Gå til innhold

hvor ble av tråden om Ørjan burøe


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står:

 

Beklager, det oppsto et problem

Vi fant ikke elementet som du ville se.

Feilkode: 2F173/O

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de nok stengt tråden. Det synes jeg er merkelig (om det ikke har kommet noe ille etter jeg så den sist). Sterke meninger i den, ja. Men dette er en kjendis som selv har gått ut og brakt saken på bane igjen, det er et aktuelt tema, han bagatelliserer det han har gjort, og tilfeldigvis kommer disse beklagelsene når han selv trenger mediaoppmerksomhet og goodwill for å tjene penger...

Anonymkode: c76a3...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den er gjemt for moderering. 

Anonymkode: 047aa...49d

Det jeg fikk lest i den tilsa ikke at moderering trengtes. Det er jo moderering som gjør at folk får gjøre som de vil.

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har de nok stengt tråden. Det synes jeg er merkelig (om det ikke har kommet noe ille etter jeg så den sist). Sterke meninger i den, ja. Men dette er en kjendis som selv har gått ut og brakt saken på bane igjen, det er et aktuelt tema, han bagatelliserer det han har gjort, og tilfeldigvis kommer disse beklagelsene når han selv trenger mediaoppmerksomhet og goodwill for å tjene penger...

Anonymkode: c76a3...bb7

Hmm, ja... merkelig sak egentlig. Jeg aner jo ikke hvor tråden er, men merkelig er det.

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er stengt for moderering. Så nå blir den nok enten moderert i hjel og liggendes skjult så lenge at den kommer til å havne langt fra side 1 på anonymforumet når den åpnes igjen. Hvis ikke så kommer de til å slette den. At den er skjult for moderering er helt idiotisk, dette har han jo gått ut på selv. Alt ligger ute i nyhetene. Hva er det å redigere bort egentlig?

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den er stengt for moderering. Så nå blir den nok enten moderert i hjel og liggendes skjult så lenge at den kommer til å havne langt fra side 1 på anonymforumet når den åpnes igjen. Hvis ikke så kommer de til å slette den. At den er skjult for moderering er helt idiotisk, dette har han jo gått ut på selv. Alt ligger ute i nyhetene. Hva er det å redigere bort egentlig?

Anonymkode: 793c2...8d8

Det gjenstår nok å se. Kanskje de er flittige brukere her inne hehe. 

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så teit. Det stod jeg bare ting som enten er beskrevet på vg, eller på en offentlig facebook-side.

Anonymkode: 0cf35...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kona blogger om hårfjerning🤣 Det skjeggete håret i suppa burde hun kvitte seg med😆

Anonymkode: 1b86f...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da har de nok stengt tråden. Det synes jeg er merkelig (om det ikke har kommet noe ille etter jeg så den sist). Sterke meninger i den, ja. Men dette er en kjendis som selv har gått ut og brakt saken på bane igjen, det er et aktuelt tema, han bagatelliserer det han har gjort, og tilfeldigvis kommer disse beklagelsene når han selv trenger mediaoppmerksomhet og goodwill for å tjene penger...

Anonymkode: c76a3...bb7

Hva er merkelig? Det var udokumenterte påstander som ikke burde blitt postet i første omgang. 

Anonymkode: c5c7c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er merkelig? Det var udokumenterte påstander som ikke burde blitt postet i første omgang. 

Anonymkode: c5c7c...657

Hva var udokumentert?

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva var udokumentert?

Anonymkode: 793c2...8d8

Så vidt jeg kan skjønne så var ikke anklagen som HI postet i det opprinnelige innlegget dokumentert påstand? Jeg gjengir ikke hva den gikk i når den ble slettet i første omgang.. 

Anonymkode: c5c7c...657

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler å lese denne posten og kommentarfeltet der.

Anonymkode: 25480...57d

Denne var oppklarende og sjokkerende ja! Også kommentarfeltet er lesevennlig, mange kjente navn som applauderer og gir tommel opp. Skuffet over Linn Skåber. Enig med de som gir et spark til Erland Bakke, Burøe og sinte, hvite menn i kommentarfeltet som er mest opptatt av å snakke dritt om Sigrid og hennes tøffe tunge. Tydelig at disse stemmene trengs, uavhengig av om man alltid er enig eller ikke...

Anonymkode: 9eaa2...6f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne var oppklarende og sjokkerende ja! Også kommentarfeltet er lesevennlig, mange kjente navn som applauderer og gir tommel opp. Skuffet over Linn Skåber. Enig med de som gir et spark til Erland Bakke, Burøe og sinte, hvite menn i kommentarfeltet som er mest opptatt av å snakke dritt om Sigrid og hennes tøffe tunge. Tydelig at disse stemmene trengs, uavhengig av om man alltid er enig eller ikke...

Anonymkode: 9eaa2...6f9

Nå har jeg lest alle kommentarene på innlegget, der var det mye støtte, bra at andre backer han. Men Skåber....ja, hva skal man si. Snakk om å feie det under teppet ikke ansvarliggjøre han

Anonymkode: 793c2...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Egmont eier klikk og dette forumet. Komikerfrue blogger for Egmont... Det sier vel litt. 

Anonymkode: 07c76...f2c

Egmont ja, hmmm! Interessant, hva hvis? 

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Anbefaler å lese denne posten og kommentarfeltet der.

Anonymkode: 25480...57d

Bra at noen tar oppgjør mot Ørjan på denne måten. Ble kvalm av å lese det VG skrev om han der han får unnskylde sine tåpelige handlinger mens han inntar seg en offerrolle og det linkes til den "sjarmerende" videoen av Ø og yngste barnet. Helt utrolig!

Anonymkode: 64366...a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verden går jo sakte fremover. Nå er han i hvert fall navngitt.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/VRAnw1/komiker-reagerer-hvordan-kan-du-vaere-paa-mannens-side-i-metoo

Skulle ønske klubbscener ville si nei. Og at publikum blir kjent med hans oppførsel.

Måtte fnise litt når jeg så at Atle Antonsen hadde likt posten til Schjelderup 

Anonymkode: 0cf35...125

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Verden går jo sakte fremover. Nå er han i hvert fall navngitt.

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/VRAnw1/komiker-reagerer-hvordan-kan-du-vaere-paa-mannens-side-i-metoo

Skulle ønske klubbscener ville si nei. Og at publikum blir kjent med hans oppførsel.

Måtte fnise litt når jeg så at Atle Antonsen hadde likt posten til Schjelderup 

Anonymkode: 0cf35...125

Husker jo "feiden" mellom Burøe og Antonsen, kan være en grunn til at Antonsen (full som han var, eller, åssen var det igjen?) skrev den meldingen til Burøe. Lå kanskje noe annet bak som trigget det.

Anonymkode: 5b985...b80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...