Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #1 Skrevet 19. februar 2019 Noen som har blitt det? Erfaring.? Anonymkode: cfe43...56f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #2 Skrevet 19. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Noen som har blitt det? Erfaring.? Anonymkode: cfe43...56f Var litt skeptisk til sånt for noen år siden, men så lot jeg meg overtale og har god erfaring med hun jeg bruker. Har gått der flere ganger, nesten alt har stemt, har vært et par småting som ikke har gått etter spådommen, men jeg er fornøyd så langt. Anonymkode: abc11...3f6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #3 Skrevet 19. februar 2019 Mange ganger! Utrolig spennende. Anonymkode: 0e4bf...512
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #4 Skrevet 19. februar 2019 Hvor mye betaler du? Anonymkode: cfe43...56f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #5 Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye betaler du? Anonymkode: cfe43...56f Det kommer helt Ann på tiden, men sånn rundt en 1000 lapp for en time Anonymkode: abc11...3f6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #6 Skrevet 19. februar 2019 Hva gjøres i denne timen? Jeg har veldig lyst. Anonymkode: cfe43...56f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #7 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hva gjøres i denne timen? Jeg har veldig lyst. Anonymkode: cfe43...56f Jeg spør , hun svarer, noen ganger legger hun kort også og noen ganger får jeg healing i tillegg Anonymkode: abc11...3f6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #8 Skrevet 19. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mye betaler du? Anonymkode: cfe43...56f Jeg får det gratis hos en venninne. Synes ikke noe om å betale en formue for slikt. Anonymkode: 0e4bf...512
Syngensang Skrevet 19. februar 2019 #9 Skrevet 19. februar 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Det kommer helt Ann på tiden, men sånn rundt en 1000 lapp for en time Anonymkode: abc11...3f6 Aha!! Mi nye attåttnæring🤩🤩🤩
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #10 Skrevet 19. februar 2019 Negative budskap fra disse folka er forbannelser. Styr unna! Søk heller Gud! Få positiv forbønn i en kristen menighet! Mye bedre! Anonymkode: 31ad0...934
Syngensang Skrevet 19. februar 2019 #11 Skrevet 19. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Negative budskap fra disse folka er forbannelser. Styr unna! Søk heller Gud! Få positiv forbønn i en kristen menighet! Mye bedre! Anonymkode: 31ad0...934 Men viss du er religiøs og trur på at det finst berre ein Gud osv. Korleis kan disse menneska som driv med spådom ol. ha makt til å kaste forbannelse over nokon? Blir ikkje det blasfemi å tillegge vanlege menneske overnaturlege eigenskapar?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #12 Skrevet 19. februar 2019 Fordi de påkaller disse onde maktene ved å drive med okkulte spådomskunster som tarotkort, ta imot budskap fra "den andre siden " osv. Overnaturlige egenskaper kan finnes i form av "hjelp" fra demoner, eller fra Gud via Den Hellige Ånd. Ingen har dette kun i kraft av å være menneske. Vi lever i en verden med gode og onde krefter rundt oss, og kan selv velge hvilke vi vil åpne oss opp for. Synske har en eller flere ånder rundt seg som både leder og villeder, derfor blir mange hektet. Noe kan stemme, mens andre ting er direkte løgn. Og de kaster forbannelser i form av uttalelser av negative framtidshendelser. Guds budskap til folk er framtid og håp! Ikke ulykker, nedgang eller fortvilelse. Anonymkode: 31ad0...934
sug lut Skrevet 19. februar 2019 #13 Skrevet 19. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi de påkaller disse onde maktene ved å drive med okkulte spådomskunster som tarotkort, ta imot budskap fra "den andre siden " osv. Overnaturlige egenskaper kan finnes i form av "hjelp" fra demoner, eller fra Gud via Den Hellige Ånd. Ingen har dette kun i kraft av å være menneske. Vi lever i en verden med gode og onde krefter rundt oss, og kan selv velge hvilke vi vil åpne oss opp for. Synske har en eller flere ånder rundt seg som både leder og villeder, derfor blir mange hektet. Noe kan stemme, mens andre ting er direkte løgn. Og de kaster forbannelser i form av uttalelser av negative framtidshendelser. Guds budskap til folk er framtid og håp! Ikke ulykker, nedgang eller fortvilelse. Anonymkode: 31ad0...934 Da bør han snart levere, gitt.
Syngensang Skrevet 19. februar 2019 #14 Skrevet 19. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi de påkaller disse onde maktene ved å drive med okkulte spådomskunster som tarotkort, ta imot budskap fra "den andre siden " osv. Overnaturlige egenskaper kan finnes i form av "hjelp" fra demoner, eller fra Gud via Den Hellige Ånd. Ingen har dette kun i kraft av å være menneske. Vi lever i en verden med gode og onde krefter rundt oss, og kan selv velge hvilke vi vil åpne oss opp for. Synske har en eller flere ånder rundt seg som både leder og villeder, derfor blir mange hektet. Noe kan stemme, mens andre ting er direkte løgn. Og de kaster forbannelser i form av uttalelser av negative framtidshendelser. Guds budskap til folk er framtid og håp! Ikke ulykker, nedgang eller fortvilelse. Anonymkode: 31ad0...934 Trudde vitsen var at Gud, Jesus og den heilage ande var dei einaste med guddomlege krefter eg. Og at demonane høyrer heime i det de kristne komisk nok kallar overtru.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #15 Skrevet 19. februar 2019 Ja. De har aldri hatt rett Anonymkode: 09b5f...472
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #16 Skrevet 19. februar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Var litt skeptisk til sånt for noen år siden, men så lot jeg meg overtale og har god erfaring med hun jeg bruker. Har gått der flere ganger, nesten alt har stemt, har vært et par småting som ikke har gått etter spådommen, men jeg er fornøyd så langt. Anonymkode: abc11...3f6 Er hun i Oslo området? Jeg vil gjerne kontakte henne Anonymkode: 7ce48...a90
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #17 Skrevet 19. februar 2019 5 timer siden, Syngensang skrev: Trudde vitsen var at Gud, Jesus og den heilage ande var dei einaste med guddomlege krefter eg. Og at demonane høyrer heime i det de kristne komisk nok kallar overtru. Demoner er ikke overtro. Hvis du tror på Bibelen, så lærer den oss hva det er, og de eksisterer like mye i dag som for 2000 år siden. Greia er at mange kristne i dag velger å ikke lære noe om dette temaet. Farlig. Demoner har ikke guddommelige krefter, bare en viss begrenset kraft. Og da gjennom åpne dører i folks liv. Guds kraft er guddommelig, uendelig, ubegrenset, ren og hellig. Anonymkode: 31ad0...934
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2019 #18 Skrevet 19. februar 2019 5 timer siden, sug lut skrev: Da bør han snart levere, gitt. Søk Han! Bank på, og det skal åpnes opp! Ha tro! Tro kan flytte fjell! Anonymkode: 31ad0...934
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #19 Skrevet 20. februar 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Søk Han! Bank på, og det skal åpnes opp! Ha tro! Tro kan flytte fjell! Anonymkode: 31ad0...934 Hvilken fjell har du flyttet da? Anonymkode: 60f80...95e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #20 Skrevet 20. februar 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Søk Han! Bank på, og det skal åpnes opp! Ha tro! Tro kan flytte fjell! Anonymkode: 31ad0...934 Jeg har en irriterende knaus i hagen, u fix? Anonymkode: 43476...7ef
sug lut Skrevet 20. februar 2019 #21 Skrevet 20. februar 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Søk Han! Bank på, og det skal åpnes opp! Ha tro! Tro kan flytte fjell! Anonymkode: 31ad0...934 Så alle det har gått skikkelig galt for har bare trodd for lite?
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2019 #22 Skrevet 20. februar 2019 3 minutter siden, sug lut skrev: Så alle det har gått skikkelig galt for har bare trodd for lite? Nemlig. Den teorien funker inn til et visst punkt før den ikke er så fin lenger... Anonymkode: db3c8...1be
Syngensang Skrevet 21. februar 2019 #23 Skrevet 21. februar 2019 (endret) På 20.2.2019 den 0.31, Anonym bruker skrev: Demoner er ikke overtro. Hvis du tror på Bibelen, så lærer den oss hva det er, og de eksisterer like mye i dag som for 2000 år siden. Greia er at mange kristne i dag velger å ikke lære noe om dette temaet. Farlig. Demoner har ikke guddommelige krefter, bare en viss begrenset kraft. Og da gjennom åpne dører i folks liv. Guds kraft er guddommelig, uendelig, ubegrenset, ren og hellig. Anonymkode: 31ad0...934 Ja vel. Og sidan eg ikkje trur på Gud skal eg brenne i helvete når eg døyr? Viss Guden din har så mykje makt, og er så grei, kvifor kan han ikkje frelse alle då? Syns det er så lite tiltalande å sende gode folk til helvete berre fordi dei ikkje greier å tru på noko dei aldri har verken sett, høyrt eller opplevd. Medan all verdens krapyl kan kome til himmelen og få evig liv berre dei trur. (heile debatten kokar jo bort i kålen i og med at verken himmelen eller helvete finst for min del. Men det er liksom prinsippet då, syns det er så ego å legge til grunn at "alle må tru på Meg!!" Viss ein ellers er gode folk så burde det vere bra nok. Når ein først kjem til himmelen vil ein jo tidsnok tru😇) Endret 21. februar 2019 av Syngensang
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2019 #24 Skrevet 21. februar 2019 Noen som har spådame å anbefale i Trondheim? Anonymkode: 891c6...c05
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2019 #25 Skrevet 23. februar 2019 På 20.2.2019 den 1.16, Anonym bruker skrev: Hvilken fjell har du flyttet da? Anonymkode: 60f80...95e Mange!!!! Har ikke plass å skrive her! 😀 Anonymkode: 31ad0...934
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå