noe poeng for deg å tilbringe evigheten med Han? Da kan du heller være i det sorte hullet/ stedet du tror eksisterer etter døden? Hva skjer etter døden tror du? Hvorfor skal Gud frelse alle hvis de selv ikke vil? Vi er skapt m fri vilje, og Gud vil ikke tvinge noen til å elske Han. Tror du virkelig at onde krapyl kommer til himmelen hvis de ikke har omvendt seg fra sin ondskap? Djevel tror også på Gud, men han kommer ikke til himmelen! Anonymkode: 31ad0...934 Den er grei, har berre inntrykk av at det ligg i sakens natur at eg, ifølgje din Gud automatisk kjem til Helvete fordi eg ikkje trur. Men du har heilt rett, du kan ha din gud, og eg har det fint uten. Eg trur eg blir til jord etter døden. Anonymkode: 46f17...8ea
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #28 Skrevet 23. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Den er grei, har berre inntrykk av at det ligg i sakens natur at eg, ifølgje din Gud automatisk kjem til Helvete fordi eg ikkje trur. Men du har heilt rett, du kan ha din gud, og eg har det fint uten. Eg trur eg blir til jord etter døden. Anonymkode: 46f17...8ea Tror du vi har en sjel? Blir alt bare svart etter døden? Alle døde kropper blir til jord, men mennesker har en sjel som ikke dør. Anonymkode: 31ad0...934
Syngensang Skrevet 23. februar 2019 #29 Skrevet 23. februar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tror du vi har en sjel? Blir alt bare svart etter døden? Alle døde kropper blir til jord, men mennesker har en sjel som ikke dør. Anonymkode: 31ad0...934 Veit ikkje heilt, men trur det som er viktig er kva vi gjer i dette livet. Eg ventar ikkje på lønn i himmelen, eller at herren tek seg av sine. Eg trur på å gjere det som er godt mot mine medmenneske, så får eg godt tilbake. Eg trur på å leve dette livet, eg trur på at mennesket har moglegheit for å velje det gode, fordi det er det vil lønne seg for dei fleste over tid. Eg trur menneska kan ha sterke, gode opplevingar gjennom kunst, naturopplevingar, dele gode opplevingar (både små og store) med familie og gode vennar. Eg trur vi kan ha eit godt og rikt og meiningsfullt liv før vi dør. Det som kjem etter døden kjem etter døden. Eg trur at det ikke skjer noko meir. Viss vi har sjeler, så har vi sjel, då gjer vel sjela mi det som sjeler brukar å gjere etter døden reknar eg med. Eg trur òg at om vi skal få ei betre verd så må vi gjere noko med det sjølve.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2019 #30 Skrevet 24. februar 2019 sånt må du ikke finne på. Da kan du tilkalle onde ånder. Anonymkode: fff54...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå