Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #26 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Tøystykke skrev: Det er ikke overrenslighet å nekte dyr, som er fulle av avføringsbakterier og parasitter, adgang til seng og kjøkkenbenk man lager mat på altså. Her høres det ut som en burde få sparken. Fulle av avføringsbakterier og spolorm? Du høres jo helt skrullete ut. Hvis hvis de var det, så burde de jo ikke være i hus i det hele tatt. Anonymkode: 95e47...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #27 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Tøystykke skrev: Skjønner deg godt jeg! Har hatt tja.. 4 katter. Glad de aldri fikk være i senga. Husker det ble spydd opp og skiti ut alskens innvollsormer, og vi ga kurer som drepte både orm og egg. De får det på nytt med én gang gitt. For ikke å snakke om flått. Har ikke funnet en eneste flått på meg etter at vi sluttet å ha dyr i senga. Et søsken av meg fikk borreliose så har sett hva utøyet kan gjøre med mennesker. Men det er minst like ille å få bendelorm. Den kan jo bli mange meter lang og leve i mange år i magen din. Høres mer ut som det er katteholdet ditt det er mangler på. Har hatt katt i mange år, de har aldri hatt dritt i rompa eller skitt ut invollsormer. Heller ikke flått hvis vi bare husker flåttmiddelet, og vi bor i flåttland Anonymkode: 95e47...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #28 Skrevet 9. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Hi. Du hørtes litt hysterisk ut. Bakteriangst? Anonymkode: 5dce3...175 Nei er ikke overrenslig altså. Bare synes kattehår osv er veldig ekkelt. Mister helt appetitten. Folk reagerer vanligvis med avsky på menneskehår i mat. Jeg må si at det bryr meg mindre😂. Og sengene skal være rene. Synes jeg da Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #29 Skrevet 9. februar 2019 Godt at det ikke bare er meg. Føler meg ikke hysterisk i det hele tatt. Prøver å holde dører til soverommene igjen og dytter katten ned fra bordet. Han har en kurv vi prøver å flytte han oppi konsekvent. Der liker han seg fordi han lukter sin lukt der. Katter kommer med mye urenheter som ikke egner seg i nærheten av mat eller soving. 😃. Rester av katte avføring kan ta livet av baby foster i magen. Det sier litt Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #30 Skrevet 9. februar 2019 hadde aldri hatt kattene i senga, ekkelt. men selvsagt kan de være der og sofaen men ikke senga Anonymkode: cc67a...3fb
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #31 Skrevet 9. februar 2019 2 timer siden, Tøystykke skrev: digger spolorm, du? 😊 Holder seg slank og blid da veit du😘 Anonymkode: deb5c...5d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #32 Skrevet 9. februar 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Godt at det ikke bare er meg. Føler meg ikke hysterisk i det hele tatt. Prøver å holde dører til soverommene igjen og dytter katten ned fra bordet. Han har en kurv vi prøver å flytte han oppi konsekvent. Der liker han seg fordi han lukter sin lukt der. Katter kommer med mye urenheter som ikke egner seg i nærheten av mat eller soving. 😃. Rester av katte avføring kan ta livet av baby foster i magen. Det sier litt Anonymkode: 36ce8...463 Oh lord. Hørt om å vaske hendene dine du eller? Anonymkode: deb5c...5d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #33 Skrevet 9. februar 2019 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oh lord. Hørt om å vaske hendene dine du eller? Anonymkode: deb5c...5d3 Her var det vel snakk om å dele seng med dyr? Hjelpe ikke å vaske hendene da, vettu. Anonymkode: 29ecb...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #34 Skrevet 9. februar 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her var det vel snakk om å dele seng med dyr? Hjelpe ikke å vaske hendene da, vettu. Anonymkode: 29ecb...9d7 Nettopp. Og visst det var det med avføring og foster vedkommende tenkte på så er det faktisk helt seriøst. Har jobbet som barnehage lærer i 10 år. Og i barnehager (hvert fall i de jeg har jobbet i) får ikke gravide sitte i sandkassa engang. Da spesielt første 12 mnd Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #35 Skrevet 9. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: En katt kan ikke åpne dører og det er faktisk menneskene som bestemmer over den. Katten er ikke sjefen 😂 Anonymkode: 29ecb...9d7 Min katt åpner dører. Lukker vi soveromsdøra om natten blir han helt desperat, mjauer og hopper på dørhåndtaket til han får det til. Men han legger seg svært sjelden oppi senga. Anonymkode: 99289...170
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #36 Skrevet 9. februar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp. Og visst det var det med avføring og foster vedkommende tenkte på så er det faktisk helt seriøst. Har jobbet som barnehage lærer i 10 år. Og i barnehager (hvert fall i de jeg har jobbet i) får ikke gravide sitte i sandkassa engang. Da spesielt første 12 mnd Anonymkode: 36ce8...463 Det må være det rareste jeg har hørt. Det har jeg aldri vært borti i noen av de barnehagene jeg har jobbet i Anonymkode: 95e47...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #37 Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det må være det rareste jeg har hørt. Det har jeg aldri vært borti i noen av de barnehagene jeg har jobbet i Anonymkode: 95e47...8d3 Veldig spesiell bh i det hele tatt. Jeg hadde nektet å jobbe der hvis jeg måtte gått gravid i 12 mnd++ Anonymkode: deb5c...5d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #38 Skrevet 9. februar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Min katt åpner dører. Lukker vi soveromsdøra om natten blir han helt desperat, mjauer og hopper på dørhåndtaket til han får det til. Men han legger seg svært sjelden oppi senga. Anonymkode: 99289...170 Ja, selvsagt kan den det 😂då får man låse døren da. Eller kan den låse opp også? Anonymkode: 29ecb...9d7
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #39 Skrevet 9. februar 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Veldig spesiell bh i det hele tatt. Jeg hadde nektet å jobbe der hvis jeg måtte gått gravid i 12 mnd++ Anonymkode: deb5c...5d3 😁 Anonymkode: 95e47...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #40 Skrevet 9. februar 2019 Har hatt katter hele livet, vi er også fosterhjem for katter, og jeg har aldri opplevd ormer, flått, sykdom og alt det andre som er nevnt her! Anonymkode: ba0f0...13b
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #41 Skrevet 9. februar 2019 5 timer siden, Tøystykke skrev: Skjønner deg godt jeg! Har hatt tja.. 4 katter. Glad de aldri fikk være i senga. Husker det ble spydd opp og skiti ut alskens innvollsormer, og vi ga kurer som drepte både orm og egg. De får det på nytt med én gang gitt. For ikke å snakke om flått. Har ikke funnet en eneste flått på meg etter at vi sluttet å ha dyr i senga. Et søsken av meg fikk borreliose så har sett hva utøyet kan gjøre med mennesker. Men det er minst like ille å få bendelorm. Den kan jo bli mange meter lang og leve i mange år i magen din. Altså... sikker du på at du var egnet til å ha katt? Det høres veldig spesielt ut. Ingen av mine katter har slitt med noe av det der. Anonymkode: ffc2d...5a6
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #42 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja, selvsagt kan den det 😂då får man låse døren da. Eller kan den låse opp også? Anonymkode: 29ecb...9d7 Låser ikke soverommet så ikke ungene kommer inn da. Hadde vært greit om han lærte seg å lukke dører etter seg da. Litt kjedelig når døra står åpen i 10minus fordi vi har glemt å låse. Katteluka er ikke like gøy å bruke tydeligvis. Anonymkode: 99289...170
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #43 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Veldig spesiell bh i det hele tatt. Jeg hadde nektet å jobbe der hvis jeg måtte gått gravid i 12 mnd++ Anonymkode: deb5c...5d3 Haha. 😂 12 uker såklart. My mistake Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #44 Skrevet 9. februar 2019 https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/graviditet-og-f%C3%B8dsel/graviditet/artikkel/toksoplasmose-hos-gravide/68925791/amp Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #45 Skrevet 9. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det må være det rareste jeg har hørt. Det har jeg aldri vært borti i noen av de barnehagene jeg har jobbet i Anonymkode: 95e47...8d3 https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/graviditet-og-f%C3%B8dsel/graviditet/artikkel/toksoplasmose-hos-gravide/68925791/amp Da har du enten ikke barn eller så har du jamme ikke hørt mye rart i ditt liv. Dette informerer til og med jordmor og lege om. Og i de tre bhg jeg har jobbet (hvor sandkasser står åpne slik at katter driter der om natten) har styrer og informert. Har jobbet en kort periode i en privat og (skal ikke nevne navn) der dette ikke ble nevnt. Men de tok ikke hensyn til noen verdens ting Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #46 Skrevet 9. februar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/graviditet-og-f%C3%B8dsel/graviditet/artikkel/toksoplasmose-hos-gravide/68925791/amp Da har du enten ikke barn eller så har du jamme ikke hørt mye rart i ditt liv. Dette informerer til og med jordmor og lege om. Og i de tre bhg jeg har jobbet (hvor sandkasser står åpne slik at katter driter der om natten) har styrer og informert. Har jobbet en kort periode i en privat og (skal ikke nevne navn) der dette ikke ble nevnt. Men de tok ikke hensyn til noen verdens ting Anonymkode: 36ce8...463 Og igjen. Det rekker i massevis å vaske hendene etter du har vært i sandkassa. Hysteri kalles dette. Anonymkode: deb5c...5d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #47 Skrevet 9. februar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/graviditet-og-f%C3%B8dsel/graviditet/artikkel/toksoplasmose-hos-gravide/68925791/amp Da har du enten ikke barn eller så har du jamme ikke hørt mye rart i ditt liv. Dette informerer til og med jordmor og lege om. Og i de tre bhg jeg har jobbet (hvor sandkasser står åpne slik at katter driter der om natten) har styrer og informert. Har jobbet en kort periode i en privat og (skal ikke nevne navn) der dette ikke ble nevnt. Men de tok ikke hensyn til noen verdens ting Anonymkode: 36ce8...463 Det rareste eg har hørt kommentaren min var jo selvfølgelig myntet på at noen barnehager har sånn praksis, for meg er det hysterisk. Har barn og har jobbet 12 år i barnehager, det praktiseres ikke i noen av de barnehagene jeg har vært i, hatt mange gravide kollegaer Anonymkode: 95e47...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #48 Skrevet 9. februar 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha. 😂 12 uker såklart. My mistake Anonymkode: 36ce8...463 Så da forteller dere på jobb at dere er gravide så fort dere har positiv test? Anonymkode: 95e47...8d3
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #49 Skrevet 9. februar 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så da forteller dere på jobb at dere er gravide så fort dere har positiv test? Anonymkode: 95e47...8d3 Til styrer ja. Såklart. Og hun/han holder tett til 12 uker har gått Anonymkode: 36ce8...463
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2019 #50 Skrevet 9. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Til styrer ja. Såklart. Og hun/han holder tett til 12 uker har gått Anonymkode: 36ce8...463 For ingen skjønner jo det når man unngår sandkassa Anonymkode: 95e47...8d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå