Gå til innhold

Hva er grei månedspris som dagmamma for 3?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

På 15.2.2019 den 17.41, Anonym bruker skrev:

10 000 er alt for lite. Ved å ikke bruke bhg, så får denne familien utbetalt 15 000bi mnd av staten. Ville ha bedt om 20 000 i mnd. Dvs, de betaler 5000 kr av egen lomme for barnepass for 3 barn, 5 dager i uka. En knallpris spør du meg. 

Anonymkode: a2b16...ef4

15 000 i kontantstøtte? Da har den gått opp mye siden jeg fikk det. Men det er jo 15 år siden 🤣

Anonymkode: 63b92...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt syke priser som blir foreslått, er dette virkelig vanlig???😅 Man får jo langt i fra samme opplegg som man gjør i en barnehage dersom man har et barn hos en barnepike? Skjønner at man må tjene litt på det, men å forvente like mye som man ville tjent ved å jobbe i barnehage blir for mye assa...

Anonymkode: eab29...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke syke priser. Foreldrene får 15000 bare i kontantstøtte. Det er rett og rimelig at de betaler litt for dagmamma utover det de tjener på å droppe barnehage. 20000 er helt rimelig, men egentlig litt lite. Vanlig dagmammapris er kontantstøtte 7500 pluss barnehage 2500 = 10 000 per barn. Siden det er vanlig med søskenmoderasjon ville jeg tatt ca 25000. 

Anonymkode: 70039...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke syke priser. Foreldrene får 15000 bare i kontantstøtte. Det er rett og rimelig at de betaler litt for dagmamma utover det de tjener på å droppe barnehage. 20000 er helt rimelig, men egentlig litt lite. Vanlig dagmammapris er kontantstøtte 7500 pluss barnehage 2500 = 10 000 per barn. Siden det er vanlig med søskenmoderasjon ville jeg tatt ca 25000. 

Anonymkode: 70039...e6e

Men med de prisene og forventningene til man kan tjene så mye, og tilogmed kan ta søskenmoderasjon, så må man forvente MINST like godt pedagogisk opplegg som i en BHG, det tviler jeg sterkt på at de som velger å være dagmamma har, da de garantert ikke er pedagoger... 

Anonymkode: eab29...38e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...