Gå til innhold

Bli spådd av noen som er synsk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har blitt det? 

Erfaring.? 

Anonymkode: cfe43...56f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noen som har blitt det? 

Erfaring.? 

Var litt skeptisk til sånt for noen år siden, men så lot jeg meg overtale og har god erfaring med hun jeg bruker. Har gått der flere ganger, nesten alt har stemt, har vært et par småting som ikke har gått etter spådommen, men jeg er fornøyd så langt. 

Anonymkode: abc11...3f6

Skrevet

Mange ganger! Utrolig spennende. 

Anonymkode: 0e4bf...512

Skrevet

Hvor mye betaler du? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye betaler du? 

Det kommer helt Ann på tiden, men sånn rundt en 1000 lapp for en time

Skrevet

Hva gjøres i denne timen? Jeg har veldig lyst.  

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva gjøres i denne timen? Jeg har veldig lyst.  

Jeg spør , hun svarer, noen ganger legger hun kort også og noen ganger får jeg healing i tillegg

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye betaler du? 

Jeg får det gratis hos en venninne. Synes ikke noe om å betale en formue for slikt.

Anonymkode: 0e4bf...512

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det kommer helt Ann på tiden, men sånn rundt en 1000 lapp for en time

Aha!! Mi nye attåttnæring🤩🤩🤩 

Skrevet

Negative budskap fra disse folka er forbannelser. Styr unna! 

Søk heller Gud! Få positiv forbønn i en kristen menighet! Mye bedre! 

Anonymkode: 31ad0...934

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Negative budskap fra disse folka er forbannelser. Styr unna! 

Søk heller Gud! Få positiv forbønn i en kristen menighet! Mye bedre! 

Men viss du er religiøs og trur på at det finst berre ein Gud osv. Korleis kan disse menneska som driv med spådom ol. ha makt til å kaste forbannelse over nokon? Blir ikkje det blasfemi å tillegge vanlege menneske overnaturlege eigenskapar? 

Skrevet

Fordi de påkaller disse onde maktene ved å drive med okkulte spådomskunster som tarotkort, ta imot budskap fra "den andre siden " osv. 

Overnaturlige egenskaper kan finnes i form av "hjelp" fra demoner, eller fra Gud via Den Hellige Ånd. Ingen har dette kun i kraft av å være menneske. Vi lever i en verden med gode og onde krefter rundt oss, og kan selv velge hvilke vi vil åpne oss opp for. Synske har en eller flere ånder rundt seg som både leder og villeder, derfor blir mange hektet. Noe kan stemme, mens andre ting er direkte løgn. Og de kaster forbannelser i form av uttalelser av negative framtidshendelser. Guds budskap til folk er framtid og håp! Ikke ulykker, nedgang eller fortvilelse.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fordi de påkaller disse onde maktene ved å drive med okkulte spådomskunster som tarotkort, ta imot budskap fra "den andre siden " osv. 

Overnaturlige egenskaper kan finnes i form av "hjelp" fra demoner, eller fra Gud via Den Hellige Ånd. Ingen har dette kun i kraft av å være menneske. Vi lever i en verden med gode og onde krefter rundt oss, og kan selv velge hvilke vi vil åpne oss opp for. Synske har en eller flere ånder rundt seg som både leder og villeder, derfor blir mange hektet. Noe kan stemme, mens andre ting er direkte løgn. Og de kaster forbannelser i form av uttalelser av negative framtidshendelser. Guds budskap til folk er framtid og håp! Ikke ulykker, nedgang eller fortvilelse.

Da bør han snart levere, gitt. 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trudde vitsen var at Gud, Jesus og den heilage ande var dei einaste med guddomlege krefter eg. Og at demonane høyrer heime i det de kristne komisk nok kallar overtru. 

Skrevet

Ja. De har aldri hatt rett

Anonymkode: 09b5f...472

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var litt skeptisk til sånt for noen år siden, men så lot jeg meg overtale og har god erfaring med hun jeg bruker. Har gått der flere ganger, nesten alt har stemt, har vært et par småting som ikke har gått etter spådommen, men jeg er fornøyd så langt. 

Er hun i Oslo området? Jeg vil gjerne kontakte henne 

Anonymkode: 7ce48...a90

Skrevet
5 timer siden, Syngensang skrev:

Trudde vitsen var at Gud, Jesus og den heilage ande var dei einaste med guddomlege krefter eg. Og at demonane høyrer heime i det de kristne komisk nok kallar overtru. 

Demoner er ikke overtro. Hvis du tror på Bibelen, så lærer den oss hva det er, og de eksisterer like mye i dag som for 2000 år siden. Greia er at mange kristne i dag velger å ikke lære noe om dette temaet. Farlig. 

Demoner har ikke guddommelige krefter, bare en viss begrenset kraft. Og da gjennom åpne dører i folks liv. Guds kraft er guddommelig, uendelig, ubegrenset, ren og hellig. 

Skrevet
5 timer siden, sug lut skrev:

Da bør han snart levere, gitt. 

Søk Han! Bank på, og det skal åpnes opp! 

Ha tro! Tro kan flytte fjell! 

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvilken fjell har du flyttet da?

Anonymkode: 60f80...95e

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har en irriterende knaus i hagen, u fix? 

Anonymkode: 43476...7ef

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så alle det har gått skikkelig galt for har bare trodd for lite?

Skrevet
3 minutter siden, sug lut skrev:

Så alle det har gått skikkelig galt for har bare trodd for lite?

Nemlig. Den teorien funker inn til et visst punkt før den ikke er så fin lenger...

Anonymkode: db3c8...1be

Skrevet (endret)
På 20.2.2019 den 0.31, Anonym bruker skrev:

Demoner er ikke overtro. Hvis du tror på Bibelen, så lærer den oss hva det er, og de eksisterer like mye i dag som for 2000 år siden. Greia er at mange kristne i dag velger å ikke lære noe om dette temaet. Farlig. 

Demoner har ikke guddommelige krefter, bare en viss begrenset kraft. Og da gjennom åpne dører i folks liv. Guds kraft er guddommelig, uendelig, ubegrenset, ren og hellig. 

Ja vel. Og sidan eg ikkje trur på Gud skal eg brenne i helvete når eg døyr? Viss Guden din har så mykje makt, og er så grei, kvifor kan han ikkje frelse alle då? Syns det er så lite tiltalande å sende gode folk til helvete berre fordi dei ikkje greier å tru på noko dei aldri har verken sett, høyrt eller opplevd. Medan all verdens krapyl kan kome til himmelen og få evig liv berre dei trur.

(heile debatten kokar jo bort i kålen i og med at verken himmelen eller helvete finst for min del. Men det er liksom prinsippet då, syns det er så ego å legge til grunn at "alle må tru på Meg!!" Viss ein ellers er gode folk så burde det vere bra nok. Når ein først kjem til himmelen vil ein jo tidsnok tru😇

Endret av Syngensang
Skrevet

Noen som har spådame å anbefale i Trondheim?

Anonymkode: 891c6...c05

Skrevet
På 20.2.2019 den 1.16, Anonym bruker skrev:

Hvilken fjell har du flyttet da?

Anonymkode: 60f80...95e

Mange!!!! Har ikke plass å skrive her! 😀 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...