Gå til innhold

Hva er grei månedspris som dagmamma for 3?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal være dagmamma mandag til fredag i 6 timer per dag. Det er snakk om tvillinger på 1 år og en 4 åring. Hva grei månedspris å ta?

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg hatt i utgangspunktet kontantstøtten for de to minste pluss det jeg må betale i skatt, så la oss si 10 000 pr barn. Rett og slett. Det er ingen lett jobb å ha tre barn hele dagen.

Anonymkode: b3be0...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Da ville jeg hatt i utgangspunktet kontantstøtten for de to minste pluss det jeg må betale i skatt, så la oss si 10 000 pr barn. Rett og slett. Det er ingen lett jobb å ha tre barn hele dagen.

Anonymkode: b3be0...b4e

Så totalt 30 000.

Anonymkode: b3be0...b4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så totalt 30 000.

Anonymkode: b3be0...b4e

Hehe det var kanskje litt i overkant dyrt

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kontantstøtte pluss vanlig barnehagepris er jo en ganske vanlig måte å gjøre det på, og lur. Pluss litt ekstra om du holder mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Kontantstøtte pluss vanlig barnehagepris er jo en ganske vanlig måte å gjøre det på, og lur. Pluss litt ekstra om du holder mat.

Passer i deres hjem. Å mor har en lærerjobb så tjener nok ikke godt.Men far har jo også inntekt.

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Passer i deres hjem. Å mor har en lærerjobb så tjener nok ikke godt.Men far har jo også inntekt.

Anonymkode: fe543...2dc

Da blir det annerledes, for da blir det et arbeidsforhold. Kommer an på erfaring du har det, og litt hvor du bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Yellow Brick Road skrev:

Da blir det annerledes, for da blir det et arbeidsforhold. Kommer an på erfaring du har det, og litt hvor du bor. 

Bor i gåavstand fra de :)

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 000 er alt for lite. Ved å ikke bruke bhg, så får denne familien utbetalt 15 000bi mnd av staten. Ville ha bedt om 20 000 i mnd. Dvs, de betaler 5000 kr av egen lomme for barnepass for 3 barn, 5 dager i uka. En knallpris spør du meg. 

Anonymkode: a2b16...ef4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror aldri i livet de er villig til å betale 20.000 kr i måneden,men er overhodet ikke desperat etter dagmammajobb så om de ikke betaler en grei pris så får de finne en annen. De bor ikke akkurat sentralt så de kommer nok til å slite med å finne en annen.

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bor i gåavstand fra de :)

Anonymkode: fe543...2dc

Ikke bor i forhold til dem, men hvor i landet du bor. Timepris for barnepass  varierer etter hvor i landet du bor og etter hvor mye erfaring du har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 3 barn bør du ha mellom 160 og 210 kr timen, alt etter hvor mye erfaring du har. Det er priser fra Bærum kommune. Der ligger prisene sikkert litt høyere enn andre steder, men en plass mellom 140 (uten erfaring) til 200 kr (med 10 år eller mer) bør du forvente å få. Det betyr noe sånn som noe mellom 18. og 27.000 kroner pr måned. Så 20.000 er ingen ublu pris å ta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

Ikke bor i forhold til dem, men hvor i landet du bor. Timepris for barnepass  varierer etter hvor i landet du bor og etter hvor mye erfaring du har. 

Å ja beklager jeg tenkte feil. De bor en time uten for Bergen sentrum så er nok ikke så veldig mange som ønsker å jobbe helt her ute. De har flere ganger lagt ut at de ønsker dagmamma men tror det bare var jeg som svarte.

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2019 den 17.36, Anonym bruker skrev:

Er 10.000 kr for mye å be om i måneden? 

Anonymkode: fe543...2dc

Nei 10000 er ikke for mye det er ca det en barnehageplass for de 3 barna koster. Siden du ikke har utgifter ved å passe ville jeg sagt 13000(hadde vært noe annet hvis du passet hos deg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må huske at du må betale skatt av de pengene og dere må ha en god kontrakt.  Skal de da være arbeidsgivere eller er du selvstendig næringsdrivende med tanke på sykepenger, pensjon etc. 

Anonymkode: 6a170...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg har skjønt så er det vanlig å ta det bhg koster pluss kontantstøtte. Siden dette er søsken. Går det an å ta søskenmoderasjon inn i regnestykke. Minus 25% på første tvilling og minus 75% på siste tvilling.

Her må man tenke en nesten full månedslønn. Du skal ikke tape på å jobbe. Du kan evt ta prisen over som 100% stilling og regne 80% ut av det. Siden det er snakk om 60%. Evt noe trekk fordi deg er i dems hus. 

7000×3 + 3300 + 2475 + 825- 20%= 22080. Det er en mnd lønning

Anonymkode: 98a1b...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn jeg har skjønt så er det vanlig å ta det bhg koster pluss kontantstøtte. Siden dette er søsken. Går det an å ta søskenmoderasjon inn i regnestykke. Minus 25% på første tvilling og minus 75% på siste tvilling.

Her må man tenke en nesten full månedslønn. Du skal ikke tape på å jobbe. Du kan evt ta prisen over som 100% stilling og regne 80% ut av det. Siden det er snakk om 60%. Evt noe trekk fordi deg er i dems hus. 

7000×3 + 3300 + 2475 + 825- 20%= 22080. Det er en mnd lønning

Anonymkode: 98a1b...f17

Mente 6t per dag og ikke 60%.

Anonymkode: 98a1b...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sånn jeg har skjønt så er det vanlig å ta det bhg koster pluss kontantstøtte. Siden dette er søsken. Går det an å ta søskenmoderasjon inn i regnestykke. Minus 25% på første tvilling og minus 75% på siste tvilling.

Her må man tenke en nesten full månedslønn. Du skal ikke tape på å jobbe. Du kan evt ta prisen over som 100% stilling og regne 80% ut av det. Siden det er snakk om 60%. Evt noe trekk fordi deg er i dems hus. 

7000×3 + 3300 + 2475 + 825- 20%= 22080. Det er en mnd lønning

Anonymkode: 98a1b...f17

Men de svarte ikke engang når jeg foreslo 11.000 kr,så de hadde neppe sagt ja til 22.000 kr :P

Anonymkode: fe543...2dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontantstøtten bør du få pluss noen 1000 ekstra.  Du har jo ikke ett pedagogisk opplegg og den utdannelsen  så å kreve BHG pris pluss kontantstøtten blir for mye å kreve. 

Anonymkode: 951e8...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...